ניקוי צואת יונים מחיר

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אחד המפגעים התברואתיים הגדולים ביותר במרחב הביתי הוא צואת יונים כאשר בראש ובראשונה היא מביאה מחלות אך מעבר לכך היא מושכת אליה יונים רבות וכך הבית שלנו יכול להפוך למדגרת יונים. ניקוי צואת יונים הוא חלק חשוב מאוד בהרחקת היונים היות וכאשר ננקה את הצואה שלהם ונרחיק את הקן שלהם הן לא יחזרו בהמוניהם ואנו נזכה לבית נקי יותר. היונים עושות את הצרכים שלהן ובונות את הקן בעיקר במקומות מסתור מוגנים כמו גגון הבתים או מרפסות של בתים כאשר מה שמאפיין את אותם מקומות אלו הם מקומות שקשה להגיע אליהם עבורנו בני אדם אך קל להגיע אליהם במעוף עבור היונים.

מדוע חשוב לבצע ניקוי צואת יונים?

אחד המקומות הפופולריים עבור היונים להשתכן ולעשות בו את צרכיהם הוא מסתור הכביסה. במידה ויש צואה במסתור הכביסה ישנה סכנה ממשית שהצואה תגיע אל הבגדים שלנו וכך למעשה אנו יכולים להידבק במחלות השונות שמעבירות היונים, הן על ידי הנוצות שלהן והן על ידי הצואה שלהן. לאחר שמבצעים ניקוי צואת יונים ממקומות כמו מרפסת הבית או מסתור הכביסה חשוב מאוד גם לבצע הרחקת יונים באמצעות רשתות שמגנות על אותם איזורים בבית שלנו ובכך למנוע הצטברות מחדש של צואה יונים באותם מקומות.

כיצד נבצע ניקוי צואת יונים מחיר

על מנת לנקות צואת יונים ביעילות עלינו להשתמש במגוון רב של כלים שיעזרו לנו לעשות זאת בצורה יעילה ותכליתית. חלק מאותם כלים כוללים מקלות וחומרי ניקוי שמגיעים למקומות קשים שלאדם לא פשוט להגיע אליהם בין אם מדובר במקומות קטנים או בין אם מדובר על מקומות מסובכים כמו גג רעפים שלא מומלץ לעלות אליו על מנת שלא להיות בסכנת נפילה או קריסה של הגג. בנוסף לאותם כלים ייעודיים אנו נשתמש בלחץ מים גבוה על מנת לנקות את צואת היונים ואת החיידקים והכינים שמביאות איתם היונים. לאחר ניקוי הצואה יש לעשות שימוש בחומרי ניקוי כמו סבונים מיוחדים או אקונומיקה על מנת לוודא כי השטח ממנו ניקינו את צואה היונים נקי מצואה אך גם נקי מחיידקים.

ראו גם: איך להתקין רשת נגד יונים?, הדברת כיני יונים.

ניקוי צואת יונים מחיר

המחירים של ניקוי צואת יונים נעים בין 300 ש״ח לניקוי צואה מחלון או מרפסת ועד ל- 2000 ש״ח במקרה של ניקוי, שימוש בחומרי הדברה והתקנת רשת מיגון נגד יונים או אמצעים טכנולוגיים אחרים בהתאם לצורך.

המרכז הישראלי להדברה מעניק לקהל לקוחותיו בכל הארץ שירותי ניקוי צואת יונים 24/7 בפריסה ארצית כאשר המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם להתגבר על כל בעיית יונים כמו ניקוי צואת יונים או הרחקת יונים בהם אנו מתמחים לאור הנסיון הרב שצברנו עם השנים בכל נושא ההדברה והרחקת המזיקים.
עשוי לעניין אתכן גם: מחיר התקנת רשת יונים

רשת למרפסת נגד יונים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

חצר
3 טיפים לטיפוח חצר נקייה ממזיקים

בית עם חצר מעניק חיים עם איכות גבוהה מאוד. ליתר דיוק, כשיש חצר יש פוטנציאל לבילויים כיפיים, לבד או עם חברים, אבל כדי לממש את הפוטנציאל חשוב להתנהל בחוכמה. במיוחד חובה לוודא שהחצר נקייה מחרקים שונים שעלולים לפגוע במידה ניכרת בהנאה שלכם. באופן דומה יש חרקים שפוגעים בצמחייה, וגם מהם חשוב להיפטר, ומהר. כאן בעמוד תמצאו 3 טיפים שימושיים שיעזרו לכם להרחיק את המזיקים ולמצות את השטח הפתוח.

מה קובע חוק ההדברה החדש שכל אחד חייב לדעת?

השיטות בהן נעשה שימוש והתקנות המסדירות את שירותי ההדברה יכולות להשפיע מאוד הן על נותני השירות והן על מבקשי השירות. עם כניסתו של חוק ההדברה החדש, חיוני שכולם יבינו את השלכותיו ואת השינויים שהוא מביא. מאמר זה נועד לשפוך אור על ההיבטים המרכזיים של החקיקה החדשה.

הדברת מבני מגורים

שירותי הדברה של מבני מגורים הוא שירות הדברה מקצועי המיועד לצרכי מניעה או הדברה של מזיקים ומכרסמים שונים. שירות זה מיושם בכל חלקי המבנה, לרבות, חדרי אשפה, חצרות וגינות משותפות, מקלטים ומחסנים משותפים, בורות ביוב, קווי צנרת, חדרי מדרגות, גגות מבנים, פירי מעליות, מרזבים, חניונים וכדומה.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!