הדברת טרמיטים בבית – מתמודדים עם טרמיטים שמכרסמים את כל רהיטי העץ בדירתכם? כך תתגברו על הבעיה!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

לא מעט אנשים כיום מתמודדים עם טרמיטים בחללי דירתם. טרמיטים הם מיני חרקים קטנים שאינם מזיקים כלל לאדם, אך ניזונים מכל רהיטי העץ בדירתכם. הופעתם של הטרמיטים גורמת להרס רב של רהיטי עץ, עד כדי הוצאתם מכלל שימוש. רוצים לשמור על רהיטי העץ שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע במאפיינים של הטרמיטים, דרכי זיהוי וכו דרכי ההדברה השונות. אז רגע לפני שאתם מזעיקים מדביר מקצועי ללא איבחון הבעיה, חשוב שתכירו את המאפיינים הראשיים של הטרמיטים, כך שתדעו להודיע למדביר במה מדובר טרם הגעתו לבדיקת דירתכם. אז ראשית, חשוב לדעת שהטרמיטים נראים כמעין נמלים קטנות ולבנות עם כנפיים. אנשים רבים לא מכירים את מראה הטרמיטים, כך שגם אם הם רואים אותם, הם לא מבינים שמדובר בחרקים שעלולים לגרום להרס רב ברהיטי דירתם.

כך תזהו את הטרמיטים בדירתכם – זיהוי מוקדם ימנע פגיעה קשה ברהיטי העץ שלכם!כנראה שמדובר בטרמיטים המחייבים אתכם להיעזר בשירותי הדברת טרמיטים בבית. מקום מושבם של הטרמיטים הוא מתחת לפני הקרקע

מבחינים בחרקים קטנים ולבנים עם כנפיים? כנראה שמדובר בטרמיטים המחייבים אתכם להיעזר בשירותי הדברת טרמיטים בבית. מקום מושבם של הטרמיטים הוא מתחת לפני הקרקע, כך שפעמים רבות הטרמיטים מצליחים לכרסם רהיטי עץ ללא חשיפה כלל. הטרמיטים מצליחים ליצור מחילות המובילות אותם ישירות אל מתחת לרהיטי העץ בדירתכם. במקרים אלה קשה מאוד לזהות את הטרמיטים בעין, ולכן חשוב שתכירו דרך נוספת לזהות את הופעתם של הטרמיטים בדירתכם. הדרך השניה היא פשוט לבחון מידי פעם את מצב רהיטי העץ בדירתכם. מרגישים שהרהיטים כבר לא יציבים כמו בעבר? ייתכן שהדבר נובע מכרסום פנימי של הטרמיטים. כך או כך, מיד לאחר זיהוי הטרמיטים בדירתכם, חשוב להזעיק מדביר מקצועי שידע להעניק שירותי הדברת טרמיטים בבית ולמגר את התופעה.

כך מתמודדים עם חרקים הנמצאים מתחת לפני הקרקע – תרסיסי הדברה פשוטים לא יועילו!

אז איך מדבירים טרמיטים הממוקמים מתחת לפני הקרקע? בשונה מהליך הדברת חרקים רבים, הליך הדברת טרמיטים בבית אינו מסתכם בריסוס חומרי הדברה בלבד. ריסוס שטחי יביא לעצירה זמנית של הבעיה, שכן ישנם עוד לא מעט טרמיטים שכלל לא נפגעו מחומרי ההדברה המצויים בבטן האדמה. אנשים רבים שמנסים להשלים את הליך הדברת טרמיטים בבית בכוחות עצמם בעזרת חומרי הדברה שניתן לרכוש בכל סופר, מתמודדים עם לא מעט כישלונות. רוצים למגר את הופעת הטרמיטים בדירתכם? בחרנו עבורכם את שתי שיטות ההדברה הטובות ביותר המסייעות לרבים להתמודד עם הבעיה.

שיטות ההדברה השכיחות ביותר להתמודדות עם טרמיטים הן:כך או כך, מיד לאחר זיהוי הטרמיטים בדירתכם, חשוב להזעיק מדביר מקצועי שידע להעניק שירותי הדברת טרמיטים בבית ולמגר את התופעה

  • הזרקת ג'ל רעיל למחילה הראשית של הטרמיטים

השיטה הראשונה להדברת טרמיטים בבית

היא השיטה הפשוטה מבין השתיים – הזרקה ממוקדת של ג'ל רעיל המוביל לקטילת הטרמיטים לאזור המחילה הראשית. חשוב להדגיש כי שיטה זו אינה יעילה להתמודדות עם כל מצב. הדברת טרמיטים בבית בשיטה זו מתאימה בעיקר למקרים בהם הטרמיטים עדיין לא הספיקו להתפשט לכל רחבי הדירה. מזהים שהטרמיטים פגעו בחלל אחד מרכזי בדירתכם? ייתכן ששיטת הדברת טרמיטים בבית בעזרת הזרקת ג'ל תועיל לכם. בשביל לעשות שימוש בהזרקת ג'ל המדביר שלכם נדרש לזהות את המחילה הראשית. לאחר זיהוי מדוייק של המחילה הראשית, המדביר יזריק ג'ל רעיל למקור המחילה. במקרה הטוב, הטרמיטים שיעברו באזור ידביקו ברעל את כל המליחה, מה שיוביל למיגור הבעיה. במקרה הפחות טוב, הטרמיטים שיבואו במגע עם הג'ל הרעיל לא יובילו אותו לפנים המחילה, מה שיביא לקטילת חלק קטן מהטרמיטים הממוקמים מתחת לרצפת דירתכם.

עלות הדברת טרמיטים בבית בשיטה זו נעה בין 400 שקלים ועד 900 שקלים לכל היותר.

  • הזרקת חומרי הדברה כל חצי מטר בחלל דירתכםשיטת ההדברה השניה היא שיטה יסודית הרבה יותר. הליך הדברת טרמיטים בבית בשיטה היסודית כולל הזרקות של חומרי הדברה כל חצי מטר בחלל דירתכם.

שיטת ההדברה השניה היא שיטה יסודית הרבה יותר. הליך הדברת טרמיטים בבית בשיטה היסודית כולל הזרקות של חומרי הדברה כל חצי מטר בחלל דירתכם. שיטת הדברה זו מתאימה למצבים בהם ידוע שהטרמיטים הגיעו לכל חללי הדירה או למקרים בהם השיטה הראשונה לא הועילה. אז מה עושים? קודחים חורים קטנים כל חצי מטר בחלל הדירה. לאחר הקידוחים, יש להזריק חומרי הדברה לכל החוקים בכל חלל הדירה במטרה להעניק לדירה כולה שכבת מגן שלא תאפשר לטרמיטים לחדור לפנים הדירה מכלל הכיוונים. שיטת הדברת טרמיטים בבית בעזרת קידוחים אינה פוגעת בריצוף הדירה, ניתן לקדוח ברובע.

עלות שיטת הדברת טרמיטים בבית בעזרת קידוחים נחשבת ליקרה יותר ונעה בין 2,500 שקלים ועד 4,000 שקלים לדירות גדולות.

אל תתפשרו על הדברה כימית!

רגע לפני שאתם מזעיקים את המדביר שלכם, חשוב לוודא שהוא עושה שימוש בחומרי הדברה טבעיים בלבד. עד לפני מספר שנים רוב חומרי ההדברה כללו חומרים כימיים שנמצאו מסוכנים מאוד לבריאות המדבירים וכן לבריאות כלל הגרים בדירה המודברת. כיום, יש לא מעט סוגי הדברות אורגניות המיוצרות מחומרים טבעיים בלבד. אל תתפשרו על איכות חומרי ההדברה שלכם, וודאו שהמדביר מגיע מצוייד בחומרי הדברה אורגניים בלבד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!