הדברה ירוקה בגולן

שלמו פחות ! קבלו יותר !

 

הדברה ירוקה

זה לא משנה באיזו קומה אתם גרים, זה לא משנה אם אתם גרים בכפר או בלב העיר הסואנת, חרקים ומזיקים בלתי רצויים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וכדי להרחיק אותם מאיתנו, עלינו להדביר אותם ולסמן להם את הגבולות אליהם הם לא יכולים להיכנס. ישנם אזורים ברחבי הארץ, בעיקר אלו שהתשתיות שלהם מיושנות, שאת המזיקים הללו נפגוש גם בהליכה יומיומית ברחוב, אבל כל עוד הם לא נכנסים אלינו לבית, זה סך הכל בסדר עבורנו. אז איך נכון להדביר את הבית מפני מזיקים? מפני אלו מזיקים אפשר להדביר את הבית? מהו העיתוי הטוב ביותר לבצע הדברה והאם יש בכלל עיתוי כזה? האם ניתן להדביר גם מכרסמים כמו עכברים וחולדות? האם ניתן להדביר מעופפים כמו יתושים? מי מספק שירותי הדברה ירוקה בגולן? את התשובות לכל השאלות הללו תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

הדברה ירוקה בגולן – אז איך נכון להדביר את הבית?

ובכן, האופן הנכון ביותר להדביר את הבית, או יותר נכון להדביר את החרקים בבית, צריך להיקבע על ידי המדביר המקצועי שאתם מזמינים, בהתאם לסוג המזיק אותו אתם רוצים להדביר. כך למשל, הדברה של מכרסמים היא שונה מאוד מאשר הדברה של מקקים וזו שונה מזו של יתושים. גם הדברה של מקקים יכולה להיות שונה מבחינת התהליך והדגשים שהוא מקבל. כך למשל, מקק גרמני, אותו מקק קטן יחסית, יימצא בדרך כלל באזורים חמימים, למשל בסביבות מנוע המקרר בעוד מקקים רגילים גדולים לא יתעניינו במיקום הזה באופן מיוחד. כאשר אתם רוצים הדברה כוללת נגד מקקים, הדברה זו צריכה להתבצע בכל חלקי הבית ובכל האזורים הנסתרים, גם מאחורי המקרר. יחד עם זאת, לא בכל אזור קיים המקק הגרמני ולכן לא בכל אזור יש צורך לרדת לרזולוציות הללו. מן הסתם, לכל הדברה יש את המחיר שלה וככל שאתם רוצים הדברה יותר כוללנית ומקיפה, כך העלות שלה גם תהיה גבוהה יותר. בכל מקרה, בכל הדברה ירוקה בגולן ובכלל, חשוב להקפיד על הדברה לא רק של חלל הפנים של הבית, אלא גם של המקומות הרגישים מחוצה לו, ובמיוחד בורות ביוב בגינה או בסביבה המיידית של הבית.

 

הדברה ירוקה בגולן – האם יש עיתוי טוב להדברה של הבית?

התשובה היא בהחלט כן. ככלל, המזיקים למיניהם מתחילים להופיע בביתנו החל מהאביב וביתר שאת לאורך כל הקיץ. במרבית המקרים, החורף מרחיק את אותם מזיקים מן הבית ומחזיר אותם אל מקומות המסתור שלהם. המשמעות שלה דברים היא שהזמן הטוב ביותר לבצע הדברה הוא ממש בתחילת האביב לפני שהמזיקים הללו מתחילים לחפש את נתיבי הכניסה לבית שלכם. חשיבות העיתוי היא בכך שאם תבצעו את ההדברה בזמן, לא תצטרכו להתמודד עם המראות של גופות מקקים בכל רחבי הבית ולא תצטרכו להתמודד עם מקק תועה, גם אם הוא חווה ממש את הדקות האחרונות של חייו. מקקים אלה, מייד עם פרוץ האביב, מתחילים לחפש את נתיבי הכניסה אל הבית שלכם וחלקם גם יצליחו להיכנס. אם תבצעו את ההדברה רק לאחר מכן, הרי שחלקם כבר יסתתרו במקומות שונים בביתכם ועל אף שבסופו של דבר הם יפגשו את חומר ההדברה, זה עדיין לא חוסך מכם את המראה של מקק מת או של מקק מתרוצץ ממקום למקום תחת השפעת חומר ההדברה. עשו לכם מנהג קבוע וממש בתחילת האביב, הזמינו מדביר, אפשר גם על בסיס הדברה ירוקה בגולן, שיכסה את כל הפינות בביתכם כמו גם את האזורים הרגישים מחוץ לבית וכך תוכלו להיות מוגנים מכל מראה או היתקלות עם מקק תועה לאורך הקיץ כולו.

 

האם הדברה אחת מספיקה?

התשובה היא שבדרך כלל כן, אבל לא תמיד ולא רק בגלל רמת המקצועיות של ביצוע ההדברה או בגלל חומר ההדברה שבאמצעותו היא בוצעה. חומר הדברה יכול להישאר במקומו לאורך מספר חודשים אבל לאחר מכן, השפעתו כבר כמעט נעלמת לחלוטין. במרבית המקרים זה מספיק בכדי להרחיק את המזיקים מן הבית ולאלץ אותם למצוא כתובת אחרת ולכן גם הדברה אחת יכולה בדרך כלל להספיק. יחד עם זאת, אם אתם מתגוררים במקום בו התשתיות הן מיושנות וקל מאוד למקקים להגיע לכל מקום בקלות, ייתכן שתצטרכו לבצע הדברה נוספת באמצע הקיץ. כאמור, זה לא בגלל שלא עשו את ההדברה הקודמת בצורה מקצועית, אלא פשוט מכיוון שזאת הכימיה של חומרי ההדברה.

 

האם אפשר להדביר גם מכרסמים ויתושים?

התשובה היא בהחלט כן. כל מדביר מקצועי המציע שירותי הדברה ירוקה בגולן יודע להתמודד גם עם משימות הדברה מורכבות של מכרסמים ושל יתושים. מורכבות הדברות אלה נובעת אצל מכרסמים לאור התחכום שלהם והיכולת שלהם לזהות מלכודות ולעקוף אותן וביתושים לאור העובדה שהם פשוט לא נמצאים במגע רב עם הקרקע או עם משטחים בכלל. לצורך הדברת מכרסמים, על איש המקצוע להכיר היטב את ההתנהגות של המכרסמים ואת אופן החשיבה שלהם על מנת לזהות את המסלול הקבוע בו הם נעים בתוך הבית ולהעמיד את המלכודות המתאימות בדיוק במסלול זה. אם המלכודות לא יוצבו במסלול האמור, ייתכן שהמכרסם לעולם לא יפגוש בהן ולא תהיה כל תועלת בהדברה. במקרה של יתושים, יש לבצע ריסוס על משטחים עליהם בדרך כלל "נחים" היתושים בין מעוף למעוף, כמו למשל חלונות, וילונות וארונות וכן יש לוודא כי אין בסביבה מקורות מים אליהם נמשכים יתושים ובהם הם גם מתרבים.

 

 

מהי הדברה ירוקה בגולן?

הדברה ירוקה היא הדברה המבוססת על חומרים אורגניים ולא על חומרים כימיים. ישנם כיום תרכובות שונות של חומרים טבעיים, המכילים את הרעלנים שמשיגים תוצאה דומה לאלו הכימיים. ישנם גם חומרי הדברה שמיועדים רק להרחיק את המזיקים אך אינם הורגים אותם. הבחירה באפשרות של הדברה ירוקה בגולן היא בעיקרה אידיאולוגית, אך יכולה לנבוע גם מאילוצים שונים כמו נוכחות של תינוק או של כלב או של כל אדם בעל רגישות לחומרי ההדברה. ישנם אנשים שמציגים רגישות גבוהה לחומרי הדברה שאנשים אחרים כלל לא מושפעים מהם. עבור אנשים אלה האופציה של הדברה ירוקה יכולה להיות הפתרון היחיד. שימו לב שלא כל מדביר מציע את האופציה של הדברה ירוקה בגולן, ולכן חשוב לוודא שהמדביר אכן מציע סוג זה של הדברה וכדאי גם לוודא שהוא מכיר היטב את התחום, מכיר את כל התרכובות הקיימות ויודע להציע לכם את התרכובת המתאימה ביותר למקרה שלכם. חומרי ההדברה הירוקה הם בהחלט יעילים, אך ישנה חשיבות רבה יותר להתאים את חומרי ההדברה לכל מקרה, ורק התאמה כזאת תשיג את התוצאות המצופות. על כן, ישנה חשיבות לא רק לעצם העובדה שהמדביר מציע שירותי הדברה בגולן, אלא גם ובעיקר לכך שהוא בעל ניסיון בתחום ויודע להתאים לכל לקוח ולכל סוג של מזיק, את התרכובות האורגנית המתאימה לו על מנת להשיג את התוצאות המבוקשות. המלצות וחוות דעת מקצועיות על מדבירים בהדברה ירוקה, יכולות לסייע לכם מאוד להגיע לאדם הנכון לכם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברה ירוקה בחריש

  זה לא משנה באיזו קומה אתם גרים, זה לא משנה אם אתם גרים בכפר או בלב העיר הסואנת, חרקים ומזיקים בלתי רצויים הם חלק

הדברה ירוקה בעומר

  זה לא משנה באיזו קומה אתם גרים, זה לא משנה אם אתם גרים בכפר או בלב העיר הסואנת, חרקים ומזיקים בלתי רצויים הם חלק

הדברה ירוקה בתל-אביב

  זה לא משנה באיזו קומה אתם גרים, זה לא משנה אם אתם גרים בכפר או בלב העיר הסואנת, חרקים ומזיקים בלתי רצויים הם חלק

הדברה ירוקה ביפו

  זה לא משנה באיזו קומה אתם גרים, זה לא משנה אם אתם גרים בכפר או בלב העיר הסואנת, חרקים ומזיקים בלתי רצויים הם חלק

הדברה ירוקה בקריות

  זה לא משנה באיזו קומה אתם גרים, זה לא משנה אם אתם גרים בכפר או בלב העיר הסואנת, חרקים ומזיקים בלתי רצויים הם חלק

הדברה ירוקה בשוהם

  זה לא משנה באיזו קומה אתם גרים, זה לא משנה אם אתם גרים בכפר או בלב העיר הסואנת, חרקים ומזיקים בלתי רצויים הם חלק

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!