הדברת מזיקים בגינה – להרחיק מהשטח שלכם בקלות

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברה היא נושא שיכול להיות סיוט עבור הרבה אנשים, בין אם הם בעלי דירה או בית עסק. בשורות הבאות, נדון בכמה מהמזיקים העיקריים שכדאי להיזהר מהם בגינה, וכיצד תוכלו למנוע מהם לפגוע בצמחים שלכם ובכלל. מזיקים הם חרקים או מכרסמים הניזונים מצמחים או יצורים חיים אחרים. מזיקים מסוימים יכולים גם להפיץ מחלות שיש להן השלכות בריאותיות חמורות על בני אדם, בעלי חיים וחיות מחמד. חשוב לזכור, מזיקים מהווים לא רק מטרד לגינה, אלא גם איום מסוים על הבריאות שלנו. קשה להיפטר מהם והם עלולים להשפיע לרעה על בריאות הצמחים שלכם, מה שאחר כך יצריך תהליכים של שיקום גינות.

הדברת מזיקים בגינה

לבדוק סימנים של מזיקים בגינה

דבר ראשון שחשוב לזכור, דעו אילו מזיקים יש לכם בגינה. תתבוננו בצמחייה שלכם, תבדקו אם יש סימני נגיעות או נזקים הנגרמים על ידי מזיקים. ניתן להשתמש בחומרים דוחים כדי להרחיק חיות בר לא רצויות ומזיקים, ככה שאפשר בשלב הראשון לנסות את השיטות האלו (חומרי הדברה קנויים). אם זה לא עובד, רוב הסיכויים שתצטרכו חברת הדברת מזיקים בגינה שלכם, אבל יהיה כדאי קודם לנסות להדביר לבד. זכרו, יש הוראות שימוש בחומרי הדברה שרוכשים בחנויות, תקפידו לקרוא אותן. יותר מדי חומר, הצמחייה יכולה להיהרג. מעט מדי חומר, המזיקים לא רק שלא יוכחדו, הם גם יפתחו חסינות ועמידות בפני חומרי ההדברה שתשתמשו בהם.

האם כל אחד יכול לפזר חומרי הדברה?

הרבה אנשים לא נהנים מהרעיון שצריך להתמודד עם מזיקים בגינות שלהם. הם עשויים לפחד שמזיקים יאכלו את הצמחים שלהם, או שהם פשוט לא יודעים מה לעשות. אנחנו רק צריכים לדעת את השלבים הנכונים בכל הנוגע להדברה בגינה, כדי שנוכל להיפטר מכל אורח לא רצוי. הדברה היא לרוב משימה מתסכלת למדי עבור אנשים שאינם מכירים את התחום, ויש לשים לב שחלק מחומרי ההדברה ניתנים לפיזור רק ע"י מדביר מורשה. עם זאת, הדברה היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בגינון ואי אפשר לוותר עליה. שימו לב, פיזור חומרי הדברה ע"י אדם שאינו מוסמך עשוי להוביל לעונשים הקבועים בחוק. כמו כן, בתור מקבלי השירות, אם אתם מקבלים שרות ממדביר שאינו מורשה והוא מחליט לפזר חומרי הדברה, שני הצדדים צפויים לעונשים הקבועים בחוק – אתם והמדביר.

ממה המזיקים ניזונים בד"כ?

חשוב לדעת איזה סוג מזיקים יש לכם כדי שתוכלו למצוא לו פתרון יעיל. ללכת ולרכוש חומרי הדברה כלליים ולא ייעודיים, זה לא פתרון יעיל בדרך כלל. להסתייע בשירות של חברת הדברת מזיקים בגינה מאידך, זה רעיון הרבה יותר מוצלח. מזיקים הם אורגניזמים הגורמים נזק לצמחים, פירות וצמחים אחרים על ידי אכילת רקמת הצמח או הפצת מחלות ש"מתלבשות" על הצמחים. במקביל להדברת המזיקים, יהיה חשוב לטפל נכון בצמחים כדי שחומרי ההדברה לא יזיקו להם. אם תאם צריכים סיוע של חברת גינון במקביל לחברת הדברות, אפשרי. מזיקים יכולים להוות בעיה עצומה עבור כל הגננים, אבל הדבר שחשוב לזכור הוא שיש פתרונות. למשל, במקום להזמין שירותי הדברות לגינה פעם בכמה שנים, תזמינו אחת לחצי שנה שירות מנע נגד מזיקים. ובין אם אתם צריכים טיפול מנע או הדברת מזיקים בגינה, אל תשכחו לערוך מחקר שוק מסוים כמו הצרכנים החכמים שאתם. במקרה זה, מחקר השוק יכלול השוואת מחירים בין מדבירים מורשים להדברת גינה.

הדברת מזיקים בגינה

השוואת מחירים בין חברות הדברת גינה מומלצות

בעולם ההדברה, הצרכנים צריכים לדעת את כל המידע שהם יכולים לקבל על חברה לפני שהם מחליטים אם להעסיק אותה או לא. המחיר הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שצרכנים מתחשבים בו בבחירת חברת הדברה. וצרכן חכם תמיד יערוך השוואת מחירים בין חברות הדברה מומלצות לגינה. אם חברה לא מספקת מחיר סביר, הלקוחות יבחרו באופציה אחרת במקום. יש חברות שמציעות מחירים נמוכים רק בגלל שהן לא מספקות שירותים איכותיים או אפילו גרוע מכך, לא מסירות מזיקים מבתי הלקוחות בכלל. לאחר שתבצעו השוואת מחירים בין מדבירים לגינה שלכם, תוכלו לבחור בראש שקט את המדביר שיבצע את עבודת ההדברה. מומלץ לקבל בד"כ כ-3 הצעות מחיר מחברות הדברה, ולהשוות בין ההצעות.

ראו גם: הדברת מזיקים בבית | מרחיק מזיקים 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת מזיקים בבית
הדברת מזיקים בבית עם שירותי הדברה

הדברת מזיקים בבית עלולה להיות מורכבת, וחשוב לדעת איך להתמודד איתם נכון. הצעד הראשון לקראת הדברת חרקים או מזיקים מהבית הוא, זיהוי סוג המזיק. השלב

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!