הדברה באבן יהודה

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת מקקים, נמלים ושאר מזיקים היא לכאורה פעולה מוכרת וידועה, שאנשים עושים כבר עשורים ובכל זאת, לא פעם ולא פעמיים הזמנתם שירות הדברה באבן יהודה רק כדי לגלות שמספר שבועות לאחר מכן, המזיקים חוזרים לביתכם כאילו מעולם לא נעשתה הדברה. מדוע זה קורה? על מה חשוב להקפיד בתהליך ההדברה ואיך תוכלו אתם כלקוחות, לוודא שהדברים אכן נעשים בצורה נכונה? מתי נכון להזמין מדביר והאם יש חשיבות לעיתוי ההדברה? האם חומרי ההדברה נחשבים למסוכנים? מה הסכנה שהם טומנים בחובם והאם ישנן אלטרנטיבות? על שאלות אלו ועוד תוכלו לקבל את התשובות בשורות הבאות, שבסופן גם נסייע לכם עם מספר טיפים למציאת שירות הדברה באבן יהודה.

שירותי הדברה באבן יהודה

כיצד מבוצעת הדברה ועל מה חשוב להקפיד?

הדברה היא בעצם פעולה שבמסגרתה אנו מפזרים חומר רעיל למזיקים פוטנציאליים ובכך יוצרים מחסום שאותו לא יכולים המזיקים לעבור, וגם אם עברו אותו, הם לא ישרדו למשך דקות ארוכות לאחר מכן. משכך, המטרה של פעולת ההדברה היא לא להציף את כל הבית בחומר הדברה רעיל, אלא ליצור מעין "טבעת אש" רעילה שאותה לא יוכלו המזיקים לחדור. זאת הסיבה שבגינה המדביר שמגיע לביתכם יכול לסיים את התהליך במהירות רבה יחסית וזאת הסיבה שפעולת ההדברה מבוצעת סביב הקירות ההיקפיים של הבית ולא בחלקים הפנימיים של חלל הבית. יחד עם זאת, טבעת אש זאת לא יכולה לשמש כקו ההגנה היחיד שלכם ולא יכולה גם להתחיל ולהסתיים כל כך קרוב אליכם. על כן, בכל מקרה שבו אתם מזמינים שירות הדברה באבן יהודה חשוב שתקפידו על כך שהמדביר יוצר טבעת הדברה רחבה ככל שניתן, שגם חורגת מגבולות מעטפת הבית כלפי חוץ ומיועדת לבלום את המזיקים עוד לפני שהם מגיעים אל קירות הבית שלכם.

אם נתרגם את הדברים לאופן בו אמורה להיראות פעולת הדברה, זה אומר להיראות כך: בשלב ראשון יש לבצע הדברה היקפית של מעטפת הפנים של הבית. הדברה זו מבוצעת על ידי ריסוס חומר ההדברה בקו החיבור של הרצפה עם קירות המעטפת של הבית. ריסוס זה צריך להיות אחיד ורציף לכל אורך קו החיבור ואם יש ספה שמפריעה, אתם רוצים לראות את המדביר מזיז את הספה ומרסס מאחוריה. למקק שימצא חרך צר לעבור בו מאחורי הספה, הספה הרי תהיה הדבר האחרון שיפריע לו. שנית, אתם רוצים לראות את המדביר מבצע ריסוס של חומר ההדברה באזורי החדירה המיידיים של הדירה ובכלל זה מסביב למשקוף דלת הכניסה, מסביב לחלונות וסביב חורי הניקוז ברצפה.

בכך למעשה מסתיימת פעולת ההדברה בתוך הדירה, אבל כדי להרחיב את טבעת ההדברה יש כעת לרסס גם במרחב החוץ ההיקפי של הדירה ובכלל זה ריסוס של חיבור הקרקע עם קירות החוץ של המבנה, ריסוס מוגבר באזור המנול (בור ספיגת ביוב) הצמוד לבית וריסוס בנתיבים שבהם צפויים מזיקים שונים כמו מקקים ונמלים לנוע אל עבר הבית שלכם בניסיון לחדור אליו. אך ורק הדברה כזאת תוכל להבטיח לכם שקט נפשי ממזיקים למשך חודשי הקיץ וכל דבר פחות מזה יוצר את הסיכון שמתישהו, מספר שבועות לאחר ביצוע ההדברה, תיאלצו שוב לפגוש את המזיקים שאתם כל כך שונאים.

מתי נכון להזמין שירות הדברה?

Portrait of confident pesticide worker with thumbs up sign in back yard

שירות הדברה באבן יהודה הוא שירות שתמיד נכון להזמין אותו, במיוחד אם לא ביצעתם הדברה כלשהי בחודשים האחרונים ואתם מתחילים לסבול ממתקפת מזיקים. יחד עם זאת, יש עיתוי מסוים שהוא נכון יותר מכל עיתוי אחר והעיתוי הזה הוא תחילת האביב. ככלל, לאורך עונת החורף, מסתתרים המזיקים השונים בתוך מחילות המסתור שלהם ובדרך כלל אינם מהווים גורם מפריע. עם בוא האביב מתעוררים כל המזיקים ממנוחת החורף שלהם ומתחילים לחפש מזון ומים. זוהי בדיוק התקופה שבהם הם יתחילו לבצע את הניסיונות לחדור אל המרחב הדירתי שלכם וזה בדיוק הרגע בו אתם רוצים למנוע את זה מהם. ומדוע חשוב שההדברה תבוצע בתחילת האביב ולא במהלך הקיץ? ובכן, כמו שאמרנו קודם לכן, גם אם לא ביצעתם הדברה בתחילת האביב, זה אף פעם לא מאוחר, אלא שכאשר אתם מבצעים את ההדברה ממש בתחילת האביב, אתם מונעים גם את הסיכוי שמזיקים מסוימים כבר חדרו לבית שלכם, מה שיחסוך לכם את מראה הגופות הזרוקות של מקקים ברחבי הבית. אם בכל זאת, לא ביצעתם את ההדברה בתחילת האביב ואתם כבר מתחילים לזהות נוכחות של מזיקים בבית ומזמינים שירות הדברה, אתם בהחלט יכולים לצפות לכך שמזיקים נוספים לא יצליחו לחדור פנימה, אבל אתם גם יכולים לצפות למראה המרגיז של גופות מקקים מפוזרות ברחבי הבית. אלו הן הגופות של המקקים שכבר חדרו אל הבית במהלך עונת האביב ועל אף שהם לא יוכלו לשרוד את חומר ההדברה בתוך הבית, עדיין תאלצו להתמודד עם פינוי הגופות שלהם.

האם חומרי ההדברה הם רעילים גם לבני אדם?

התשובה היא בהחלט כן וזאת הסיבה שכל איש מקצוע המציע שירותי הדברה באבן יהודה, חייב להחזיק ברישיון מדביר, המחייב אותו לפעול על פי שורה של כללים ותקני בטיחות מחמירים ומאפשר לו מלכתחילה לרכוש את חומרי ההדברה הנדרשים בצורה חוקית. מדביר מקצועי רוכש למעשה חומר הדברה רעיל בריכוז גבוה ובכל פעולת הדברה שהוא מבצע, הוא מדלל את חומר ההדברה עם מים, מה שהופך את החומר להרבה פחות רעיל לאדם אבל משאיר אותו מספיק רעיל למזיקים. לא פעם ולא פעמיים, קרו מקרים בהם מדבירים פעלו בצורה רשלנית, השאירו את חומרי ההדברה בבית הלקוח ואף גרמו למותם של ילדים בשל כך. עוד יותר מכך, פעוטות ובעלי חיים יכולים לסבול ממצבי תחלואה שונים ובעיקר מהרעלת מזון, במידה והם באים במגע ישיר עם חומר ההדברה ומכניסים אותו לפה ומשם אל מערכת העיכול. מהסיבה הזאת בדיוק, מומלץ מאוד להרחיק את הילדים ובעלי החיים מהבית ביום בו מבוצעת ההדברה, עד שחומר ההדברה יתנדף במידה כזאת שתהפוך את המרחב הביתי לבטוח. בכל מקרה, מומלץ מאוד להשגיח על הפעוטות שלא יסתובבו באזור ההדברה בסמוך לקירות ההיקפיים של הבית, בימים שלאחר ביצוע ההדברה. בעלי חיים בדרך כלל מזהים את רעילות החומר בעצמם ומתרחקים ממנו בעצמם, אך זה עדיין לא מבטל את הסיכון שכלב ילקק חפץ מסוים (כמו עצם משחק), שנספגו בו מעט טיפות רסס מחומר ההדברה ולכן גם על הכלב או החתול כדאי להשגיח ביתר שאת בימים שלאחר ביצוע ההדברה.

כל זה נכון כמובן להדברות סטנדרטיות נגד נמלים ומקקים. בהדברות מורכבות יותר, למשל כנגד טרמיטים, המטרה היא להספיג את חומר ההדברה במשטחי העץ בכל רחבי הבית ולכן הדברה זו דורשת פינוי מלא של הבית, איטום של הבית וריסוס חומר הדברה רעיל שאדיו ייספגו במשך מספר ימים במשטחים השונים. במקרה כזה, יש למצוא פתרון דיור חלופי למשך אותם ימים ובמהלכם כל כניסה לבית היא אסורה על כל אדם.

האם ישנם חומרים אלטרנטיביים ומהי הדברה ביולוגית?

בשני העשורים האחרונים החלה להתפתח מגמה עולמית מבורכת של הגנה על איכות הסביבה ובמסגרת זו פותחו פתרונות ידידותיים לסביבה במגוון רחב של תעשיות, ובכלל זה גם בתחום ההדברה. כאשר אתם מזמינים שירות הדברה באבן יהודה, אתם יכולים היום להזמין גם שירות הדברה ביולוגית או הדברה אורגנית. מרבית ההדברות מבוצעות באמצעות חומרים כימיים שעושים את העבודה מצוין, אך נחשבים למזיקים מאוד לסביבה. אם אתם בעלי תודעה ירוקה ומעוניינים ליהנות מיתרונות ההדברה ובמקביל גם להגן על הסביבה, תוכלו להזמין שירות הדברה באבן יהודה על בסיס חומרים אורגניים או ביולוגיים, שהם חומרים בלתי מזיקים לסביבה אך יודעים לעשות את העבודה באותה רמה של יעילות. יחד עם זאת, קחו בחשבון שמדובר בחומרים יקרים מאוד ולכן ההדברה כולה תעלה לכם יקר יותר בכמה עשרות אחוזים – לא יותר מדי, אבל עדיין יותר יקר.

איך לבחור מדביר באבן יהודה?

אז החלטתם שאתם רוצים לבצע הדברה בבית וכעת אתם מחפשים איש מקצוע שמספק שירותי הדברה. חיפוש פשוט יגלה לכם שישנם עשרות אם לא מאות מדבירים שמציעים שירותי הדברה מגוונים במרחב העיר אבן יהודה, לרבות הדברת מקקים, הדברת נמלים, הדברת מקק גרמני, הדברת חולדות ועכברים ואפילו סילוק יונים ונחשים. אם חשובה לכם היעילות של ההדברה שעליה תשלמו ממיטב כספכם, אתם בהחלט רוצים להבטיח שאיש המקצוע שאתם מזמינים הוא אכן מקצועי ואכן מקפיד על ביצוע תהליך ההדברה בצורה יסודית ואפקטיבית. לשם כך, הדבר הראשון שאתם רוצים לוודא הוא שמדובר במדביר מורשה שמספק שירותי הדברה באבן יהודה על בסיס רישיון ואישורים מטעם המשרד להגנה על איכות הסביבה ומטעם משרד העבודה. למרבה הצער, ישנם לא מעט מדבירים שפשוט הולכים לקנות מיכל ריסוס, חומרי הדברה ומתחילים להרוויח כסף מבלי שעברו כל הכשרה בתחום ומבלי שהורשו לעסוק בו. מאלו אתם בהחלט רוצים להימנע, גם מתוך אזרחות טובה וגם בכדי להבטיח את איכות ההדברה ואת בטיחותכם ובטיחות בני ביתכם.

שנית, כדאי להתמקד בגורמים מקצועיים שעובדים בדרך כלל גם עם לקוחות עסקיים ותעשייתיים. חברות הדברה באבן יהודה שמספקות שירותי הדברה למפעלי מזון ותרופות למשל, הן חברות שהביצועים שלהן נמדדות בקפידה רבה ובכל יום ויום ולכן בדרך כלל מקפידות מאוד על מתודולוגיות ההדברה שלהן. יחד עם זאת, תוכלו בהחלט לעבוד עם איש מקצוע פרטי המציע שירותי הדברה למגזר הפרטי. המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים יכולות בהחלט לסייע, בעיקר אם הן מעידות על איש מקצוע שאותו מזמינים אותם ממליצים שנה אחרי שנה ומרוצים מאוד מהתוצאות. גם חוות דעת מקצועיות מאנשים העוסקים בתחומים משיקים יכולות לסייע, אם כי חוות דעת כאלה סביר להניח שתתקשו מעט למצוא.

לבסוף, מבחינת הצעת המחיר,

אתם רוצים לפנות לשלושה ארבעה אנשי מקצוע שונים המציעים שירות הדברה באבן יהודה ולבקש הצעת מחיר מפורטת. הצעת המחיר עצמה יכולה להעיד רבות על הרמה המקצועית של איש המקצוע כשישנם אנשי מקצוע שפשוט יסתפקו בלזרוק מחיר לאוויר בעוד אחרים יפרטו בהצעה את סוג חומר ההדברה שבו הם עושים שימוש, את האחריות הניתנת לכם על ההדברה, את גודל שטח ההדברה ולעיתים גם את פעולות ההדברה הנכללות בתהליך. ככל שההצעה יותר מפורטת, כך היא יותר סופית וכך תוכלו להיות בטוחים יותר שעומד בפניכם איש מקצוע יסודי. זה אומר שמחיר הוא לא הפרמטר היחיד שעל פיו אתם רוצים לבחור שירותי הדברה ולצדו אתם רוצים לבדוק גם את הרמה המקצועית, את טיב ומשך האחריות הניתנת לכם על ההדברה ואת מידת הרצינות בה מתייחס אליכם איש המקצוע בניסיון לשקף לכם את הכדאיות לעבוד איתו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברה בחריש

הדברת מקקים, נמלים ושאר מזיקים היא לכאורה פעולה מוכרת וידועה, שאנשים עושים כבר עשורים ובכל זאת, לא פעם ולא פעמיים הזמנתם שירות הדברה בחריש רק

הדברה בעומר

הדברת מקקים, נמלים ושאר מזיקים היא לכאורה פעולה מוכרת וידועה, שאנשים עושים כבר עשורים ובכל זאת, לא פעם ולא פעמיים הזמנתם שירות הדברה בעומר רק

הדברה בתל-אביב

הדברת מקקים, נמלים ושאר מזיקים היא לכאורה פעולה מוכרת וידועה, שאנשים עושים כבר עשורים ובכל זאת, לא פעם ולא פעמיים הזמנתם שירות הדברה בתל-אביב רק

הדברה ביפו

הדברת מקקים, נמלים ושאר מזיקים היא לכאורה פעולה מוכרת וידועה, שאנשים עושים כבר עשורים ובכל זאת, לא פעם ולא פעמיים הזמנתם שירות הדברה ביפו רק

הדברה בקריות

הדברת מקקים, נמלים ושאר מזיקים היא לכאורה פעולה מוכרת וידועה, שאנשים עושים כבר עשורים ובכל זאת, לא פעם ולא פעמיים הזמנתם שירות הדברה בקריות רק

הדברה בשוהם

הדברת מקקים, נמלים ושאר מזיקים היא לכאורה פעולה מוכרת וידועה, שאנשים עושים כבר עשורים ובכל זאת, לא פעם ולא פעמיים הזמנתם שירות הדברה בשוהם רק

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!