הדברת נמלים אקולוגית

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם

הדברת נמלים אקולוגיתלא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם. גם אתם מתמודדים עם לא מעט נמלים בפנים דירתכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות הנמלים בחלל הדירה שלכם. בין כלל הדגשים נגע בסוגי הנמלים השכיחות, בשיטות ההדברה השונות ובחומרי הגלם המרכיבים את חומרי ההדברה. רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים, חשוב להדגיש מספר דגשים חשובים אודות נמלים בחלל דירתכם.

 

מספר נקודות שחשוב שתכירו אודות הנמלים בדירתכם

  • יש מגוון רחב של סוגי נמלים

אנשים רבים בטוחים שיש סוג אחד של נמלים בישראל. אז בניגוד למקובל לחשוב, כיום יש מגוון רחב של סוגי נמלים שיכולות להופיע בחלל דירתכם. בין כלל הסוגים השונים ניתן למצוא את הנמלים הרגילות וכן את נמלות האש. את הנמלים הרגילות כולנו מכירים היטב – צבען שחור, גודלן משתנה ועקיצותיהן אינן כואבות במיוחד. לעומתן, נמלות אש קטנות במיוחד, גודלן כמילימטר, צבען חום ועקיצותיהן כואבות במיוחד. אנשים רבים מדווחים שעקיצות של נמלות אש גורמות למעין כוויות מיד לאחר העקיצה.

 

  • נמלים פועלות בכל ימות השנה

בטוחים שבחלוף הקיץ הנמלים יעלמו מפנים דירתכם? אל תבנו על זה יותר מידי. בניגוד למקובל לחשוב, נמלים אינן פועלות רק בעונת הקיץ החמה. קו נמלים פעיל הממוקם בסמוך לחלל דירתכם יאפשר להן להמשיך לנוע בפנים הדירה בחופשיות גם בעונת החורף הקרה. מדביר מקצועי ומנוסה ידע להתמודד עם כל סוגי הנמלים בכל עונות השנה.

  • לכל קן נמלים יש מלכה

נקודה נוספת וחשובה במיוחד קשורה דווקא למלכת הנמלים. חשוב לדעת שכל קן נמלים כולל מלכה אחת. הנמלים משרתות את המלכה ומעניקות לה את כלל צרכיה, כך שהיא כלל לא יוצאת מהמחילה שלה. קן הנמלים כולו נבנה סביב המלכה, כך שאם מצליחים להוציא את המלכה מהקן, הוא מתפזר וחודל מלהתקיים תוך זמן קצר. מדבירים מקצועיים ומנוסים בוחרים בשיטת הדברה המתמקדת בקטילה של המלכה, מה שמוביל לפיזור הקן תוך זמן קצר.

 

  • מגוון רחב של שיטות הדברה

כיום יש לא מעט שיטות הדברה שונות. שיטת הדברת נמלים אקולוגית, שיטת הדברת נמלים טבעית, שיטת הדברת נמלים בעזרת גרגירים או ג'ל ייעודי, או שיטת הדברת נמלים בעזרת ריסוס חומרי הדברה הם רק חלק מהשיטות הקיימות כיום. מדביר מקצועי ידע לבחור את שיטת ההדברה המתאימה ביותר למקרה בדירה שלכם. בחרו נכון מדביר מקצועי ומנוסה ותיהנו מהדברה מיטבית ומדוייקת שמחזיקה מעמד לזמן רב.

קראו עוד: הדברת נמלים לבד

הכירו את כל שיטות ההדברה

ריכזנו עבורכם את כל שיטות ההדברה הטובות ביותר. מעבר לשיטת הדברת נמלים אקולוגית, ישנן עוד שיטות רבות שפועלות בדרכים שונות, הנה לכם כמה מהן:

 

 

הדברה טבעית שיטת ההדברה הטבעית מאפשרת להרחיק את הנמלים ללא כל פגיעה. איך עושים את זה? בעזרת מגוון רחב של מוצרים טבעיים בעלי ריח חזק במיוחד.

 

החומרים בעזרתם ניתן להשלים הדברה טבעית הם:

 

●        חומץ – ערבבו מים עם מעט חומץ ומרחו אותו באזור מושב הנמלים.

●        פלפל שחור – ריחו של הפלפל השחור אף הוא מבריח נמלים, פזרו אותו בסמוך למקום מושב הנמלים בדירתכם.

●        קליפות פרי הדר – הרתיחו מים עם קליפות פרי הדר ורססו על מושב הנמלים בדירתכם.

●        קינמון – ריח הקינמון מבריח נמלים, הפיצו כמה שיותר ריח של קינמון באזור מושב הנמלים וכך תצליחו להבריח אותן מביתכם.

 

הדברה בעזרת ריסוס שיטת ההדברה הטבעית לא הועילה? ניתן לבחור בשיטת ההדברה בעזרת ריסוס. שיטת הדברה זו כוללת ריסוס של חומרים רעילים ישירות על הנמלים. בעזרת שיטה זו תוכלו לראות את הנמלים מתות באופן מיידי, אך הדבר לא יוביל לפיתרון הבעיה מהשורש. שיטת ההדברה בעזרת ריסוס תביא לפיתרון מהיר ולקטילת הנמלים בחלל הדירה, אך לא לפיתרון מלא ולהרס קן הנמלים בחלל דירתכם.
הדברה ממוקדת לפגיעה במלכה שיטת ההדברה הממוקדת היא שיטת הדברה המבטיחה את פיתרון הבעיה מן השורש. בשונה משיטת הריסוס, שיטת ההדברה הממוקדת מבטיחה את פיזור קן הנמלים מחלל דירתכם. כיצד? בעזרת חומרי הדברה שונים ניתן להגיע למלכת הקן ולקטול אותה. לאחר מותה, הקן יחדול מלהתקיים, מה שיוביל למיגור הופעת הנמלים בדירה. איך קוטלים את המלכה? ישנן שתי שיטות מרכזיות, והן:

 

●        הדברה בעזרת ג'ל רעיל – הנמלים חושבות שהג'ל הרעיל הוא אוכל ומבילות אותו ישירות למלכת הקן. לאחר שהיא אוכלת ממנו היא מתה והקן חודל מלהתקיים.

●        הדברה בעזרת גרגירים – גרגירים רעילים מובלים אל המלכה, כשהיא אוכלת מהם ומתה, הקן חודל מלהתקיים.

הדברת נמלים אקולוגית – מחומרים טבעיים בלבד!

לסיכום, חשוב לדעת בחומרי ההדברה הקיימים כיום. שיטת הדברת נמלים אקולוגית כוללת חומרי הדברה אורגניים העשויים מחומרים טבעיים בלבד. לעומת זאת, ישנם לא מעט חומרי הדברה הכוללים חומרים כימיים ומסוכנים לבריאות המדביר וכן לבריאות הגרים בדירה. בחרו נכון מדביר מקצועי שעושה שימוש בשיטת הדברת נמלים אקולוגית בעזרת חומרי הדברה אורגניים בלבד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!