הדברת כיני יונים – המדריך המלא

שלמו פחות ! קבלו יותר !

יונים, למרות המראה התמים שלהן, גורמות באופן עקיף לשלל דברים מטרידים ומזיקים. הן גורמות ללכלוך ורעש, משאירות סימנים בכל מקום וכן מעבירים מחלות וזיהומים. אחד מן הצרות האלו שהן נושאות בכנפיהם, תרתי משמע, הם כיני היונים.

לנצח אויב בלתי נראה

הכינים הזעירות, בגודל של פחות ממילימטר, הן מזיק שגורם לנו כאב גדול ובעיקר לאורך זמן. בעת עקיצתם, הם משחררים מעין ריר הגורם לנו מלבד הכאב גם לעקצוצים, גירודים, פריחה ואלרגיה. במקרים קיצוניים וללא זיהוי וטיפול של רופא עור אנו עלולים גם להגיע לכדי דלקות חמורות יותר שיתקפו איברים בגופנו.

לכן, הדברת כיני יונים היא הכרח ויש לבצעה כמה שיותר מהר. הבעיה היא, שקשה מאוד לזהות אותם ורק מעטים, יכולים לראות אותם גם על הגוף. העקיצות שלהן, המרוחקות זו מזו בכמה מילימטרים הן עדות לכך שהן תקפו אותנו. עקיצות אלו ילוו אותנו זמן רב והריפוי מהן ארוך יחסית.

ראו גם: הרחקת יונים חשמלית

רשת יונים שקופה

מה הן רוצות מאיתנו?

למען האמת, הן לא הגיעו בשבילנו. מקומם הטבעי של הכינים הוא מתחת לכנפי היונה, שם הם מרווים את צימאונם בדם היונים. כאשר היונים מגיעות לקרבת הבתים שלנו, בין אם כנחיתה קצרה או שהם מקימים קן קבוע, חלק מהכינים עוזבות את הכנפיים ומשתקעות בקן עצמו שם הם ימשיכו להיות ניזונים מהגוזלים.

כמו בשיר, בסוף הגוזלים עוזבים את הקן. הכינים נשארות ללא אספקת הדם שלהן ופונות לחפש מקור דם חלופי. הן חודרות לתוך הבית, פוגשות בנו ועוקצות. הדם של האדם אינו ערב לחיכן, אבל הם מנסות. הוא לא טעים להן, אז הן מנסות שוב ולכן מספר העקיצות הרב. מהר מאוד נגלה פריחה בחלקים נרחבים בגוף ונתגרד הן במקומות חשופים והן במקומות מוצנעים. זה הזמן ללכת לרופא העור.

ומה אפשר לעשות כנגדן?

"הרופא" השני הוא המדביר. זה גם יבצע ריסוס ייעודי כנגד כיני היונים וגם ינקה ויסלק כינים ולכלוך כמו נוצות ולשלשלת המהווים את המצע שלהן. בנוסף, כמו בכל דבר, המענה הטוב ביותר הוא המניעה. המדביר ינקוט בשלל שיטות ואמצעים להרחיק את היונים ולגרום להן שלא לשוב. רשת נגד יונים שנפרסה, לא תעניק עוד גישה ליונים לבית שלנו והכינים- לא יבואו עימם.

עשוי לעניין אותך: ניקוי צואת יונים.

כמה עולה הדברת כיני יונים?

הדברת כיני יונים תלויה בגודל הבית והיקף הטיפול הנדרש גם מחוצה לו ותחל בכ-200 ₪ לבית ממוצע. מומלץ, להשקיע עוד כ-600 ₪ לערך ולמנוע את שובם של הכינים ע"י שימוש בשיטות להרחקת היונים לצמיתות.

ישנם שיטות להדברה עצמית של כיני יונים אך מדביר ייתן תוצאה טובה יותר. הסיבות לכך הן רבות ונציין את 3 הבולטות: לעיתים נדרש טיפול כולל ומקיף, מבחינת כמויות וחומרים נדרשים וכן אמצעים נוספים להרחקת היונים. כך, למשל חומר שקונים בחנות יכול להיות יעיל אבל הוא בכמות קטנה ולעיתים נצטרך לבצע "שטיפה" של אזורים נרחבים.

כמו כן, נדרשת מיומנות מקצועית כדי לנסות ולזהות את כל המקומות בהם יתכן ויש כיני יונים. בחלק מהמקרים יהיו כינים במקומות שאנחנו בכלל לא יודעים עליהם או שאריות של יונים שיראו לנו כ"לא חשובים" והם מכילים כינים, שיבואו אלינו שוב.

ראו גם: מחיר התקנת רשת יונים

ואולי הסיבה החשובה ביותר היא הבטיחות. קיני היונים, נמצאים במקומות גבוהים כמו גגות או במקומות מחוץ לבית, כמו מרפסות חיצוניות. סכנת הנפילה היא ברורה ומידית. לכן מתחדדת חשיבות שימוש בחברת הדברה שהיא מוסמכת לעבודה בגובה ומיומנת בה.
'מרכז ההדברה' הינה חברה המתמחה בהרחקת יונים ובהדברת כיני יונים. אנחנו יודעים עד כמה בעיה זו מטרידה אותך ונשמח להציע לך פתרון איכותי ומתאים עבורך במחיר הוגן.

אם יוצא לכם להתגרד בצורה בלתי מוסברת בכל הגוף ולאורך זמן רב, יתכן מאוד שאתם נעקצים על ידי כיני היונים. מיהם המזיקים הקטנים? לאיזה נזק גדול הם גורמים וכיצד ניתן להיפטר מהם? מומחי 'מרכז ההדברה' נותנים לכם מענה.

קטנים אבל עושים צרות גדולות

כיני היונים, הינן כינים קטנות מאוד, פחות ממילימטר מרובע, אשר לצערנו, העקיצות שלהם יכולות לגרום לנו לגירודים חזקים ועקיצות כואבות. מי שסובל מכיני יונים, יתקשה לזהות אותן שכן הו קטנות מאוד ולרוב שקופות. בחלק מן המקרים הוא ירגיש תחושת נימול על העור או כאילו משהו זוחל עליו. העדות היחידה המובהקת תהיה עקיצות כואבות ולאחריהן הגירוד. רק רופא עור, ידע לבטח, שהמדובר בכיני יונים ולא משהו אחר וירשום טיפול מתאים.

ראו גם: איך להתקין רשת נגד יונים?

מדביר מקצועי מבצע הדברה במטבח

איך מגיעות אלינו כיני היונים?

את שמן, 'כיני יונים', הן קיבלו בשל העובדה כי הן נוהגות לחיות מתחת לכנפי היונה שם הם ניזונים מדם היונים והגוזלים שלהם. היונים עצמן, תופסות לא פעם מחסה או מחליטות להקים את מושבם, סמוך לבתים ולדירות שלנו, בעיקר על גגות, מסתורי כביסה, מרפסות וכד'. כאשר היונים מגיעות למקומות אלו או רק נוחתות על אדן החלון חלק מהכינים עוברות גם למשטחים אלו.

כאשר היונים מחליטים לפרוח מהקן, הכינים נשארות בלי מקור המזון העיקרי שלהם. הן צריכות דם ומיד ולכן פונות לעקוץ את בעל החיים הקרוב ביותר- בני האדם. הן מתחילות לחדור לדירה דרך הפתחים או סדקים בקיר. למרות גודלם הזעיר, קצב ההתפשטות שלהן נרחב והן יכולות לעבור כברת דרך של עשרות מטרים.

ראו גם: איך מזהים טרמיטים בבית?

רשת נגד יונים מחיר למטר

למה כיני יונים יכולות לגרום?

קודם כל, כפי שאמרנו לעקיצות כואבות, גירודים ופריחה. בעת העקיצה שלהן, מועבר מעין ג'ל או ריר שגורם לגירוד. בניגוד לעקיצות יתוש, עקיצת וגירוד של כיני יונים לא חולפת במהרה. בנוסף, הן יכולות לגרום לאלרגיות, דלקות עיניים ובמקרים קיצוניים גם לדלקות חמורות יותר. ואם זה לא הכל, הרי שהם נושאות על גופן חיידקים ונגיפים אחרים, שיזיקו לנו בעתיד.

מה הפתרון כנגד כיני יונים?

הפתרון הכולל והיעיל לכיני יונים מתחלק ל-3. הדבר הראשון במעלה הוא סילוק הפונדקאי- במקרה זה היונים. חשוב שסילוק זה יהיה לתמיד. אם יהיו יונים, יבואו איתן גם הכינים. לכן, מלבד הסילוק יש לפעול במספר שיטות, כמו הצבת דוקרנים או רשתות, שימנעו מהיונים לשוב ולהתיישב בקרבתנו.

הדבר השני שיש לעשות הוא הדברה ע"י ריסוס הן של הקינים והמשטחים עליהם היונים ישבו והן של קירות ורצפות בתוך הבית, בסמוך לפתחי חלונות, דלתות או פתחים אחרים. הדבר השלישי הוא סילוק שיירי הקינים וניקוי האזורים המלוכלכים שהשאירו אחריהן. הכינים פורחות ומשגשגות באזורים אלו וגם אם חסלנו את כולן בתוך הבית, יתכן ומחכות לנו עוד עשרות אלפים מהן בלשלשת יונים הנמצאת במקום מוסתר ליד חלון הבית.

רשת יונים מומלצת

הדברה עצמית של כיני יונים אפשרית?

ישנם שיטות לביצוע הדברה עצמית של כיני יונים והן מבוססות על חומרים ירוקים ולרוב טבעיים. יעילותן נתונה במחלוקת ובכל אופן, ההמלצה היא לפנות לחברת הדברה מסודרת כזו שמצד אחד יודעת לזהות את כל מוקדי היונים ומנגד מציעה פתרון כולל, המבוסס הן על הדברתם והן על הרחקת היונים הגורמות לביאת הכינים.

המחיר של הדברת כיני יונים מתחיל ב-200 ₪ ועולה במעט לפי ריבוי שטח הטיפול הנדרש. כמובן, שטיפול המשלב גם התקנת רשתות יונים או פתרון הרחקה אחר, יקר יותר ויהיה החל מ-700 ₪ אך הוא מומלץ ביותר.

 

בכל שאלה נוספת על כיני יונים, תרגישו חופשי לפנות למומחים של 'מרכז ההדברה'. אנחנו פה בשבילכם, בדיוק כפי שאנו לשירות הלקוחות הנאמנים שלנו, כבר שנים רבות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

רשתות יונים בחריש

מהי רשת יונים? רשתות יונים בחריש ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בעומר

מהי רשת יונים? רשתות יונים בעומר ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!