הדברת נמלים אורגנית

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים אורגניתכיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר לכם למגר את הופעת הנמלים בדירתם לצמיתות. רגע לפני שאתם ממהרים להזעיק מדביר נמלים מקצועי למתן שירותי הדברת נמלים אורגנית, חשוב שתכירו מספר נתונים חשובים אודות הנמלים בדירתכם. ראשית, חשוב להדגיש כי כיום יש לא מעט סוגי נמלים שיכולות להופיע בדירתכם. הנמלים השכיחות ביותר הן נמלים שחורות שעקיצותיהן אינן כואבות במיוחד. לעומתן, ישנן נמלי אש קטנות בצבע חום שעקיצותיהן כואבות במיוחד ויכולות לגרום למעין כוויות בעור. כך או כך, מדביר מקצועי ומנוסה ידע להתמודד עם כל סוגי הנמלים ולהשלים את כל שלבי הדברת נמלים אורגנית בהצלחה.

 

בטוחים שהנמלים פועלות רק בקיץ? טעות בידכם – הן יכולות להופיע בדירתכם בכל עונות השנה!

שנית, הנמלים יכולות להופיע בדירתכם בעונת החורף הקרה ובעונת הקיץ החמה כאחד. אנשים רבים טועים לחשוב שהנמלים מגיעות לביקור אך ורק בעונת הקיץ. אך בפועל, קן נמלים פעיל בקרבת דירתכם יכול להוביל נמלים רבות לפנים הדירה. בונים על חילופי עונות למיגור הופעת הנמלים בדירה שלכם? אל תופתעו אם הן ישארו גם לאחר תום כל ימי הקיץ החמים. שלישית, אחת הנקודות החשובות ביותר שאתם חייבים לדעת אודות הנמלים שבדירתכם היא העובדה שכל קן נמלים כולל מלכה. הנמלים משרתות את המלכה ומספקות לה את כל צרכיה. המלכה לא מרבה לצאת מהקן, כך שקשה מאוד לפגוע בה. קן ללא מלכה חודל מלהתקיים תוך זמן קצר, מה שמאפשר למדביר מקצועי להתגבר על הבעיה בקלות וללא פגיעה במרבית הנמלים בקן.

כל שיטות ההדברה הטובות ביותר

מדביר מקצועי ומנוסה מכיר מגוון רחב של שיטות הדברה שונות. ריכזנו עבורכם את כל שיטות ההדברה השכיחות ביותר כיום, לרבות הדברת נמלים אורגנית ללא כל פגיעה בנמלים.

 

שיטות ההדברה השכיחות ביותר:

 

הדברה טבעית שיטת ההדברה הטבעית מאפשרת להרחיק את הנמלים ללא כל פגיעה. איך עושים את זה? בעזרת מגוון רחב של מוצרים טבעיים בעלי ריח חזק במיוחד.

 

החומרים בעזרתם ניתן להשלים הדברה טבעית הם:

 

●        חומץ – ערבבו מים עם מעט חומץ ומרחו אותו באזור מושב הנמלים.

●        פלפל שחור – ריחו של הפלפל השחור אף הוא מבריח נמלים, פזרו אותו בסמוך למקום מושב הנמלים בדירתכם.

●        קליפות פרי הדר – הרתיחו מים עם קליפות פרי הדר ורססו על מושב הנמלים בדירתכם.

●        קינמון – ריח הקינמון מבריח נמלים, הפיצו כמה שיותר ריח של קינמון באזור מושב הנמלים וכך תצליחו להבריח אותן מביתכם.

 

הדברה בעזרת ריסוס שיטת ההדברה הטבעית לא הועילה? ניתן לבחור בשיטת ההדברה בעזרת ריסוס. שיטת הדברה זו כוללת ריסוס של חומרים רעילים ישירות על הנמלים. בעזרת שיטה זו תוכלו לראות את הנמלים מתות באופן מיידי, אך הדבר לא יוביל לפיתרון הבעיה מהשורש. שיטת ההדברה בעזרת ריסוס תביא לפיתרון מהיר ולקטילת הנמלים בחלל הדירה, אך לא לפיתרון מלא ולהרס קן הנמלים בחלל דירתכם.
הדברה ממוקדת לפגיעה במלכה שיטת ההדברה הממוקדת היא שיטת הדברה המבטיחה את פיתרון הבעיה מן השורש. בשונה משיטת הריסוס, שיטת ההדברה הממוקדת מבטיחה את פיזור קן הנמלים מחלל דירתכם. כיצד? בעזרת חומרי הדברה שונים ניתן להגיע למלכת הקן ולקטול אותה. לאחר מותה, הקן יחדול מלהתקיים, מה שיוביל למיגור הופעת הנמלים בדירה. איך קוטלים את המלכה? ישנן שתי שיטות מרכזיות, והן:

 

●        הדברה בעזרת ג'ל רעיל – הנמלים חושבות שהג'ל הרעיל הוא אוכל ומבילות אותו ישירות למלכת הקן. לאחר שהיא אוכלת ממנו היא מתה והקן חודל מלהתקיים.

●        הדברה בעזרת גרגירים – גרגירים רעילים מובלים אל המלכה, כשהיא אוכלת מהם ומתה, הקן חודל מלהתקיים.

 

מדביר מקצועי ומנוסה ידע לבחור עבורכם את שיטת ההדברה המתאימה ביותר לחלל דירתכם. וכמה כל זה יעלה? הדברה מקצועית שמבטיחה מיגור הבעיה לצמיתות עולה בין 250 שקלים ועד 600 שקלים לדירות גדולות. המחירים משתנים בהתאם לשטח ההדברה ולגודל הדירה המודברת. אז רגע לפני שאתם מתחילים בהליך ההדבקה בדירתכם, חשוב שתכירו נקודה נוספת הקשורה לחומרי ההדברה השונים.

חומרי הדברה אורגניים לעומת חומרי הדברה כימיים – כל מה שחשוב לדעת

כיום יש מבחר עשיר של חומרי הדברה שונים. עד לפני מספר שנים מרבית חומרי ההדברה כללו חומרים כימיים. חומרים אלה התגלו בשנים האחרונות כחומרים רעילים ומסוכנים לבריאות המדבירים ולבריאות הגרים בדירה. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור את המדביר שלכם, חשוב מאוד לוודא שהוא עושה שימוש בחומרי הדברה אורגניים בלבד. חומרי הדברה אורגניים עשויים מחומרים טבעיים המבטיחים שמירה על בריאות המדביר ובריאות הגרים בדירה. חומרי הדברה אלה יעילים במידה זהה לחומרי ההדברה הכימיים, כך שאין כל התפשרות בבחירת חומרי הדברה אורגניים. לפני שאתם בוחרים את המדביר שלכם, שאלו מפורשות האם הוא עושה שימוש בחומרי הדברה אורגניים בלבד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!