המדריך המקיף ביותר: איך לבחור רשת להרחקת יונים

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אין אחד מאיתנו שלא נחשף לנזקי יונים. אומנם הן אינם מזיקות לאדם באופן ישיר אך הלכלוך הרב שהן עושות והקינון שלהם בכל מקום, מציקים ומטרידים כאחד. מכייוון שהפגיעה היא בעיקר אסתטית ותחושתית, אין לפגוע ביונים עצמם ואין להורגם. הרג של יונים גם לא יגרום לפתירת הבעיה אלא בעיקר לפגיעה ביונים החלשות ומצד שני חיזוק הישרדותן של היונים החזקות.
מתוך כך, הלכו והתפתחו עם השנים שיטות רבות להרחקת יונים, כאשר כל שיטה משתמשת בטכניקה שונה לגרום אי נחת ליונה, כך שתצטרך לעוף למקום אחר. אולם ללא ספק, השיטה היעילה, המוצלחת והאפקטיבית ביותר היא רשת להרחקת יונים.

רשתות יונים ב{HEBROW}

מהי בעצם רשת להרחקת יונים?

כאשר אנו מדברים על רשת להרחקת יונים, אנו מדברים על תחום נרחב של אביזרים, בגדלים שונים, המסייע לנו בעצם לסגור שטח מסויים באמצעות רשת, אשר למעשה מונעת את הגישה של היונה למקומות אלו. הרשת אינה פוגעת ביונים אלא חוסמת את דרכם לחלוטין ושולחת אותם למקומות אחרים עבירים יותר.

רשתות יכולות להיות עשויות מכמה סוגים של חומרים: פלסטיק, מתכת, ניילון וחומרים מתקדמים כמו פוליאטילן, המורכבת שטי וערב ויוצרת חורים קטנים, המעניקים לה מראה שקוף. הרשת עצמה יכולה להגיע במבחר צבעים, הפופולארים שבהם הם שחור, לבן ושקוף, כאשר לעיתים יש הרוכשים גם רשתות בצבעים המתאימים לבניין, ליצירת מראה אסתטי.

בכל מקרה, צורתה הייחודית של הרשת, כאשר היא נפרסה במקצועיות, אינה מאפשרת לראות אותה כמעט מרחוק, כך שאינה מהווה מפגע אסתטי לעיין. את הרשת אפשר לחבר בצורה פשוטה לקיר אך לרוב, כדאי לבצע זאת בצורה איכותית ע"י מתיחתה בין כבלי פלדת אל-חלד, אשר מעוגנת בווים, טבעות ואביזרים מיוחדים לקיר, כך שניתן למתוח את הרשת ולהשיג אין חסימה טובה יותר ואין אסתטיקה מרבית.

ראו גם: הדברת כיני יונים

מה חשוב לשים לב ברשת להרחקת יונים?

ראשית יש לבדוק את התאמתה של הרשת לסוג שאנו רוצים להרחיק. הרשת בנויה מעיניים, כאשר ליונים הגדולות יותר מספיק גודל עיין של 5X5 ס"מ ואילו להרחקת ציפורים קטנות יותר כמו זרזירים או דרורים, נשתמש ברשתות עין של 2X2. בנוסף, יש לבדוק את התאמתה של הרשת למזג האוויר הישראלי, לגשם ולרטיבות ולקרני ה-UV. הרשת היא פתרון ארוך טווח ולא נרצה שהיא תשבר, תקרע או תיהרס במהרה.
בעבר, נהגו להשתמש ברשת להרחקת יונים שהייתה עשויה מתכת או פלסטיק, אולם מחקרים גילו, כי הן אפקטיביות פחות. לכן, מומלץ היום להשתמש בעיקר ברשתות ניילון או כל חומר גמיש אחר הנעה בצורה אשר גורמת ליונים לברוח וגם עמידה יותר.

https://www.youtube.com/watch?v=hYlREqtHq7M

להיכן הרשת מתאימה?

רשתות מיועדות להעניק פתרונות למקומות גדולים מאוד או בעלי נפח רב, שדרך החסימה או ההפרעה בחלופות האחרות אינה אפקטיבית. בין השאר, משמשת רשת להרחקת יונים למקומות כמו מסתורי כביסה, חצרות פטיו, פירים, עליות גג, חצרות אנגליות של מרתפים, בליטות בבניינים, מרפסות שירות ועוד.

ראו גם: איפה קונים רשת נגד יונים?

התקנת רשת להרחקת יונים באופן עצמי, היא אפשרית?

כעקרון כן ויש רשתות שניתן לקנות בחנויות מתמחות. אך התקנה עצמית מומלצת בעיקר למקומות קטנים כמו מערכות מיזוג או מקומות נמוכים. בשאר המקרים עדיפה הסצייעות בחברה מוסמכת. לחברה שכזו, יכולות וציוד שאין לאדם הפרטי והם עוזרים לה להתקין בצורה איכותית ומותאמת יותר, בוודאי כשמדובר בכמה אזורים או שטח נרחב מאוד. אך הסיבה החשובה ביותר היא העובדה, שלרוב התקנת רשתות תעשה במקומות גבוהים מאוד או מחוץ לקירות הבית. זהו דבר מסוכן הדורש הן מיומנות והן הסמכה לבצע עבודות גובה. הכי חשובה היא הבריאות שלכם ולא נרצה שחלילה יקרה אסון.

התקנת רשת יונים

מה מחירה של רשת להרחקת יונים?

יש כל כך הרבה סוגים ומותגים המציעים אביזרים וציוד בתחום, כאשר לכולם מחיר אחר. כמובן, שהמחיר הוא גם נגזרת של איכות החומרים, גודל הרשת ועוד. מחיר רשת לבדה, בגודל 2X3 מטרים יחל ב-80 ₪, כאשר סט שלם, הכולל גם את הרשת, את המחברים ואת כל הדברים הנלווים, יעלה החל מ-200 ₪. חברות מקצועיות, המתמחות גם בעבודת גובה ובסגירת שטחים גדולים יותר יעלו לנו החל מ-700 ₪.

אנו ב'מרכז ההדברה' מתמחים במגוון פתרונות להרחקת יונים וכן בהתקנת רשתות שיעניקו לכם שקט נפשי מן היונים. נשמח לעמוד ולייעץ לכם בכל שאלה.

רשת יונים היא רשת שאפשר לקנות לפי מטר רבוע בחנויות לבית, אם כי לא הרבה חנויות מציעות את הרשת הזאת למכירה. אם אתם רוצים ליישם רשת יונים וגם להשיג את המטרה שלשמה אתם מתקינים את הרשת מלכתחילה, קרי הרחקת היונים, כדאי להזמין שירות הרחקת יונים מקצועי במסגרתו גם תותקן הרשת במיקומים הנדרשים. בהתאם לכך, מחיר רשת יונים יכול להיות שונה מאוד בין רכישה והתקנה עצמית ובין יישום במסגרת שירות מקצועי, ועל כך מדברים איתכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז להרחקת יונים.

לכידת יונה

למה מיועדת רשת יונים?

לפני שאתם בוחנים את הפרמטר של מחיר רשת יונים, כדאי להבין לאילו מטרות תוכלו להשתמש בה. רשת יונים היא רשת המיועדת למנוע מעבר או תנועה של ציפורים, ולא רק של יונים. בהתאם לכך, אם מה שמטריד אתכם הן דווקא ציפורי דרור המקננות בארגז התריס שלכם, יהיה עליכם להזמין רשת יונים צפופה יותר שתמנע את המעבר מאותן ציפורים קטנות. אם המטרד אותו אתם מנסים להפסיק הוא מטרד יונים, תוכלו לעשות שימוש ברשת יונים סטנדרטית בצפיפות סטנדרטית. כמו כן, את רשת היונים תוכלו ליישם במגוון מיקומים כמו מסתור כביסה, שבו למעשה בא לידי ביטוי מטרד היונים בצורה הקשה ביותר, חרכי תריס דרכם נכנסות ציפורים בכדי לקנן בתוך ארגז התריס וכוכים אחרים הפזורים על פני כל המבנה.

כמה עולה רשת יונים?

ובכן, מחיר רשת יונים מקצועית בצפיפות המתאימה הוא אינו גבוה במיוחד ברכישת הרשת באופן עצמאי והתקנתה באופן עצמאי. לעומת זאת, אם תרצו לבצע את התקנת הרשת באמצעות איש מקצוע המתמחה בתחום של הרחקת יונים, אתם יכולים לצפות למחיר שנע בין 60 ועד 140 ש"ח למטר מרובע של רשת מיושמת. מחיר רשת יונים בהתקנה מקצועית כולל למעשה גם את עלות הרשת עצמה וגם את עלות ההתקנה, ובדרך כלל ניתן כחלק משירות כולל ומקיף יותר של הרחקת יונים ולאחר מכן גם מניעת חזרתן וקינון שלהן באזור המבנה.

ראו גם: הרחקת יונים חשמלית

https://www.youtube.com/watch?v=xDsbmJMdHJc

דגמים שונים של רשת יונים

בפרמטר של מחיר רשת יונים, עיקר העלות נובע משירות ההתקנה, אם כי גם לרשת עצמה יש כמובן עלות. יחד עם זאת, מאחר ועבודת ההתקנה היא מרכיב העלות המרכזי, יש לכם את החופש לבחור דגמים שונים של רשתות יונים מבלי לספוג שינויים חדים מדי במחיר. תוכלו לבחור רשתות בצפיפויות שונות, רשתות מעוצבות דמויות אבן בגוונים מסוימים שמאפשרים לכם להסוות את הרשת בהתאם לגוון חיפוי הבניין וכן הלאה. המרכז להרחקת יונים מציע לכם את כל שירותי הרחקת היונים ואת כל האמצעים הדרושים לכם בכדי להרחיק את היונים מהבית שלכם. במסגרת זו מציע לכם המרכז שירות מקצועי ומקיף, מחיר רשת יונים אטרקטיבי למטר מרובע ואחריות מלאה על התוצאות.

ראו גם: פתרונות להרחקת יונים ב-2020

בתוך כלל האמצעים המיועדים לסייע לכם להרחיק יונים וציפורים מהבית שלכם וגם לשמור עליהן רחוקות, רשת הגנה נגד יונים הוא כנראה הפתרון הפשוט ביותר, היעיל ביותר והטוב ביותר למשימה. יחד עם זאת, בכדי שהרשת אכן תמלא את תפקידה, צריך קודם כל לבחור את הרשת המתאימה ושנית להתקין אותה בצורה נכונה. אז איך מתקינים רשת הגנה נגד יונים? מה ההבדל בין התקנת רשת כפתרון קבע להרחקת יונים ובין התקנתה לפתרון בעיות נקודתיות? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז להרחקת יונים.

https://www.youtube.com/watch?v=RwO3TDnzFCI

איזו רשת נדרשת לכם?

לפני שאתם פונים לחנות הקרובה או לבית עסק המתמחה בהרחקת יונים, במטרה להצטייד באחד מהדגמים של רשת הגנה נגד יונים, כדאי שתדעו מהו סוג הרשת המתאים לכם ביותר. ככלל, אם אתם מחפשים פתרון חזק ועמיד לאורך זמן, הפתרון המתאים ביותר עבורכם הוא רשת מתכת. את רשת המתכת מעגנים אל קירות המבנה החיצוניים באמצעות עוגני מתכת וכבלי פלדה ביניהם נפרשת הרשת. פרישה של רשת כזאת מתבצעת בדרך כלל על ידי אנשי מקצוע וכרוכה בעבודה בגובה ובפעולות עיגון ומתיחה מקצועיות שמרבית האנשים פשוט לא יוכלו לעשות אותן בעצמם. מן הצד השני, רשת הגנה נגד יונים יכולה לשמש גם כפתרון נקודתי, למשל לאיטום כוך קטן במבנה, פגם בטון שבו מקננות ציפורים ולבטח איטום של חרך התריס החיצוני דרכו אוהבות ציפורים לחדור פנימה אל ארגז התריס על מנת לקנן לאורך השנה כולה. במקרה כזה, תוכלו להשתמש ברשת פלסטיק או ניילון, ממנה תוכלו לחתוך פיסות על פי מידה ולדחוס אותן אל פתח החרך, כך שיאטמו את המעבר פנימה.

ראו גם: הרחקת יונים חשמלית

רשתות יונים ב{HEBROW}

כמה עולה רשת הגנה נגד יונים?

העלות של רשת הגנה נגד יונים היא בדרך כלל לא גבוהה ומסתכמת בכמה עשרות שקלים לרשת בגודל של 3-4 מטרים על 3-4 מטרים. יחד עם זאת, הרשת עצמה היא לא הפתרון, ומרגע שיש לכם את הרשת ביד, חשוב מאוד שגם תפרשו אותה נכון. פרישה נכונה היא פרישה שמבטיחה את השגת המטרה, קרי הרחקת היונים והציפורים האחרות מהמרחב עליו אתם רוצים להגן ובמקביל מבטיחה גם מינימום פגיעה באיכות החיים ובאסתטיקה של המבנה. את זה תוכלו להבטיח אך ורק אם תסתייעו בשירותיו של איש מקצוע המתמחה בהרחקת יונים, ובמקרה כזה, עלות הרשת והתקנתה גם יחד עשויה לקפוץ לטווח של 60 שקלים עד 140 שקלים למטר רבוע. פרישת רשת הגנה להרחקת יונים בחרכים נקודתיים היא בהחלט פעולה פשוטה שאתם יכולים לבצע בעצמכם, אבל בכל יתר המקרים, אתם רוצים להיעזר באנשי המקצוע המתאימים.

מרכז ההדברה הישראלי הוא אחד מהגורמים המקצועיים המובילים בישראל בתחום הרחקת היונים, ויודע לספק לכם גם את הרשתות המתאימות ביותר עבורכם וגם לבצע עבורכם התקנה מקצועית שתחזיק מעמד לאורך שנים שלמות.

לפני שאתם שואלים איפה קונים רשת נגד יונים, כדאי אולי לשאול איזו רשת קונים והאם בכלל נכון לקנות את הרשת בעצמכם ולהתקין אותה בעצמכם, או שנדרשת לכם התקנה מקצועית. זה נכון, שפעמים רבות אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם, אבל לא בכל מקרה. מתי תוכלו לקנות את הרשת בעצמכם ולהתקין אותה בעצמכם ומתי אתם רוצים אנשי מקצוע בסביבה? על כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז להרחקת יונים.

ראו גם: איך להתקין רשת יונים?

התקנת רשת יונים

מתי קונים רשת ומתי מזמינים שירות?

אם אתם נתקלים בבעיה נקודתית כמו יונים או ציפורי דרור המקננות לכם בתוך החרך החיצוני של התריס או חודרות לאחד החרכים בבניין, אתם בהחלט יכולים להתמודד עם הבעיה בעצמכם ובמקרה כזה תוכלו לקנות רשת נגד יונים ולהציב אותה במקומה על מנת לחסום את הכניסה לחרך החדיר. שימו לב שאם מדובר בציפורי דרור או ציפורי שיר קטנות, יהיה עליכם לוודא שהרשת היא צפופה יותר והחורים שלה קטנים יותר, כך שגם הציפורים הקטנות לא תוכלנה לעבור דרכה. יחד עם זאת, אם אתם סובלים מבעיה מערכתית, שבה הבניין כולו סובל מנוכחות מאסיבית של יונים וציפורים בכל פינה או שנישת מסתורי הכביסה של הבניין סובלת מנוכחות גבוהה של יונים וציפורים, במקרה כזה אתם רוצים להזמין איש מקצוע שגם יספק לכם את הרשת הנדרשת וגם ידאג להתקין אותה בצורה מקצועית שגם תחזיק מעמד לאורך שנים.

ראו גם: פתרונות להרחקת יונים

אם זה מה שנכון לכם – איפה קונים רשת נגד יונים?

ובכן, אם החלטתם שאתם רוצים לעשות את זה בעצמכם, תוכלו לקנות את הרשת בעצמכם ולהתקין אותה בעצמכם, רק כדאי לדעת איך עושים את זה. ובכן, על השאלה איפה קונים רשת נגד יונים, התשובה היא אצל גורמים מקצועיים המספקים שירות של הרחקת יונים. יחד עם זאת, ישנן חנויות של כלי בית, המציעות רשתות יונים ייעודיות או רשתות שיכולות לתפקד בתור רשת יונים. כל עוד אתם מקפידים על כך שהרשת שאתם קונים אכן חוסמת את המעבר של הציפורים דרכה וכל עוד אתם מציבים את הרשת בצורה נכונה שמבטיחה שהיא נשארת במקומה, כל רשת יכולה למלא את התפקיד.

https://www.youtube.com/watch?v=bjdkCztu_S8

אם אתם מבינים שהבעיה ממנה אתם סובלים, דורשת טיפול מערכתי יותר או התקנה שהיא מסובכת יותר ולעיתים אף דורשת עבודה בגובה, כדאי מאוד לפנות לגורם מקצועי המתמחה בהרחקת יונים וציפורים ולאפשר לו להחליט על סוג הרשת שמתאים לכם ולבצע את התקנת הרשת בצורה מקצועית שתבטיח את עמידותה לאורך זמן, גם בפני פגעי מזג אוויר קשים ובראשם קרינת שמש ישירה ורוחות חזקות.

המרכז הישראלי להדברה מציע מגוון רחב של שירותים ואמצעים להרחקת יונים, והוא בין התשובות הטובות ביותר לשאלה איפה קונים רשת נגד יונים או איך מרחיקים יונים מהבית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
רשתות יונים בחריש

מהי רשת יונים? רשתות יונים בחריש ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בעומר

מהי רשת יונים? רשתות יונים בעומר ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בתל-אביב

מהי רשת יונים? רשתות יונים בתל-אביב ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים ביפו

מהי רשת יונים? רשתות יונים ביפו ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בקריות

מהי רשת יונים? רשתות יונים בקריות ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בשוהם

מהי רשת יונים? רשתות יונים בשוהם ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!