הדברת נמלים אדומות – כך תתמודדו עם הופעתן של נמלים אדומות בדירתכם

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אם גם אתם מתמודדים עם נמלים אדומות בחלל דירתכם, המאמר הבא נועד עבורכם. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות נמלים אדומות, הסיבות השכיחות ביותר בגינן הן מגיעות לבקר בחלל דירתכם וכלל הדרכים הקיימות למגר את הופעתן. אנשים רבים ממהרים להזעיק מדביר מקצועי להתמודדות עם הדברת נמלים אדומות, ללא ידיעה שישנן דרכים רבות להתגברות על הבעיה באופן עצמאי. אז רגע לפני שאתם ממהרים להזמין מדביר מקצועי לעבודת הדברת נמלים אדומות, חשוב שתכירו כמה מהמאפיינים המרכזיים של נמלים בדירתכם וכמובן את כל שיטות ההדברה השכיחות והטובות ביותר.

כך תמנעו את הגעת נמלים לפנים דירתכם

תחילה, חשוב לפתוח בסיבות השכיחות ביותר בגינן נמלים רבות מגיעות לחלל דירתכם. היכרות עם הסיבות הללו תאפשר לכם להימנע מהן ולמנוע את הופעתן של נמלים רבות בעתיד.

הסיבות השכיחות ביותר בגינן דירתכם מלאה בנמלים הן:הקפדה על סגירת הפח ואי השארת מזון חשוף תאפשר לכם למנוע את הופעתן של הנמלים בדירתכם. רגע לפני שניגע בשיטות השונות של הדברת נמלים אדומות

  • שאריות אוכל חשופות – רוצים למנוע את הופעתן של נמלים בדירתכם? הקפידו לזרוק את כל שאריות האוכל לפח סגור. נמלים שמזהות אוכל חשוף מגיעות בהמוניהן במטרה ליהנות מהאוכל הנתון לרשותן. לכן, הקפידו להימנע מהשארת שאריות מזון חשופות.
  • פח זבל פתוח – לא מקפידים לסגור את פח הזבל בדירתכם? הדבר יכול להזמין לא מעט חרקים לחלל הדירה. אנשים רבים לא מקפידים לסגור הרמטית את פח הזבל, מה שמאפשר לנמלים רבות להגיע וליהנות משאריות המזון המצויות בפח. במטרה למנוע את הופעתן של הנמלים, חשוב לסגור את הפח באופן הרמטי.

הנמלים יכולות להופיע בחלל דירתכם בכל עונות השנה

הקפדה על סגירת הפח ואי השארת מזון חשוף תאפשר לכם למנוע את הופעתן של הנמלים בדירתכם. רגע לפני שניגע בשיטות השונות של הדברת נמלים אדומות, חשוב שתכירו מספר מאפיינים חשובים אודותם. ראשית, חשוב לדעת שנמלים אינן מגיעות רק בקיץ. בשונה מחרקים רבים, הנמלים מצויות בכל עונות השנה. לכן, אל תבנו על מעבר עונות כסיוע להתמודדות עם הנמלים בחלל דירתכם. שנית, חשוב לדעת שכל קן נמלים כולל מלכה אחת. המלכה ממוקמת במחילות הקן ומקבלת מזון מכלל הנמלים באזור. קטילת המלכה תביא להתפזרות הקן כולו. מדבירים רבים בוחרים בהדברה ממוקדת לקטילת המלכה, נרחיב על השיטה בשורות הבאות. שלישית, עקיצות נמלים אדומות נחשבות לכואבות במיוחד, ולכן מומלץ להתחיל בשלבי ההדברה מהר ככל הניתן.

רוצים להשלים הדברת נמלים אדומות? ריכזנו עבורכם את כל שיטות ההדברה האיכותיות ביותר:

הדברה טבעית שיטת ההדברה הטבעית מאפשרת להרחיק את הנמלים ללא כל פגיעה. איך עושים את זה? בעזרת מגוון רחב של מוצרים טבעיים בעלי ריח חזק במיוחד.

 

החומרים בעזרתם ניתן להשלים הדברה טבעית הם:

 

●        חומץ – ערבבו מים עם מעט חומץ ומרחו אותו באזור מושב הנמלים.

●        פלפל שחור – ריחו של הפלפל השחור אף הוא מבריח נמלים, פזרו אותו בסמוך למקום מושב הנמלים בדירתכם.

●        קליפות פרי הדר – הרתיחו מים עם קליפות פרי הדר ורססו על מושב הנמלים בדירתכם.

●        קינמון – ריח הקינמון מבריח נמלים, הפיצו כמה שיותר ריח של קינמון באזור מושב הנמלים וכך תצליחו להבריח אותן מביתכם.

 

הדברה בעזרת ריסוס שיטת ההדברה הטבעית לא הועילה? ניתן לבחור בשיטת ההדברה בעזרת ריסוס. שיטת הדברה זו כוללת ריסוס של חומרים רעילים ישירות על הנמלים. בעזרת שיטה זו תוכלו לראות את הנמלים מתות באופן מיידי, אך הדבר לא יוביל לפיתרון הבעיה מהשורש. שיטת ההדברה בעזרת ריסוס תביא לפיתרון מהיר ולקטילת הנמלים בחלל הדירה, אך לא לפיתרון מלא ולהרס קן הנמלים בחלל דירתכם.
הדברה ממוקדת לפגיעה במלכה שיטת ההדברה הממוקדת היא שיטת הדברה המבטיחה את פיתרון הבעיה מן השורש. בשונה משיטת הריסוס, שיטת ההדברה הממוקדת מבטיחה את פיזור קן הנמלים מחלל דירתכם. כיצד? בעזרת חומרי הדברה שונים ניתן להגיע למלכת הקן ולקטול אותה. לאחר מותה, הקן יחדול מלהתקיים, מה שיוביל למיגור הופעת הנמלים בדירה. איך קוטלים את המלכה? ישנן שתי שיטות מרכזיות, והן:

 

●        הדברה בעזרת ג'ל רעיל – הנמלים חושבות שהג'ל הרעיל הוא אוכל ומבילות אותו ישירות למלכת הקן. לאחר שהיא אוכלת ממנו היא מתה והקן חודל מלהתקיים.

●        הדברה בעזרת גרגירים – גרגירים רעילים מובלים אל המלכה, כשהיא אוכלת מהם ומתה, הקן חודל מלהתקיים.

איכות חומרי ההדברה – אל תתפשרו על הבריאות שלכם!

נקודה נוספת וחשובה במיוחד שאתם חייבים להכיר טרם תחילת הדברת נמלים אדומות היא איכות חומרי ההדברה. עד לפני מספר שנים רוב חומרי ההדברה הכילו חומרים כימיים מסוכנים לבריאות. חומרים אלה מסכנים את בריאות המדביר וכן את בריאותם של הגרים בדירה. לכן, חשוב לוודא שהמדביר שלכם עושה שימוש בחומרי הדברה אורגניים הכוללים חומרי הדברה טבעיים בלבד. חומרי ההדברה האורגניים יעילים באותה מידה, כך הבחירה בהם אינה כוללת כל התפשרות. וכמה כל זה יעלה? מחירי הדברת נמלים אדומות נעים בין 250 שקלים ועד 600 שקלים לכל היותר.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!