הדברת טרמיטים ללא קידוח – כל מה שאתם חייבים להכיר על הדברת טרמיטים טרם הזמנת המדביר שלכם!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הטרמיטים הם חרקים קטנים שאינם מזיקים לאדם כלל וניזונים מעץ יבש. בשונה מחרקים רבים, הטרמיטים לא יעקצו אתכם או ימצצו את דמכם, אך הם כן יכרסמו בכל רהיטי העץ בדירתכם. אנשים רבים מדווחים על רהיטי עץ שהפכו מיציבים לרעועים עד כדי התפרקות של ממש בגין הופעתם של הטרמיטים בדירה. רוצים לשמור על רהיטי העץ שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות הטרמיטים, לרבות מאפייני הטרמיטים, דרכי הזיהוי, שיטות ההדברה ועוד. מדביר מקצועי יודע לקטול את כל הטרמיטים הפוגעים ברהיטי דירתכם ובכך הוא חוסך לכם הוצאות רבות של שיקום או אף החלפת רהיטים. אז רגע לפני שאתם ממהרים להזעיק שירותי הדברת טרמיטים ללא קידוח, חשוב שתדעו לזהות שאכן מדובר בטרמיטים המסתובבים בחלל דירתכם.

הכירו את השיטות הפשוטות לזיהוי הטרמיטיםאז רגע לפני שאתם ממהרים להזעיק שירותי הדברת טרמיטים ללא קידוח, חשוב שתדעו לזהות שאכן מדובר בטרמיטים המסתובבים בחלל דירתכם.

הטרמיטים הם חרקים קטנים המזכירים נמלים קטנות בצורת גופם. צבעם על פי רוב לבן, ויש להם כנפיים קטנות שיאפשרו לכם לזהות שאכן מדובר בטרמיטים ולא בשום חרק אחר. מזהים את הטרמיטים בדירתכם? שירותי הדברת טרמיטים ללא קידוח יסייעו לכם למגר את הופעתם בחלל הדירה ולמנוע הרס רב מרהיטי העץ שלכם. חשוב להדגיש שמקום מושבם של הטרמיטים הוא מתחת לפני הקרקע, מה שלא אחת מקשה על כל הליך הזיהוי וההדברה. לא אחת הטרמיטים מצליחים לפלס את דרכם מבטן האדמה ישירות אל פנים רהיטי העץ המונחים על הקרקע בדירה שלכם, מה שימנע את חשיפתם. איך בכל זאת ניתן לזהות אותם? פשוט בדקו מידי פעם את יציבות רהיטי העץ בדירתכם. מבחינים ברהיטים שאיבדו מיציבותם? ייתכן שהדבר נגרם כתוצאה של כרסום הטרמיטים בפנים הרהיטים.

תרסיסי ההדברה שניתן לרכוש בכל סופר לא יספיקו – מקום מושבם של הטרמיטים הוא מתחת לפני הקרקע!שירותי הדברת טרמיטים ללא קידוח יסייעו לכם למגר את הופעתם בחלל הדירה ולמנוע הרס רב מרהיטי העץ שלכם.

אז לאחר שזיהיתם את הטרמיטים בדירה שלכם, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות הליך הדברתם. ראשית, חשוב לדעת שתרסיסי הדברה פשוטים שניתן לרכוש בכל סופר לא יועילו להתמודדות נגד טרמיטים. העובדה שמקום מושבם הוא מתחת לפני האדמה מקשה מאוד על הדברה מיטבית שתביא לקטילת הטרמיטים כולם ותעצור את פעילות הכרסום ברהיטי הדירה שלכם. אז מה עושים? ישנן שתי שיטות הגברה מרכזיות. הדברת טרמיטים ללא קידוח וכן הדברת טרמיטים בעזרת קידוחים בכל חלל הדירה. חשוב להדגיש שמדביר מקצועי ידע להחליט מהי שיטת ההדברה המתאימה ביותר למקרה שלכם. לא כל שיטה מתאימה לכל מקרה, ולכן חשוב להביא בחשבון שייתכן תידרשו לבצע הדברת טרמיטים ללא קידוח או לחילופין הדברת טרמיטים הכוללת קידוחים בריצפת דירתכם.

שיטות ההדברה השכיחות ביותר להתמודדות עם טרמיטים הן:

  • הדברת טרמיטים ללא קידוח

השיטה הראשונה היא השיטה הפשוטה מבין השתיים והיא כוללת הזרקת ג'ל רעיל לאזור המחילה הראשית של הטרמיטים. שיטה זו מתאימה בעיקר למקרים בהם הטרמיטים מתמקדים במקום אחד ולא מתפשטים בכל חלל הדירה. מתמודדים עם טרמיטים בכל חלל דירתכם? כנראה שתידרשו לשיטת ההדברה השניה. מתמודדים עם טרמיטים בחלל אחד בלבד? שיטת הדברת טרמיטים ללא קידוח תוכל לסייע לכם. במסגרת שיטה זו מזריקים ג'ל רעיל למקום הטרמיטים במטרה לקטול את כולם. במקרה הטוב הטרמיטים שיבואו במגע עם הג'ל יובילו אותו לפנים המחילה ויגרמו לקטילת כלל הטרמיטים שם. במקרה הפחות טוב הטרמיטים לא יובילו את הג'ל לפנים המחילה, מה שיוביל לקטילה חלקית בלבד.

עלות הדברת טרמיטים ללא קידוח נעה בין 400 ל 900 שקלים.

  • הדברת טרמיטים בעזרת קידוחולכן חשוב להביא בחשבון שייתכן תידרשו לבצע הדברת טרמיטים ללא קידוח או לחילופין הדברת טרמיטים הכוללת קידוחים בריצפת דירתכם.

השיטה השניה והמורכבת יותר נועדה בכדי לסייע להתמודד עם מקרים מורכבים בהם הטרמיטים פועלים בכל חללי הדירה. במקרים אלה יש לקדוח חורים קטנים בריצפת הדירה בכל חצי מטר במטרה להזריק לבטן האדמה חומרי הדברה לקטילת הטרמיטים כולם. שיטת הדברה זו מבטיחה שכבת הגנה על כל חלל הדירה שתביא לפיתרון מהיר ויעיל של הבעיה. חשוב להדגיש כי הקידוחים בשיטת הדברה זו קטנים, וניתן לעשות אותם ברובע שבים המרצפות ובכך למנוע כל פגיעה בחלל הדירה.

עלות הדברה זו נעה בין 2,500 שקלים ועד 4,000 שקלים לדירות גדולות במיוחד.

הכירו את חומרי ההדברה האיכותיים ביותר

לסיום, לפני שאתם מזעיקים מדביר מקצועי להתמודדות עם טרמיטים בשיטת הדברת טרמיטים ללא קידוח או שיטת ההדברה המורכבת יותר הכוללת קידוח, חשוב שתכירו נקודה חשובה אודות חומרי ההדברה. עד לפני מספר שנים חומרי ההדברה כללו חומרים כימיים שהתגלו כמסוכנים לבריאות המדבירים והגרים בדירה. לכן, לפני שאתם בוחרים את המדביר שלכם חשוב לוודא שהוא לא עושה שימוש בחומרים כימיים כלל. כיום יש לא מעט חומרי הדברה אורגניים הכוללים חומרים טבעיים בלבד. חומרי הדברה אלה משיגים תוצאות זהות לחומרי ההדברה הכימיים, כך שאין כל סיבה לוותר עליהם. ביחרו נכון מדביר מקצועי והוא ידע לבחור את שיטת ההדברה המתאימה ביותר עבורכם וכן את חומרי ההדברה האיכותיים והבריאים ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!