הדברת מזיקים בדשא – להיפטר ממטרד המזיקים בדשא שלכם

שלמו פחות ! קבלו יותר !

צריכים חברת הדברת מזיקים בדשא? לא מוכן להתפשר על שירותי הדברות בינוניים? אתם צודקים. בסופו של דבר, ישנם מגוון מזיקים שעלולים לגרום לנזק חמור לדשא שלכם. וחלק מהמזיקים הללו יכולים אפילו להיות מסוכנים לחיות מחמד ואנשים. מובן מדוע אתם מחפשים מדביר מזיקים בדשא. במאמר זה נדבר על סוגי המזיקים הנפוצים ביותר בדשא, וכיצד למנוע את התפשטותם ואת ביסוס הקולוניות שלהם. קודם כל, הדרך הטובה ביותר להיפטר ממזיקים בדשא היא באמצעות חומרי הדברה. עם זאת, תזדקקו לגישה לאיש מקצוע שיוכל ליישם ולפזר כראוי חומרי הדברה בנכס. שימו לב, החוק מחייב אתכם לאתר מדבירים מורשים בלבד. הנה כמה דגשים חשובים שכדאי לדעת:

הדברת מזיקים בדשא

רק מדבירים מורשים מוסמכים לפזר חומרי הדברה בדשא ובכלל

אך ורק חברת הדברות מורשית מוסמכת לפזר חומרי הדברה. במקרים בהם אנשים שוכרים מדביר לא מורשה, הם צפויים לעונש ע"פ החוק, בדיוק כשם שהמדביר הלא מורשה צפוי לעונש. זו משימה קצת מורכבת לאתר חברת הדברות מומלצת ומורשית, אבל בימינו האינטרנטיים זה בהחלט קל יותר. רגע לפני שאתם מזמינים חברת הדברות מזיקים בדשא, אנחנו רוצים להמליץ לכם על כמה טיפים משלנו. למשל, אולי תרצו לנסות טיפולים טבעיים כמו אדמה דיאטומית או שמן נים, שהם בטוחים גם לבני אדם וגם לחיות מחמד, אך גם יחד מהווים חומרי הדברת מזיקים בדשא.

שיטות הדברה כיום וטיפים להתמודדות עם מזיקים בדשא

שנים אחורה, שיטות הדברה קודמות היו לרוב לא יעילות נגד מיני המזיקים שהתפתחו עם הזמן למינים קשוחים יותר ועמידים בפני כימיקלים. מזיקים של מדשאות מהווים מטרד, במיוחד בחודשי הקיץ. הנה כמה טיפים כיצד להדביר את המזיקים הללו מהדשא שלך.

  1. רססו את הדשא במים כל יום. זוהי דרך קלה לשמור על כל מקום נקי מחרקים ומונעת מהם להטיל ביצים באדמה.
  2. השתמשו בתרסיסי קוטלי חרקים על הדשא בערך פעמיים בשבוע. הקפידו לא להשתמש ביותר מדי חומר הדברה, מכיוון שזה עשוי להרוג את הצמחייה והדשא.
  3. הקפידו לכסח את הדשא, כך ששטח הדשא יהיה חלק וישר, מה שמקשה על חרקים להסתובב עליו ולהטיל בו ביצים או לקנן.
  4. אם לא עבד לכם בשיטה של DIY, קבלו הצעת מחיר מאת חברת הדברות מקצועית להדברת מזיקים בדשא.

הדברת מזיקים בדשא

צרת רבים חצי נחמה – מזיקים נמצאים אצל כל מי שמטפחים דשא

מזיקים הם הבעיה של רוב האנשים שמחזיקים ומטפחים דשא, אז לפחות תדעו שצרת רבים חצי נחמה. כדי להתחיל, אתם צריכים לזהות את סוג המזיק שיש לכם. אם זה מזיק גדול יותר כמו חפרפרת, חולד או חולדה, התקשרו לשירות ההדברה המקומי שלכם ודווחו על כך. עבור מזיקים קטנים יותר כמו נמלים או שבלולים, השתמשו בחומצת בורית, או אפילו (תאמינו או לא) ברוטב פלפל חריף כדי להרתיע אותם מלחזור לדשא שלכם. לעתים קרובות קשה להדביר מזיקים בדשא. עם זאת, עם כמה טיפים ואסטרטגיות שיכולות לעבוד לכם.

באילו שיטות הדברה ביתיות ניתן להשתמש?

למשל, בחלק מהמקרים ניתן להשתמש בחומץ או בתמיסת סודה לשתייה. שילובים אלו יכולים להרוג את הביצים של מזיקים כגון נמלים, חיפושיות או עש. זכרו, מדשאות הן המקומות הנפוצים ביותר עבור משיכה של מזיקים מסוגים שונים. לא פעם, הדשא נראה "תמים", אבל מתחת לפני השטח מתקיימות קולוניות של מזיקים. כדי להימנע מלהגיע למצב כזה שאתם לא יכולים לדרוך או לשבת על הדשא שלכם, יהיה חשוב לקבל שירות של טיפולי מנע מחברת הדברות מורשית. חברת הדברות מומלצת לטיפולי מנע נגד מזיקים, בד"כ פעמיים בשנה. השוואת מחירים בין חברות הדברת מזיקים בדשא בין אם אתם מעוניינים לבצע טיפולי מנע נגד מזיקים בדשא, או שמא צריכים שירותי הדברת מזיקים בדשא, בצעו השוואת מחירים בין חבורת הדברה. השוואת מחירים בין מדבירים מומלצים, זו הפעולה הצרכנית הנבונה שצריך לנקוט בה בימינו. יש לכם את כל הצעות המחיר באינטרנט, ככה שיהיה חשוב לדעת כיצד לנצל את המידע הזה ולחסוך כסף. אם אתם צריכים סיוע נוסף עם הדברת מזיקים בדשא, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל את כל הסיוע שאתם צריכים.

ראו גם: הדברת מזיקים בבית | הדברת מזיקים בגינה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת מזיקים בבית
הדברת מזיקים בבית עם שירותי הדברה

הדברת מזיקים בבית עלולה להיות מורכבת, וחשוב לדעת איך להתמודד איתם נכון. הצעד הראשון לקראת הדברת חרקים או מזיקים מהבית הוא, זיהוי סוג המזיק. השלב

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!