באילו מקומות כדאי להתקין רשת נגד יונים

שלמו פחות ! קבלו יותר !

כדור הארץ הוא הבית של בני האדם – ושל עוד מינים רבים מאוד של בעלי חיים. את חלקם אימצנו כחברים לחיים, אחרים אנחנו אוכלים, יש כאלה שמהווים מקור להשראה ויש גם כאלה שעלולים לשבש את שגרת החיים שלנו. היונים שייכות לקבוצה האחרונה (אם כי הן מהוות גם מקור להשראה, ובפרט נתפשות כמי שמצליחות לייצר זוגיות הרמונית ויציבה). בהתאם פותחו פתרונות שונים להרחקתן, ואחד מהם הוא רשת נגד יונים. בעמוד זה תמצאו הסבר לגבי המקומות שבהם מומלצת התקנת רשת כזו, ומידע רלוונטי נוסף שיעזור לכם להתגונן מפני הנזקים האפשריים.

 

מרפסת שירות

מקום אחד שבו רשת נגד יונים עשויה להיות הפתרון הנכון ביותר הוא מרפסת שירות. בהקשר זה כדאי לזכור שבמרפסות שירות שורר במקרים רבים בלגן שמאפשר ליונים למצוא מקום מסתור נוח ואפילו להקים שם קן. בהתאם כדאי להקדים תרופה למכה, ולמנוע את כניסתן של היונים, והדרך היחידה לחסום את הפתח באופן מוחלט היא רשת.

 

מסתור כביסה

כפי שרשת להרחקת יונים מספקת הגנה אפקטיבית למרפסות שירות, כך היא מונעת חדירת בעלי כנף למסתורי כביסה. במקומות אלה הנזק שגורמות יונים כפול: הן עלולות ללכלך את הכביסה הנקייה ולאלץ אתכם לכבס שוב ושוב בגדים שכבר היו נקיים, ובנוסף הן עלולות להשאיר לשלשת דוחה במסתור עצמו. עוד כדאי לדעת שיש מקרים שבהם הלשלשת של היונים מכילה חיידקים או נגיפים, ואלה עלולים לעבור לבני אדם ולגרום למחלות לא נעימות.

 

גגות

עוד מקום שיונים אוהבות לשהות בו וגם להקים קינים הוא גגות. ליתר דיוק, גם גגות וגם עליות גג. גם במקומות האלה רשת נגד יונים היא פתרון אפקטיבי להפליא – גם לפתחים היחסית קטנים וגם לאלה הגדולים יותר.

 

חלונות במפעלים

חדירה של יונה למפעל עלולה לגרום נזק כבד לציוד רגיש. סכנה נוספת היא לשלשת יונים שתזהם את פס הייצור – במקרים אלה תיווצר פגיעה תדמיתית קשה, ייתכן צורך באיסוף מוצרים רבים בעלות כספית גבוהה מאוד והפעילות במפעל עלולה להיות מושבתת לפרק זמן לא קצר.

 

רשת נגד יונים – דגשים חשובים

בכל מצב שבו הפתרון המומלץ הוא התקנת רשת נגד יונים חשוב להקדיש תשומת לב לבחירה מושכלת של הרשת המתאימה ביותר. הפרמטר העיקרי הוא החומר שממנו עשויה הרשת, כשהאפשרויות הן פלסטיק, מתכת, ניילון ופוליאתילן. רשתות פלסטיק הן פתרון זול מאוד אבל לא עמיד מספיק, רשתות ממתכת מתאימות בעיקר לפתחים קטנים ולמפעלים שבהם הטמפרטורה יכולה להיות גבוהה מאוד כך שנדרש חומר עמיד לחום. רשת ניילון מתאפיינת בשקיפות ולכן היא מספקת גם אסתטיות מרבית. הפוליאתילן הוא חומר גלם עמיד כך שהרשת תמלא את ייעודה לטווח ארוך. שיקול נוסף הוא גודל החורים שאותו חשוב להתאים במדויק לנסיבות הספציפיות בכל מקום, ועוד המלצה היא לבחור רשת שהעובי שלה הוא לפחות 0.7 מ"מ כך שהרשת תהיה יציבה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!