הדברת נמלים בג'ל

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו

הדברת נמלים בג'לנמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות קן הנמלים בדירתכם. לא מעט אנשים מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להדברת נמלים בג'ל. נמלים שחודרות לפנים הדירה ברוב המקרים מגיעות בקבוצות גדולות, מה שיכול לפגוע בשגרת החיים התקינה בדירה. רוצים למגר את הופעתן? בהמשך המאמר נגע בכל השיטות הטובות ביותר להדבקת נמלים, לרבות הדברת נמלים בג'ל, הדברת נמלים בריסוס והדברת נמלים בגרגירים, נכיר בהבדלים החשובים בין חומרי ההדברה השונים וכן נגע בעלויות שירותי ההדברה המקצועיים להתמודדות עם נמלים בפנים הדירה. אך רגע לפני שנתחיל לעסוק בתוכן המקצועי, חשוב שתכירו כמה מהמאפיינים הבולטים ביותר של הנמלים בדירתכם.

 

מתמודדים עם נמלים בדירה? הנה לכם מספר נקודות שיעזרו לכם להכיר אותן טוב יותר:

  • כיום יש מגוון רחב של סוגי נמלים

כיום יש לא מעט סוגי נמלים שיכולות לחדור לפנים הדירה שלכם. הנמלים השכיחות ביותר הן הנמלים השחורות שכולנו מכירים. נמלים אלה מגיעות בגדלים שונים, נמשכות בעיקר למתוקים ועקיצותיהן אינן כואבות במיוחד. לעומתן, ישנן את נמלי האש. נמלי האש הן נמלים קטנות במיוחד, גודלן כמילימטר, צבען חום ועקיצותיהן כואבות במיוחד. אנשים רבים שמתמודדים עם נמלי אש מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי עקיצות הנמלים גורמות להם לכוויות של ממש. רוצים להיפטר מכל זוגי הנמלים בדירתכם? הדברת נמלים בג'ל או בכל שיטה אחרת היא התשובה עבורבם.

 

  • הנמלים בדירתכם לא מפחדות מקור!

בטוחים שהנמלים מופיעות רק בקיץ? טעות בידכם. אנשים רבים המתמודדים עם נמלים בדירתם בטוחים שחילופי העונות והגעת החורף ימגרו את התופעה. אך חשוב להדגיש ולומר שהנמלים בדירתכם לא מפחדות מקור. בשונה מחרקים רבים, נמלים יכולות לפעול הן בעונת הקיץ החמה והן בעונת החורף הקרה. אז אם אתם רוצים למגר את הופעת הנמלים בדירתכם, חשוב לבחור מדביר מקצועי שיציע שירותי הדברת נמלים בג'ל.

  • לכל קן נמלים יש מלכה

הנמלים בדירתכם אינן פועלות לבד. לכל קן נמלים יש מלכה המתמקמת בפנים המחילה כלל הנמלים משרתות את המלכה ומעניקות לה את כל צרכיה. קן ללא מלכה חודל מלהתקיים תוך זמן קצר, מה שמאפשר למדבירים המקצועיים להדביר בצורה ממוקדת את המלכה בלבד ולגרום לפיזור הקן כולו. הדברת המלכה נעשית במגוון רחב של דרכים, אחת השיטות הטובות ביותר היא הדברת נמלים בג'ל.

 

רוצים להכיר את שיטות ההדברה השונות? ריכזנו עבורכם את כל שיטות ההדברה הטובות ביותר:

הדברה טבעית שיטת ההדברה הטבעית מאפשרת להרחיק את הנמלים ללא כל פגיעה. איך עושים את זה? בעזרת מגוון רחב של מוצרים טבעיים בעלי ריח חזק במיוחד.

 

החומרים בעזרתם ניתן להשלים הדברה טבעית הם:

 

●        חומץ – ערבבו מים עם מעט חומץ ומרחו אותו באזור מושב הנמלים.

●        פלפל שחור – ריחו של הפלפל השחור אף הוא מבריח נמלים, פזרו אותו בסמוך למקום מושב הנמלים בדירתכם.

●        קליפות פרי הדר – הרתיחו מים עם קליפות פרי הדר ורססו על מושב הנמלים בדירתכם.

●        קינמון – ריח הקינמון מבריח נמלים, הפיצו כמה שיותר ריח של קינמון באזור מושב הנמלים וכך תצליחו להבריח אותן מביתכם.

 

הדברה בעזרת ריסוס שיטת ההדברה הטבעית לא הועילה? ניתן לבחור בשיטת ההדברה בעזרת ריסוס. שיטת הדברה זו כוללת ריסוס של חומרים רעילים ישירות על הנמלים. בעזרת שיטה זו תוכלו לראות את הנמלים מתות באופן מיידי, אך הדבר לא יוביל לפיתרון הבעיה מהשורש. שיטת ההדברה בעזרת ריסוס תביא לפיתרון מהיר ולקטילת הנמלים בחלל הדירה, אך לא לפיתרון מלא ולהרס קן הנמלים בחלל דירתכם.
הדברה ממוקדת לפגיעה במלכה שיטת ההדברה הממוקדת היא שיטת הדברה המבטיחה את פיתרון הבעיה מן השורש. בשונה משיטת הריסוס, שיטת ההדברה הממוקדת מבטיחה את פיזור קן הנמלים מחלל דירתכם. כיצד? בעזרת חומרי הדברה שונים ניתן להגיע למלכת הקן ולקטול אותה. לאחר מותה, הקן יחדול מלהתקיים, מה שיוביל למיגור הופעת הנמלים בדירה. איך קוטלים את המלכה? ישנן שתי שיטות מרכזיות, והן:

 

●        הדברה בעזרת ג'ל רעיל – הנמלים חושבות שהג'ל הרעיל הוא אוכל ומבילות אותו ישירות למלכת הקן. לאחר שהיא אוכלת ממנו היא מתה והקן חודל מלהתקיים.

●        הדברה בעזרת גרגירים – גרגירים רעילים מובלים אל המלכה, כשהיא אוכלת מהם ומתה, הקן חודל מלהתקיים.

מעבר לשיטות ההדברה השונות, ישנם גם לא מעט חומרי הדברה העשויים ממרכיבים שונים – וודאו שההדברה שלכם אינה כוללת מרכיבים כימיים!

בחירה נכונה של שיטת ההדברה המתאימה ביותר עבורכם תבטיח לכם מיגור מלא של הופעת הנמלים לצמיתות. לסיום, חשוב שתכירו את ההבדלים בין חומרי ההדברה השונים. עד לפני מספר שנים חומרי ההדברה כללו חומרים כימיים מסוכנים לבריאות. כיום יש מגוון אפשרויות של חומרי הדברה אורגניים העשויים מחומרים טבעיים בלבד. לפני שאתם בוחרים את המדביר שלכם, חשוב לוודא שהוא עושה שימוש בחומרי הדברה העשויים מחומרים טבעיים ששומרים על בריאותו וכן על בריאות כלל הגרים בדירה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!