הדברת יתושים בגינה – הדברה יעילה עם מקסימום תוצאות

שלמו פחות ! קבלו יותר !

יש לכם יתושים בגינה? אתם חייבים הדברת יתושים בגינה, שיטה אשר מותאמת למקומות חיצוניים. תוכלו לבחור בין הדברה ביולוגית לבין הדברה כימית. לשתי השיטות יש תוצאות מרשימות, המחירים מעט שונים אך בזה נדון אחר כך. לפני שאנחנו בכלל קוראים לבעל מקצוע עלינו להבין מדוע היתושים נמשכים דווקא לבית שלנו? האם זה בגלל סוג הדם שלנו? האם זה בגלל שיש לנו בעלי חיים? האם זה קשור להיגיינה? כל התשובות נכונות. לפעמים יתושים יכולים להיות מטרד רציני, לפעמים הם גם יכולים להיות מסוכנים לבריאות שלכם ועליכם לפעול בהקדם ע"י בחירת הדברת יתושים מקצועית כדי למגר את התופעה הזאת עוד כאשר היא רק מתחילה.

הדברת יתושים בגינה

איך עובדת הדברת יתושים בגינה?

רבים לא מבינים את החשיבות שיש בסדר הפעולות של בעל המקצוע וחושבים שהם יכולים לעשות את זה באופן עצמאי. תחילה נדגיש כי אנחנו לא ממליצים לעבוד עם חומרים כימיים בגינה שלכם ללא ניסיון, מדובר על פעולה שיכולה להיות מסוכנת לאדם ולחפצים. התהליך של הדברת יתושים בגינה מתחלק לכמה פעולות עיקריות. הפעולה הראשונה שאנחנו עושים הוא לזהות את המקום בו היתושים דוגרים. סביר להניח שמדובר על מקורות מים, ניקוזים וכן הלאה. אנחנו נמצא את המקומות האלה ונרוקן אותם ממים ונאטום אותם.

לאחר מכן נעבור לשיטת ההדברה. השלב הבא יכול להיות הדברת יתושים בגינה באמצעות חומרים כימיים או טבעיים. פעולת הריסוס מתבצעת על ידי חומר המכונה אינסקטיצידים. על בעל המקצוע כגון מרחיק יתושים לוודא איתכם אם כבר בוצעה הדברה בבית שלכם באמצעות החומר הזה, אם כן יש לבחור בחומר אחר. היתושים מסגלים את עצמכם לחומרים השונים ולכן מומלץ לבצע בדיקה מעמיקה על ביצוע ריסוס מקדים. לאחר מכן השלב האחרון הוא פיזור רעלים במים ובדיקה של האפקטיביות מצד ההדברה.

כאשר מדובר על הדברת יתושים בגינה באופן טבעי בעל המקצוע יוכל לשתול עבורכם או זנים שונים של צמחים אשר מרחיקים יתושים או צמחים טורפים שאוכלים את היתושים. ניתן להשתמש גם בדגים אשר מתאימים לבריכות נוי ויכולים גם הם לאכול יתושים, ביצי יתושים, זחלים ועוד.

הדברת יתושים בבית

למה יש כל כך הרבה יתושים בארץ?

ישראל היא ארץ חמה ורוב היתושים גם הם אוהבים את החום הישראלי. היתושים יכולים להוות מטרד עבור אנשים רבים, במיוחד כאשר מדובר על ילדים קטנים שלא מצליחים לישון בלילה. היתושים נמשכים בעיקר לסוג דם O ולמי שפולט כמות גדולה של פחמן דו חמצני. היתוש הביתי יכול לאתר פליטה של פחמן דו חמצני ממרחק של 50 מטר. רוב היתושים בארץ אינם נחשבים למזיקים, אך יש סוגים אשר נמצאים בעיקר במעיינות ובמקורות מים שונים בטבע אשר מעבירים מחלות כמו מחלת הקדחת, שושנת יריחו ועוד.

מהי הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה היא הדברה שלא משתמשים בה בחומרים כימיים. יש רבים אשר בוחרים לא להשתמש בחומרים כימיים מסיבות אישיות ובשביל לשמור על איכות הסביבה כמה שניתן. הדברה ירוקה נחשבת ליעילה, אך פחות יעילה מאשר הדברה כימית. הבעיה העיקרית כאשר חומרי ההדברה נפגשים עם הגשם הראשון. לכן, הדברה ירוקה יעילה יותר במקומות סגורים כמו בתים או בתי ספר. הדברה ירוקה לא נעזרת ברעלים שונים כדי להרחיק את היתושים, לכן במקומות כמו חוות, רפתות ולולים מעדיפים להשתמש בחומרים טבעיים מאשר להעביר את כל החיות למשך 6 שעות עד להתפיידות החומרים הכימיים. הדברה כימית מחייבת אותנו לא להיות באזור ההדברה במשך של שש שעות לפחות ועל בעל המקצוע להיות ממוגן כמו שצריך מכף רגל ועד ראש.

הדברת יתושים בבית

האם כל אחד יכול להדביר?

התשובה היא כן. האם זה יעיל? לאו דווקא. החומרים הכימיים להדברה נגישים ברובם לקהל הרחב דרך חנויות שונות, אין בעיה להשיג חומרים אשר יכולים להיות יעילים להדברה. עם זאת, יש שיטות שונות אשר לפיהן עובד בעל המקצוע כדי להבטיח את יעילות ההדברה עד תום. כמו כן, שימוש בחומרים כימיים ללא ניסיון הוא שימוש מסוכן שאנחנו היינו מעדיפים שתוותרו עליו. הדברה מקצועית נעשית באמצעות ציוד מקצועי, מיגון וחומרים אשר מותאמים אליכם באופן אישי. יש לבצע את פעולת ההדברה על פי השלבים שציינו מקודם, רק ככה היא תהפוך ליעילה לטווח הארוך.

ראו גם: הדברת יתושים בבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!