הדברת מבני מגורים

שלמו פחות ! קבלו יותר !

שירותי הדברה של מבני מגורים הוא שירות הדברה מקצועי המיועד לצרכי מניעה או הדברה של מזיקים ומכרסמים שונים. שירות זה מיושם בכל חלקי המבנה, לרבות, חדרי אשפה, חצרות וגינות משותפות, מקלטים ומחסנים משותפים, בורות ביוב, קווי צנרת, חדרי מדרגות, גגות מבנים, פירי מעליות, מרזבים, חניונים וכדומה.

 

כל כמה זמן מומלץ לבצע הדברה של מבני מגורים?

הדברת מבני מגורים מומלץ שתעשה באופן דו שנתי, כלומר פעמיים לאורך ימות השנה, פעם אחת לפני חודש הקיץ בסביבות חודש אפריל – מאי, ופעם שנייה במהלך חודשי הסתיו, בין החודשים ספטמבר לאוקטובר. באופן זה, ניתן להדביר את מרבית המזיקים הנפוצים המצויים בסביבת המגורים של כולנו, וביניהם, תיקנים, נמלים, פשפשים וכדומה. לצד פעולות ההדברה, קיימת חשיבות רבה לנקיטת אמצעי מניעה להרחקת מזיקים ומכרסמים משטח המבנה.

 

פעולות מניעה מומלצות

בין יתר פעולות המניעה המומלצות לצורך הרחקת מזיקים ומכרסמים משטח המבנה תוכלו למצוא:

  • פעולת איטום של חריצים וסדקים שונים המופיעים בשלד המבנה
  • ניקיון תדיר וקבוע של שטח המבנה עם דגש לחדרי מדרגות, חצרות וחדרי אשפה
  • טיפול תקופתי במרזבים
  • טיפול מקצועי ותדיר בגינה/חצר משותפת
  • גיזום של עצים ושיחים הגדלים בסביבת מבנה המגורים
  • פינוי תכולה מיותרת משטח המבנה

מעוניינים בפרטים נוספים על פינוי דירות וניקיון מיוחד לדירות מוזנחות וכאלה הסובלות מאגרנות כפייתית? מוזמנים לקרא עוד בנושא באתר של שי פינוי דירה – https://www.house-eviction.co.il/

 

הדברה של מכרסמים במבני מגורים

מכרסמים מהווים מטרד סביבתי ובריאותי, ומכאן נובעת החשיבות בביצוע פעולות הדברה של מכרסמים ממבני מגורים. יחד עם זאת, חשוב לציין שפעולות הדברה של מכרסמים חייבות להיעשות בהתאם להנחיות של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה בנושא, כאשר אחת מההנחיות היא איסור מוחלט לפיזור רעל גלוי בשטח המבנה.

פעולת הדברה נכונה של מכרסמים במבני מגורים, נעשית מתחת לפני הקרקע, כאשר נקודות ההדברה כוללות את מערכת הביוב ואת קווי הצנרת. כמו כן, ניתן לבצע פעולת הדברה לעומק האדמה בגינה/חצר של מבנה המגורים.

 

איזה שירותי הדברה מוצעים לוועדי בתים?

חברות הדברה מובילות בתחומן, מאפשרות לוועדי בתים להסתייע לאורך כל ימות השנה במגוון רחב של שירותי הדברה המיועדים ומותאמים לצרכי ההדברה של מבני המגורים השונים, כאשר בין השירותים המקצועיים תוכלו למצוא: שירותי ריסוס של חומרי הדברה בשטח מבנה מגורים, שירותי הדברת בורות ביוב וקווי צנרת, שירותי הדברה של מכרסמים, טיפול נקודתי במרזבים וביצוע של פעולות מניעה נוספות.

 

מה המחיר של שירותי הדברה למבני מגורים?

העלות הכספית של שירותי הדברה למבני מגורים נקבעת בהתאם להיקף שירותי ההדברה הנחוצים לכם ובהתאם לתדירות הפעולות השונות המיועדות לצרכי מניעה והדברה של מזיקים ומכרסמים בסביבת המגורים.

 

מתי מומלץ לבצע הדברה גם בשטח הדירות במבני המגורים?

במקרים מסוימים, פעולות ההדברה בשטח המבנה, אינן מונעות את הימצאותם של מזיקים ומכרסמים בתוך דירות המגורים בשטח המבנה, ולכן, קיים צורך גם בהדברת דירות מסוימות שבעליהן מתמודדים עם ריבוי מכרסמים ומזיקים בשטח הדירה. בדרך כלל, מדובר בדירות ישנות ומוזנחות, כאשר ריבוי מזיקים ומכרסמים מופיע בעיקר בדירות עם עומס יתר של פריטי תכולה, ולכן, בנוסף לפעולות ההדברה מומלץ לבצע גם תהליך של פינוי תכולה ישנה משטח הדירה.

 

פינוי תכולה כחלק מעבודות ההדברה

פינוי של תכולה מיותרת משטח הדירה או מבנה המגורים, נחוצה לצרכי הדברה, מכיוון שעומס יתר של תכולה מהווה מרבץ נוח להימצאותם של מזיקים ומכרסמים. כפועל יוצא מכך, מומלץ לבצע פינוי תכולה מיותרת משטח המבנה לפני כל פעולת הדברה, כאשר עבודת הפינוי מתייחסת לתכולה מיותרת המצויה בין היתר במקלט, בחדרי המדרגות, בשטח החצר וכדומה.

אם גם אתם נדרשים לשירותי פינוי תכולה לפני פעולות הדברה או לכל מטרה אחרת, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותים המקצועיים של שי פינוי דירה, צוות הפינוי המוביל של ישראל כבר למעלה מ-30 שנה. שירותי הפינוי של שי נועדו לצרכי פינוי תכולה מכל מקום ובכל היקף, כאשר בין יתר פתרונות השירות המוצעים לכם על ידי צוותי העבודה של שי פינוי דירה, תוכלו למצוא גם פתרון מקצועי לפינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי גגות וחצרות ושירותי פינוי תכולה נוספים לוועדי בתים וחברות אחזקה של מבנים. למידע על שירותי הפינוי של שי אתם מוזמנים ללחוץ כאן וליצור קשר ישיר עם נציגי שי פינוי דירה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!