הדברת חולדות בביוב- כך תעשה זאת נכון

שלמו פחות ! קבלו יותר !

חולדות הן בעיה רצינית וגדולה. הכוח העצום שלהן, הנזק שהן מסיבות, הפגיעות הפיזיות שהן עלולות לגרום והמחלות שהן מעבירות הופכות אותן בצדק לאויב מר, שחובה לטפל בו. מומחי 'מרכז ההדברה, מעניקים לכם מדריך קצר אך מקיף, על הבעיה ופתרון הדברת חולדות בביוב.

מהיכן מגיעות החולדות?

חולדות נמצאות בכל מקום. זאת אומרת בכל מקום בו שורר אי סדר ולכלוך ומוקמות בהן יש פרצות ומקומות מסתור בחסות ערמות זבל ופתחים רבים. בדרך כלל, מקומות אלו יהיו עשירים במזון שאינו סגור וחתום. בין אם זה בבתים, בהם אין הקפדה על ניקיון המטבח וסביבתו ובין אם זה מפעלים וחנויות אוכל וכן מסעדות.

למעשה, החולדות יכולות לתקוף מכמה מקומות. ישנה חולדת העליות, שכשמה כן היא- מעדיפה לחיות בעליות הגג ובמקומות גבוהים כמו עצים וישנן שאר החולדות המעדיפות לנוע ולהסתתר על פני הקרקע או מתחתיהן. אחד מהמקומות הפופולארים שהן בוחרות, הוא הביוב, שם הן מוצאות שפע של לכלוך, שקט יחסי ואפשרות לעלות משם לפני השטח כדי לפגע ובמקרה סכנה, להימלט חזרה בבטחה. לכן, הדברת חולדות בביוב, היא אחד מן הדברים החשובים ביותר, בתהליך סילוק החולדות.

הדברת מכרסמים עכברים

פגיעת החולדות

אם החולדות היו נשארות בביוב, הינו רגועים יותר. אבל הן לא. הן כאמור, עולות מן הביוב ופוגעות בבית, במזון שבו וביושביו. מעבר לכך שהן מכרסמות בפירות ובמזון שלנו, הן גם מעבירות מחלות, חלקן קשות ונפוץ שהן נושכות בעלי חיים הנחשבים מבחינתן מתחרים על המזון. לקטגוריה זו, נכנסים עד כמה שהדבר נשמע מפחיד, גם חיות המחמד שלכם וגם ילדים קטנים ותינוקות. 

בנוסף, מהביוב מגיעות החולדות לפינות נחבאות בהם נמצאים תשתיות חשובות כמו ארונות חשמל, מרכזיות תקשורת מערכי אינסטלציה ועוד והם הורסים אותם בשיטתיות. אין להם דבר אישי נגד מקומות כאלו. החולדות פשוט צריכות לשייף את שיניהן והם משתמשים בכבלים, ובצינורות כדי לעשות זאת. בגלל עוצמת הלסת שלהן, הן מסיבות נזקים כבדים גם לדברים חזקים במיוחד. עכשיו מובן לכם יותר למה הדברת חוליות בביוב היא קריטית.

אלו סוגי הדברות יעילות?

ישנם כמה סוגים של הדברות כנגד חולדות, הבסיס של רבים מהם מבוסס על מלכודות מסוגים שונים. חלקם קטלניות וחלקן רק לוכדות את החולדות בחיים, כדי שניתן יהיה לשחררם במקום מרוחק. אולם אם מדברים על הדברת חולדות בביוב,  כלי יעיל במיוחד הוא הרעל. 

הרעל הינו יעיל, אבל אינו מומלץ לשימוש בתוך הבית וזאת בשל העובדה כי הוא אינו בטוח וילדים קטנים או חיות המחמד, העלולים לאכול אותו בשוגג ולהיפגע. בנוסף, הרעל אינו פועל מיידית אלא רק כעבור כמה ימים. מכך יוצא, שהחולדה יכולה למות במקום מסתור במטבח שלנו למשל או בתוך הארון אפילו והיא תרקיב שם בצחנה נוראה. 

מנגד, רעל בביוב, בטוח אל מול כל האספקטים שציינו. חיות מחמד וילדים אינם מסתובבים שם. סביר והחולדות ימצאו את מותם בתוך הביוב ובאופן כללי, הרעל יוצב בסמיכות למקום בו מרבית החולדות כבר נמצאות. כל אלו מביאים לכך שרעל הוא פתרון יעיל בכל הנוגע להדברת חולדות בביוב. 

הדברת חולדות בביוב באופן מקצועי

אם זאת, עדיין נדרשת יד מקצועית לכל נושא הרעל, משום שהוא עדיין מסוכן וכן צריך טיפול משלים לעיתים, שכן החולדה היא מזיק שקשה לחסל, אם לא עושים את הדברים הנכונים והמדויקים. מחיר ביקור של מדביר מקצועי, חד פעמי, יעמוד על החל מ-250 ₪ והוא יכול לעלות עם הבעיה היא בהיקף גבוה, על שטח נרחב או כוללת שימוש בעזרים נוספים. חשוב גם לשמור על סתימת פתחים, סדקים ופרצות באזור צנרת הביוב או בבית סמוך לביוב, כדי לא לאפשר לחולדות נתיבי חדירה קלים.

יש לכם עוד שאלות על הדברת חולדות בביוב, מומחי 'מרכז ההדברה' כאן בשבילכם, בכל שעה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!