הדברת טרמיטים בקיר בטון

שלמו פחות ! קבלו יותר !

איך טרמיטים מגיעים אלינו לקירות?

טרמיטים ידועים בתור מזיקים שנטפלים אל משטחי עץ כמו פרקטים, משקופים, רהיטי עץ שונים וכדומה. התפיסה הזו מבוססת על היותם של הטרמיטים אוכלי תאית – חומר הנמצא בעץ. אך ישנם עוד אזורים שטרמיטים יכולים להגיע אליהם בחיפוש אחר תאית, למשל – קירות הבית.

הקירות מספקים לטרמיטים את ההגנה מהאור אליו הם רגישים, כמו גם טמפרטורה נוחה למחייה. אחת הבעיות הגדולות עם טרמיטים בקירות היא שאין לדעת היכן בדיוק הם מיקמו את הקן שלהם. לא ידוע אם הם מיקמו אותו בתחתית הקיר או למעלה.

על מה אנשים חושבים כשאומרים הדברת טרמיטים?

כשחושבים על הדברה לטרמיטים, היקף הנזק שהם גורמים לו עשוי להביא אנשים לחשוב שיש צורך בפינוי של כל הבית על תכולתו ודייריו. אבל הסיטואציה האמיתית אינה מצריכה פינוי לזמן רב, והפתרון הרבה יותר מהיר ופשוט ממה שחושבים. בכל אחת מהדרכים שישנן כיום להדביר טרמיטים, אין צורך בפעולות או הכנות קיצוניות כפי שנהוג לדמיין.

איך נהוג להדביר טרמיטים?

יש מספר שיטות מוכרות להדברת טרמיטים:

  1. קידוח

בשיטה זו, המדביר מגיע לנכס ומאתר נקודות אסטרטגיות בהן יש סיכוי גבוה שינועו טרמיטים. אל תוך הקידוחים הוא מכניס חומר רעיל שאותו נושאים הטרמיטים אל המושבה וכך היא נקטלת כולה.

  1. ג'ל

שיטה זו אמנם יעילה אך רק לזמן קצוב. הג'ל מגיע יחד עם הטרמיטים לקן אך הוא אינו מספיק כדי לחסל את כל המושבה. שיטה זו נועדה לתת שקט זמני והקלה בבעיה.

מי יכול לעשות הדברה לטרמיטים?

הדברה לטרמיטים אפשר לנסות לעשות באופן עצמאי בבית בעזרת תכשירים שניתן לרכוש בחנויות מתמחות, אך חשוב לדעת שיש חשיבות למי שמבצע את הפעולה כיוון שבמהלכה יכול לקרות יותר נזק מתועלת. מדביר טרמיטים מקצועי הוא אחד שעובר הסמכה מיוחדת ומדויקת כדי להבין כיצד נכון לטפל בכל סוג של נכס שנמצאים בו טרמיטים. כמו כן, את הקידוח צריך לבצע איש מקצוע שידע היכן ניתן לקדוח והיכן זה עלול ליצור נזק ממשי.

האם יש פתרון הדברה טוב יותר?

הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס היא שיטת הדברה שפותחה במהלך השנים האחרונות והגיעה לארץ מספרד. בשיטה זו, אין צורך לקדוח חורים אלא רק להניח בתעלות הבוץ שיצרו הטרמיטים פיתיונות. שיטה זו היא הרבה יותר טובה לבתים שלא רוצים לגרום להם נזק אסתטי, כיוון שכאמור- אין צורך בקדיחות.

לא משנה באיזה שיטה תבחרו להשתמש, חשוב שתחבנו היטב האם היא מתאימה למקרה שלכם. התייעצו עם חברת הדברה מקצועית שתשלח נציג שיסרוק את המקום ויוכל להסביר לכם מה חומרת הנזק ומהי אסטרטגיית ההדברה הנכונה. גם תקציב יכול לשחק תפקיד משמעותי בבחירת ההדברה – ישנן שיטות יקרות יותר כמו שיטת נמסיס, וישנן שיטות זולות יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!