הדברה בקרית אתא

שלמו פחות ! קבלו יותר !

 

הדברה בקרית אתאזקוקים להדברה בקרית אתא? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך המרחב שלנו. הרי אין ספק שאחד הדברים הפחות נעימים במרחב הביתי והציבורי גם יחד הוא התקלות במזיקים מסוגים שונים. כולנו מכירים את הסיטואציה שבה אנו מבלים עם הילדים שלנו בגינה מתחת לבית ופתאום אנחנו או אחד הילדים שלנו נעקצים מנמלת אש והעקיצה שורפת ומגרדת לה. רבים מאיתנו מכירים את הסיטואציה שבה אנו מתעוררים בבוקר ונתקלים בשיירת נמלים במקלחת שאין לנו מושג מאיפה היא נחתה עלינו או שבבניין שלנו החליטו להגיע להם הג‘וקים הפחות חביבים עלינו.

 

יש כל כך הרבה סוגים של מזיקים בקרית אתא שנדרשים טיפול באמצעות הדברה או ריסוס ביניהם הטרמיטים המובילים לנזק בלתי הפיך לעץ, מקקים מסוגים שונים, נמלים, יתושים, עכברים, חולדות ועוד. חשוב לעשות הפרדה בין שני סוגי הדברה בקרית אתא:

  1. הדברה מונעת – מטרתה למנוע מראש הופעה של מזיקים במטרה לשמור על הסביבה שלנו נקיה משום שאנו מראש יודעים שכאשר העונה בשנה מגיעה, איתה גם מגיעים אותו מזיקים. הדברה מונעת תוך שמירה נוכל לשמור על מגוון כללי אצבע מסייעים למנוע כניסה של המזיקים.
  2. הדברה בפועל – הזמנת חברה מקצועית המתמחה בהדברה בקרית אתא בהתאם לסוג המזיק שמציק לנו. זו יכולה להיות הדברה נגד פשפש המיטה, טרמיטים, ג‘וקים, נמלים, נמלי אש ועוד. גם כאן ניתן לחלק את סוגי ההדברה לכמה סוגים כמו הדברה ביולוגית, הדברה אורגנית ירוקה, הדברה באמצעות כימיקלים ועוד.

 

מה עלינו לעשות כדי למנוע כניסה של מזיקים לביתנו?

אחד הכללים הכי חשובים במטרה למנוע הופעה של מזיקים הן במרחב הפרטי והן במרחב הציבורי קשור באופן ישיר להיגיינה. מזיקים אוהבים שאריות של אוכל, אוהבים לכלוך, אוהבים פירורים.לכן, הכלל החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור הוא שעליכם לשמור על הניקיון של המרחב בו אתם נמצאים בין אם זה לנקות אחרי שאתם מבשלים או אוכלים, בין אם זה לזרוק את האשפה בזמן ולא להשאיר אותה ליום שאחרי. דבר נוסף שנחשב למאוד בעייתי והוא מתכונת מופלאה למזיקים נקרא חריצים. לכן, כל חברות ההדברה בקרית אתא וברחבי הארץ ממליצות על איטום סדקים וחורים בקירות על מנת למנוע מאותם מזיקים ומכרסמים להיכנס אליכם הביתה בקלות. יחד עם זאת, מאוד מומלץ להקפיד ולסגור את ע חלונות הבית סגורים במהלך הלילה. הסיבה לכך היא משום שחלק ניכר מהמזיקים והמכרסמים מתעוררים להם בלילה ומתחילים לחפש לאן שווה להם ללכת.

 

הימנעו מאיסוף חפצים מעץ מהרחוב

במידה ואנו רוצים לשמור על הבית שלנו מפני טרמיטים הנחשבים למזיקים מאוד פופולאריים שאוהבים את חומר התאית הנמצא בכל פריט או רהיט העשוי מעץ, מומלץ שלא לאסוף חפצים מעץ ואם רוכשים רהיט כזה, חובה לבדוק שהוא עבר תהליך של ניקוי וחיטוי מפני מזיקים.

ומה עם פשפש המיטה?

אם עדיין לא שמעתם על פשפש המיטה, מדובר בחרק מאוד מציק שאוהב את הדם שלנו בני האדם. הוא נמצא בסדינים בשונה ממה שאנשים חשובים, זהו לא פרעוש, אלא פשפש. העקיצות שלו מאוד לא נעימות וההדברה שלו סופר מורכבת. הוא מגיע ממקומות זרים והרבה פעמים אנשים שנופשים בחו“ל או נוסעים לנסיעת עבודה ומשאירים את המזוודה שלהם פתוחה, מביאים איתם הביתה את פשפש המיטה. אז תשאירו את התיקים שלכם סגורים, כבסו את המצעים אחת לשבוע בהרתחה של 90 מעלות ושמרו על הגיינה על ידי שאיבה של המזרן וכל האזורים מסביב למיטה כולל שקעים ופתחים.

 

פרעושים

פרעושים מגיעים בעיקר מחיות מחמד ולכן כדי למנוע הופעה שלהם, חשוב להקפיד על טיפול תקופתי. יש כל מיני טיפולים תקופתיים נגד פשפשים, מומלץ להתייעץ עם הוטרינר שלכם.

 

הדברה בקרית אתא למניעת מזיקים

במידה ואתם לא רוצים להסתבך ומעוניינים שיהיה לכם ראש שקט בלי מזיקים, ניתן לבצע הדברת מנע. כל שעלינו לעשות הוא להזמין מדביר מקצועי ולבקש ממנו את סוג ההדברה שבה אנו מעוניינים בין אם זה הדבר נגד נמלים, הדברה נגד חולדות או הדברה ריסוס נגד ג‘וקים. לעיתים נוכל לבחור בין הדברה ירוקה לבין הדברה באמצעות חומרים כימיים כאשר בכל מקרה רצוי לשאול את המדביר איך עלינו להתנהג לפני, בזמן ואחרי ההדברה בעיקר אם יש לנו בבית ילדים או בעלי חיים. במקרים של הדברה כימית, כנראה שלא נוכל להיות בבית למשך ככמה שעות כדיי  שלא לנשום את חומרי ההדברה בזמן הריסוס. מעבר לכך לאחר ההדברה מומלץ לנקות היטב את הבית בדגש על כל משטחי האכילה כמו המטבח ושולחן האוכל, הרצפה והרהיטים כדי להימנע ממצב שבו יש שאריות של ריסוס.

 

כמובן שיש עוד כל מיני דרכים למניעת חרקים כאשר כל חרק נרתע מדברים אחרים בין אם זה לבנדר, שמן רוזמין, חומץ ופתרונות סבתא נוספים.

 

איך בוחרים חברת הדברה בקרית אתא?

אחד הדברים הכי חשובים בכל שקשור להדברות הוא כל הנושא של בחירת חברת הדברות מקצועית. על מנת לבחור שירותי הדברה בקרית אתא עלינו לשים דגש למספר קריטריונים לפני שנבחר את חברת ההדברה איתה נרצה לעבוד. ראשית כל חשוב לשים לב האם מדובר בחברת הדברה הפועלת עם המגזר העסקי, הפרטי או הציבורי משום שזה מאוד משפיע על הצלחת ההדברה. יחד עם זאת וזה שלב שאין לוותר עליו משום שזה מה שעושה את ההבדל בין חאפר לבין מדביר מקצועי הוא לבדוק שחברת ההדברה פועלת באישור מהמשרד לאיכות הסביבה. בזמן ההדברה המדביר מתעסק עם כל מיני סוגים של חומרים כימיים ורעלים. לכן, אין להקל בנושא רישיון הדברה ולוודא שהמדביר אכן מחזיקה באחד כזה. דבר נוסף שהוא לא פחות חשוב הוא הידע המקצועי של המדביר. תוכלו לבחון את הנושא על ידי שאילת כמה שאלות טלפוניות בהתאם לסוג ההדברה שאתם צריכים.

גם למדביר עצמו חייבת להיות תעודה אישית המתירה לו לעסוק בהדברה.

 

דבר נוסף שיש לבחון לפני שבוחרים חברת הדברה בקרית אתא הוא באילו חומרי הדברה משתמש המדביר שלכם והאם יש לו גם פתרונות הדברה ירוקה. הדברה ירוקה מאוד פופולארית משום שהיא מזיקה הרבה פחות לסביבה שלנו אבל עדיין היא לא מתאימה לכל סוגי המזיקים.

 

הדברה בקרית אתא עם אחריות?

הדברה קרית אתא

דבר אחרון שאנו ממליצים לכם לבדוק עם חברת ההדברה היא מהי תקופת האחריות שתקבלו על ההדברה אותה אתם צריכים לבצע. לעיתים תקבלו תקופת אחריות של מספר חודשים, לעתים אפילו למשך כמה שנים למשל במקרה של הדברת טרמיטים.

 

הנה סיכום קצר של הקריטריונים שעליכם לבדוק ביותכם בוחרים חברת הדברות:

  1. רישיון מדביר
  2. סוג ההדברה בהתאם לסוג החרק או המזיק
  3. אחריות
  4. מחיר
  5. זמינות
  6. ידע ומקצועיות

 

הדברה בקרית אתא כמה זה עולה?

המחיר להדברה בקרית אתא משתנה ותלוי במיקום של ההדברה, בהיקף ההדברה ובסוג ההדברה. למשל, אם מדובר בלכידת עכברים או חולדות, מדובר בהדברה שהיא לעתים בהמשכים שכן המדביר צריך לאתר את אזור מסלול החולדה, לשים כלוב ולפנות אותה אחרי שהיא נלכדת.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברה בחריש

  זקוקים להדברה בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה בעומר

  זקוקים להדברה בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה בתל-אביב

  זקוקים להדברה בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה ביפו

  זקוקים להדברה ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה בקריות

  זקוקים להדברה בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה בשוהם

  זקוקים להדברה בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!