הדברת יתושים בבית – כי לא צריך לסבול יותר!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

יתושים היא מכה רצינית ונדמה שכל שנה המצב רק הולך ומחמיר. אנחנו רואים בערים שונות וצפופות שם מכת היתושים היא הרבה יותר חמורה. בסופו של דבר מה שמשפיע על כמות היתושים שיש באזור שלכם היא היגיינה לפני הכל ומקורות מים חשופים. יש סוגים שונים של יתושים, היתוש אותו אתם פוגשים מכונה גם יתוש הבית המצוי והוא אינו גורם למחלות.

הדברת יתושים בבית

מה אנחנו יכולים לעשות?

כדי למנוע את כניסתם של היתושים לבית שלכם יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות טרם אתם מזמינים בעל מקצוע. הדבר הראשון שיש לכם לעשות הוא מיגון. עליכם למגן את כל הפתחים שלכם ברשתות ובכך אתם מבטיחים צמצום כניסה של מזיקים בכללי. עם זאת, המזיקים חכמים יותר מאשר אתם חושבים, אם הם רוצים משהו הם ישיגו אותו. כל סדק שיש לכם בבית הוא מקור ממנו יכולים להיכנס יתושים. הבעיה הגדולה היא כאשר יש לכם דגירה בתוך הבית. במקרה כזה אתם תסבלו ממכה של יתושים שרק מתרבים ומתרבים. עליכם לחשוב מהו המקור אליו היתושים כל כך נמשכים ולפעול בהתאם.

כמו כן, כדי למזער נזקים תוכלו לגדל עציצים ותבלינים חזקים אשר גורמים ליתושים להתרחק מהבית שלכם, להפעיל מאווררים, להשתמש בתכשירים שונים או מדבקות נגד יתושים. כמו כן, יש עוד טבליות ומלכודות חשמליות שונות אשר אתם תוכלו לקנות. לדעתנו, כל עוד אתם לא פותרים את הבעיה מהשורש היא תמיד תחזור על עצמה. לפעמים הדברת יתושים בבית יכולה למנוע מיתושים להיכנס אליכם הביתה לתקופה מוגבלת בגלל שמחוץ לבית שלכם יש דברים שהם לא בשליטתכם והם הגורם הראשי לכך שיש כל כך הרבה יתושים באזור. במקרים כאלה אין לכם יותר מדי מה לעשות חוץ מאשר לפנות לעירייה ולפעול בהתאם למה כתבנו עד עתה. הרשויות מנסות להתמודד מול מכת היתושים שרק הולכת וגוברת כל שנה… מקווים שיחול שיפור כבר בשנה הקרובה.

הדברה טבעית או כימית?

יש לכם 2 אפשרויות עבור הדברת יתושים בבית. הדברה טבעית הפכה לבחירה הפופולרית ביותר בשנים האחרונות והיא הרבה יותר אפקטיבית בבית מאשר בחצר. הבעיה בהדברה טבעית היא כאשר ההדברה פוגשת במקורות מים היא דועכת, לכן כאשר מדובר על הדברה מחומרים טבעיים בחצר עם הגשם הראשון כל החומרים ישטפו. עם זאת, יש גם הדברה טבעית בעזרת דגים או חרקים אשר ניזונים מאכילת היתושים ובכך אתם מונעים את חדירת היתושים למבנה שלכם ללא פגיעה באיכות הסביבה או בבריאות שלכם.

הדברה כימית אינה אמורה להיות מסוכנת לאדם אם פועלים בצורה נכונה. על המדביר לנקוט בכל אמצעי הזהירות שיש בחוק, עליו להחזיק ברישיון מתאים לביצוע פעולות אלו וכמובן למגן את עצמו כמו שצריך. במשך כל זמן ההדברה על כל אדם ובעל חיים להיות רחוק מההדברה עצמה למשך של לפחות 6 שעות. זאת אומרת, אם מדובר על הדברת יתושים בבית אתם צריכים למצוא תעסוקה במשך של לפחות 6 שעות עד שתחזרו הביתה ותוכלו לחזור לשגרה.

איך תבחרו מקצוען?

הדברת יתושים בבית מחייבת אתכם לבחור בבעל מקצוע מקצוען המתמחה בתחום של הדברת יתושים. הדברה ביתית, במיוחד כאשר מדובר על שימוש בחומרים כימיים מחייבת אתכם להשתמש בחומרים מתאימים ולדעת איך לשמור על הנכס כמו שהוא. גם כאשר מדובר על שימוש בחומרים ביולוגים על בעל המקצוע לדעת להתאים את הפיתרון הנכון ביותר בהתאם למצב הנוכחי של הבית. כמו כן, אותו בעל מקצוע יעניק לכם פיתרון ולא משנה מה, לעיתים לא יהיה דבר שהוא יוכל לעשות כלפי למגר את התופעה מלבד להפנות אתכם לגופים עירוניים שיטפלו במוקדי המים החיצוניים אשר הם מובילים לכך שיש לכם מדגרה של יתושים מתחת לבית.

ברוב המקרים כאשר הבעיה הינה בבית שלכם בעל המקצוע יכול להעניק לכם את אפשרות הבחירה בין שני סוגים של הדברת יתושים בבית, הדברה טבעית או ביולוגית. הבחירה בידיים שלכם, המחירים יחסית אותו דבר ויכולים לנוע בין 400 ש"ח עד 800 ש"ח, לעיתים כאשר מדובר על הדברה טבעית המחירים יכולים לעלות מעט אך לא באופן ניכר. שימו לב שאתם מקבלים אחריות על ההדברה למשך של כמה חודשים עד שנה לפחות! זה עוד סימן המעיד על בחירת מקצוען.

ראו גם: הדברת יתושים בחצר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!