הדברת נמלים בחצר

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים בחצרהדברת נמלים בחצר

החל מאמצע האביב, דרך הקיץ כולו וכלה באמצע הסתיו – לאורך כל התקופה הזאת מתגברת התופעה של נחילי נמלים בחצרות הבתים, לעיתים ברמה מטרידה במיוחד. בניגוד לנמלים החודרות לתוך הבית, נמלים בחצר יכולות להיות בכל גודל, החל מנחילים צרים וארוכים של נמלים קטנטנות וכלה בנחילי ענק של נמלים גדולות. בכל מקרה, מדובר בתופעה מטרידה מאוד, במיוחד לאור העובדה שנמלים אלה יכולות גם לעקוץ ובכדי למנוע את המטרד, יש לבצע הדברת נמלים בחצר, רצוי בסיוע גורם מקצועי.

 

הדברת נמלים בחצר – איך היא מבוצעת?

ישנן כיום טכניקות שונות להדברת נמלים ומזיקים בכלל, חלקן מבוססות על שימור בחומרים כימיים רעילים וחלקן מבוססות על שימוש בחומרים טבעיים, ירוקים ואורגניים. ככלל, הפרוצדורה של הדברת נמלים בחצר היא מאוד פשוטה – פיזור יעיל ונרחב של החומר המדביר, בין שמדובר בחומר כימי ובין שמדובר בחומר טבעי, בכדי לצמצם מאוד את מרחב התנועה של הנמלים בחצר ולמעשה לבטל את היכולת שלהן לשהות בשטח החצר. פיזור החומר יתבצע בדרך כלל באמצעות ריסוס של חומר נוזלי, כימי או טבעי, ולעיתים ניתן לשלב גם פיזור של חומרים מוצקים, שמנדפים ריח דוחה נמלים.

להדביר זה בדרך כלל לא מספיק

אחרי שהבנו שיש פתרון של הדברת נמלים בחצר והבנו גם איך, פחות או יותר, הוא מיושם, צריך להבין שעם נמלים אין פתרונות של זבנג וגמרנו. במילים אחרות, יש סיבה שהנמלים מגיעות לחצר שלכם והדבר החשוב ביותר הוא להבין מהי הסיבה הזאת ולנטרל אותה עד כמה שניתן. כך למשל, אחד הגורמים המרכזיים להגעת נמלים לחצרות בתים פרטיים הוא סוג האדמה. ככל שהאדמה רכה יותר וקלה יותר להתחפרות, כך סביר להניח שנמצא יותר נמלים בחצר. חצרות בהן ישנם אזורים חוליים מהוות קרקע פורייה למשיכת נמלים מכל רחבי האזור. חצרות מוזנחות ללא צמחייה ועם קרקע אדמה פתוחה ופנויה, מהוות גם הן קרקע פורייה למשיכת נמלים. בהתאם לכך, אם אתם רוצים להדביר את הנמלים מהחצר בביתכם, חשוב לטפל בחצר ולנטרל את כל הגורמים שיכולים להוות מוקד למשיכת נמלים אליה.

 

איך יודעים מה בדיוק צריך לעשות?

ובכן, הדרך הטובה ביותר למנוע מלכתחילה את הצורך בהזמנת שירות הדברת נמלים בחצר היא התייעצות עם איש מקצוע לגבי הפעולות שיש לבצע בכדי להפחית את אטרקטיביות החצר בעיני הנמלים בסביבה. מדביר מקצועי, שאותו לבטח תזמינו כדי להיפטר מהנמלים בחצר ביתכם, יוכל לסייע לכם גם בתכנון וביצוע השינוי הרוחבי שיש לבצע בחצר בכדי למנוע את חזרת הנמלים בעתיד. שינוי הרכב האדמה, שתילת צמחייה, שתילת צמחים הדוחים נמלים, השקיה של החצר, שמירה על ניקיון החצר והימנעות מפיזור מזון באזור החצר – כל אלה יכולים מאוד לסייע במניעת הגעת הנמלים לחצר הבית וכאמור, איש מקצוע המתמחה בתחום זה, יוכל לפרט בפניכם את כל הטכניקות והדרכים בהן תוכלו להשיג את המטרה.

האם ההדברה יכולה לפגוע בצמחיית הגינה שלכם?

התשובה היא בהחלט כן, אם מדובר בהדברה כימית ואם לא מבצעים את ההדברה בצורה נכונה. מרבית ההדברות בישראל מבוצעות היום באמצעות חומרים כימיים חריפים, הגורמים למותן של הנמלים ולהרחקתן של כל היתר. חומרים כימיים אלה אינם מסוכנים לאדם במינונים נמוכים, אך יכולים בהחלט לגרום לבעיות בריאות במינונים חריגים או גם במינונים נמוכים עבור בעלי חיים, תינוקות וילדים. חומרים אלה בהחלט יכולים לגרום נזק גם לצמחייה, במיוחד אם הם מיושמים במינונים גבוהים החודרים לאדמה ומגיעים לשורשי הצמחים. במצב זה, הצמחים ישאבו לתוכם, באמצעות השורשים, חומר כימי שיכול פשוט להמית אותם בו במקום. על כן, במשימות הדברת נמלים בחצר מומלץ לבצע הדברה ירוקה או הדברה טבעית, המבוססות על שימוש בחומרים טבעיים בלבד וכן חשוב מאוד לבחור איש מקצוע, שמתמחה ספציפית בתחום זה ויודע בדיוק כיצד לבצע את ההדברה מבלי לפגוע בצמחייה החצר.

אחרי שאמרנו את זה, בחצרות מטופחות עם גינה וצמחייה חיונית ורעננה, זה לא שלא יהיו נמלים כלל, אבל בדרך כלל יהיו הרבה פחות ולרוב גם לא ברמה שתדרוש טיפול מיוחד. אם אתם סובלים ממכה משמעותית של נמלים בחצר, סביר להניח שהחצר שלכם אינו מטופלת כראוי מלכתחילה, או שהיא מכילה אדמה נוחה להתחפרות נמלים. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!