הדברת נמלים מחיר – כל מה שאתם חייבים לדעת על הנמלים בחלל דירתכם!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

מתמודדים עם נמלים רבות בחלל דירתכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל המאפיינים שאתם חייבים להכיר אודות הנמלים בדירתכם, נכיר מגוון רחב של שיטות הדברה שונות ונציג אפשרויות הברחה של הנמלים ללא קטילתן. אז רגע לפני שאתם ממהרים להרים טלפון למדביר הראשון שתצליחו למצוא ברשת, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות הנמלים בדירתכם. אנשים רבים כיום מזעיקים מדבירים מקצועיים להתמודדות עם הליך הדברת נמלים, ללא ידיעה שישנן שיטות הדברה רבות שניתן לבצע באופן עצמאי. לפני שניגע בכל שיטות ההדברה השכיחות ביותר כיום להתמודדות עם נמלים, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות קן הנמלים המצוי בדירתכם.

מספר נתונים אודות נמלים המתמקמות בפנים הביתמה שגורם לכך שמרבית הזמנות שירותי הדברת נמלים מחיר מוזמנות דווקא בעונת החורף הקרה. מתמודדים עם נמלים?

תחילה חשוב לדעת שהנמלים יכולות להופיע בחללי דירתכם בכל עונות השנה. בשונה מחרקים רבים המצויים בעיקר בעונת הקיץ החמה, הנמלים מצויות בכל עונות השנה. הנמלים אף אוהבות קור, מה שגורם לכך שמרבית הזמנות שירותי הדברת נמלים מחיר מוזמנות דווקא בעונת החורף הקרה. מתמודדים עם נמלים? אל תבנו על זה שחילופי העונות יביאו למיגור הבעיה. שנית, חשוב לדעת שכל קן נמלים כולל מלכה אחת. הנמלים הרבות משרתות את המלכה ומביאות אוכל למקום מושבה מידי יום. מלכת הנמלים אינה מרבה לצאת מהמחילה שלה, כך שקשה מאוד להגיע אליה. קן ללא מלכה חודל מלהתקיים תוך זמן קצר, כך שמדבירים מקצועיים רבים כיום בוחרים להרוג את המלכה במטרה להתגבר על הבעיה. שלישית, לא אחת קורה שנמלים חוזרות לאחר כשנה מעת הדברתן. הדברה לצמיתות הינה משימה מורכבת במיוחד, ולכן, ייתכן שתידרשו להדביר את הנמלים בדירתכם מידי שנה.

הכירו את כל שיטות ההדברה הטובות ביותר

אז איך מדבירים? כיום יש מגוון רחב של שיטות הדברה שונות. ריכזנו עבורכם את שיטות ההדברה השכיחות ביותר כיום, והן:

הדברה טבעית שיטת ההדברה הטבעית מאפשרת להרחיק את הנמלים ללא כל פגיעה. איך עושים את זה? בעזרת מגוון רחב של מוצרים טבעיים בעלי ריח חזק במיוחד.

 

החומרים בעזרתם ניתן להשלים הדברה טבעית הם:

 

●        חומץ – ערבבו מים עם מעט חומץ ומרחו אותו באזור מושב הנמלים.

●        פלפל שחור – ריחו של הפלפל השחור אף הוא מבריח נמלים, פזרו אותו בסמוך למקום מושב הנמלים בדירתכם.

●        קליפות פרי הדר – הרתיחו מים עם קליפות פרי הדר ורססו על מושב הנמלים בדירתכם.

●        קינמון – ריח הקינמון מבריח נמלים, הפיצו כמה שיותר ריח של קינמון באזור מושב הנמלים וכך תצליחו להבריח אותן מביתכם.

 

הדברה בעזרת ריסוס שיטת ההדברה הטבעית לא הועילה? ניתן לבחור בשיטת ההדברה בעזרת ריסוס. שיטת הדברה זו כוללת ריסוס של חומרים רעילים ישירות על הנמלים. בעזרת שיטה זו תוכלו לראות את הנמלים מתות באופן מיידי, אך הדבר לא יוביל לפיתרון הבעיה מהשורש. שיטת ההדברה בעזרת ריסוס תביא לפיתרון מהיר ולקטילת הנמלים בחלל הדירה, אך לא לפיתרון מלא ולהרס קן הנמלים בחלל דירתכם.
הדברה ממוקדת לפגיעה במלכה שיטת ההדברה הממוקדת היא שיטת הדברה המבטיחה את פיתרון הבעיה מן השורש. בשונה משיטת הריסוס, שיטת ההדברה הממוקדת מבטיחה את פיזור קן הנמלים מחלל דירתכם. כיצד? בעזרת חומרי הדברה שונים ניתן להגיע למלכת הקן ולקטול אותה. לאחר מותה, הקן יחדול מלהתקיים, מה שיוביל למיגור הופעת הנמלים בדירה. איך קוטלים את המלכה? ישנן שתי שיטות מרכזיות, והן:

 

●        הדברה בעזרת ג'ל רעיל – הנמלים חושבות שהג'ל הרעיל הוא אוכל ומבילות אותו ישירות למלכת הקן. לאחר שהיא אוכלת ממנו היא מתה והקן חודל מלהתקיים.

●        הדברה בעזרת גרגירים – גרגירים רעילים מובלים אל המלכה, כשהיא אוכלת מהם ומתה, הקן חודל מלהתקיים.

וכמה זה יעלה? מחירי הדברת נמלים נעים בין 250 שקלים ועד 600 שקלים לדירותחשוב לדעת לבחור נכון מדביר נמלים מקצועי. שירותי הדברת נמלים מחיר יבטיחו לכם התמודדות מיטבית עם כל סוגי הנמלים ללא יוצא מן הכלל. גדולות במיוחד

כלל שיטות ההדברה הללו מסייעות לאנשים רבים למגר את הופעתם של נמלים רבות בכל רחבי דירתכם. חשוב להדגיש ולומר כי הדברת נמלים יכולה להתבצע באופן עצמאי, אך ברוב המקרים התוצאה תהיה מוגבלת וזמנית בלבד. רוצים למגר את הופעת הנמלים בחלל דירתכם? חשוב לדעת לבחור נכון מדביר נמלים מקצועי. שירותי הדברת נמלים מחיר יבטיחו לכם התמודדות מיטבית עם כל סוגי הנמלים ללא יוצא מן הכלל. וכמה זה יעלה? עלות הדברת נמלים נעה בין 250 שקלים ועד 600 שקלים לבתים גדולים במיוחד.

הדברה אורגנית ומקצועית לפיתרון מלא של הבעיה

הדברת דירה קטנה בת שלושה חדרים תעלה בין 250 ל 350 שקלים בלבד. דירות גדולות יותר או אף בתים פרטיים יחייבו אתכם בתשלום של בין 350 שקלים ועד 600 שקלים להדברת נמלים. מדביר מקצועי עושה שימוש בחומרי הדברה אורגניים העשויים מחומרים טבעיים בלבד. עד לפני מספר שנים רוב חומרי ההדברה כללו חומרים כימיים המסוכנים לבריאות המגביר וכן לבריאות הגרים בדירה. כיום, יש מגוון רחב של חומרי הדברה אורגניים העשויים מחומרים טבעיים בלבד. אל תתפשרו על איכות חומרי ההדברה שלכם – בחרו נכון מדביר מקצועי שעושה שימוש בחומרי הדברה אורגניים בלבד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!