האם יש דבר כזה הדברה ירוקה?

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אם יש בביתכם תיקנים, נמלים או מכרסמים, אין ספק שכדאי מאוד שתזמינו חברת הדברה שתטפל לכם בעניין בצורה הטובה ביותר. הימצאותם של חרקים או מזיקים שונים בבית עלולה להרתיע את בני הבית, להפחיד, להגעיל וכמובן, לפגוע באסתטיקה של הבית ולא פעם לפגוע גם בבריאות של דיירי הבית. לא מעט אנשים חוששים לבצע הדברה בביתם שכן, ההדברה הכימית מבוססת על חומרים רעילים אשר עלולים להיות מסוכנים לבעלי חיים, לילדים קטנים וכאשר הם מרוססים במינון גבוה מדי, גם באדם בוגר. כדאי שתדעו שכיום חברות הדברה מציעות הדברה ירוקה שמהווה אלטרנטיבה להדברה הכימית.

מהי הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה היא הדברה ידידותית לסביבה. מדובר על הדברת מזיקים באמצעות שימוש בחומרים שהמקור שלהם בטבע. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שמרבית חברות ההדברה המציעות הדברה ירוקה, אינן מציעות הדברה המבוססת על חומרים טבעיים בלבד, אלא הדברה המבוססת על חומרים שמינון החומר הכימי שבהם נמוך הרבה יותר מהחומרים הכימיים הנפוצים בהדברה רגילה. כלומר, כאשר מדובר על הדברה ירוקה לכל הבית, מדובר על חומרי ריסוס המגיעים מחוברים מזוקקים מהטבע ומשלבים בהם חומר כימי בכמות קטנה, אשר המדביר משתמש בהם לריסוס הבית בתהליך ההדברה.

מדוע דווקא הדברה ירוקה?

להדברה ירוקה יש לא מעט יתרונות. ראשית כל, אם בהדברה כימית יש צורך לצאת מהבית לפרק זמן משמעותי, הדברה ירוקה דורשת יציאה מהבית לשעה בלבד. התרכובת של חומרי הדברה ירוקה מכילה חומר כימי כאמור במינון נמוך ולכן, מרבית חומרי ההדברה הירוקה אינם פוגעים בבעלי חיים אחרים שיש בבית וכן הם הרבה פחות רעילים לבני אדם. אם אתם מעוניינים לבצע הדברה בטוחה באופן יחסי בביתכם ויחד עם זאת, יעילה, כדאי מאוד שתבחרו חברת הדברה המציעה שירותי ריסוס ירוק מקצועי.

כיצד מתבצע תהליך הדברה ירוקה?

בתהליך הדברה ירוקה, המדביר ישאל אתכם שאלות לגבי סוג החרקים או המזיקים שמופיעים בביתכם וכן, יגיע לביתכם בכדי לבחון את המצב. בהדברת נמלים המדביר יחפש את קן הנמלים בשל העובדה שאם לא מחסלים את הקן ואת המלכה שבו, ההדברה לא תעזור. כאשר מדובר על קן צרעות, גם במקרה הזה המדביר יידרש לטפל בקן כולו. לאחר שהמדביר יבחן את המצב הוא יבחר את חומר ההדברה הירוקה המתאים ביותר עבור טיפול בחרקים או המזיקים המצויים בביתכם באופן ספציפי ולאחר מכן, יבקש מכם לפנות את הבית לצורך ריסוס. לאחר כמה שעות תוכלו לחזור לביתכם. שטיפת הבית תתבצע רק לאחר כמה שעות או ימים וזאת בכדי שחומר ההדברה יענה על ייעודו ומטרותיו.

אם אתם מעוניינים לבצע הדברה ירוקה בביתכם, חשוב שתבחרו במדבירים בעלי רישיון מדביר בתוקף מהמשרד להגנת הסביבה, הידועים כמומלצים ומנוסים בתחום הדברה ירוקה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!