הדברת נמלים בבית עם תינוק

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים בבית עם תינוקהדברת נמלים בבית עם תינוק

יש לכם תינוק בבית, אבל גיליתם שפרט לתינוק, אתם מגדלים גם נמלים? במקרה כזה, אתם רוצים לחשוב פעמיים לפני שאתם מזמינים שירות הדברה המבוסס על חומרי הדברה כימיים, אם כי כבר נאמר שלא צריך בהכרח לשלול את האפשרות באופן גורף. ובכל זאת, ישנם היום פתרונות טובים יותר להתמודדות עם נמלים, חלקם יכולים להתאים בדיוק למצבים של רגישות מסוימת לחומרי הדברה כימיים, רגישות כמו הדברת נמלים בבית עם תינוק.

 

האם חומרי הדברה מסוכנים לתינוקות?

ובכן, חומרי הדברה עם חומרים כימיים רעילים והם רעילים גם לבני אדם ולא רק לנמלים. הסיבה שאנו יכולים להשתמש בהם בצורה בטוחה למדי היא, שנעשה בהם שימוש במינונים נמוכים מאוד, שמשפיעים בצורה דרסטית על הנמלים עצמן אך אינם משפיעים כמעט כלל על בני אדם. יחד עם זאת, טיעון זה מתבסס כל כולו על כך שהריסוס מבוצע באזור הרצפה ובבית בו חיים בני אדם בוגרים ומבוגרים, סביר להניח שאף אחד מהם לא ילקק את הרצפה או ייגע ברצפה בידיים חשופות באופן שיכול "להוביל" את חומר ההדברה מהרצפה אל הפה. בבית עם תינוק הדברים הם שונים לחלוטין, שכן תינוקות נוהגים לשהות לא מעט זמן על רצפת הבית, לזחול, להרים חפצים וצעצועים מהרצפה ולהכניס לפה וכל אלה בהחלט יכולים להגדיל מאוד את הסיכון לחשיפה לחומר ההדברה הכימי שעל הרצפה. זאת ועוד, בגיל הינקות מערכת החיסון עדיין אינה מפותחת דיה ולכן גם חשיפה קלה לחומר הדברה כימי במינונים נמוכים, יכולה להפוך לחשיפה מסוכנת כשמדובר במשימת הדברת נמלים בבית עם תינוק.

אז מה עושים?

ובכן, קיימים מספר פתרונות אפשריים ואם אתם מחפשים את הפתרון השמרני, זה אומר שיהיה עליכם להקפיד על כך שהתינוק לא יבוא במגע עם הרצפה ולמעשה לעקוב אחריו באופן רציף כדי לוודא זאת. בימים הראשונים לאחר ההדברה מומלץ בכלל להתפנות מן הבית ולעבור להתגורר אצל בני משפחה או חברים ולאחר מכן כאמור, כשחוזרים אל הבית, יש לוודא שהתינוק לא בא במגע עם החומר הכימי שרוסס בפינות הבית. מן הסתם, רבים ייראו בפתרון שמרני זה פתרון לא יעיל במיוחד וכאן נכנסים הפתרונות האלטרנטיביים לטובת הדברת נמלים בבית עם תינוק.

פתרונות אלה מבוססים על שיטות הדברה ירוקה או הדברה טבעית. בשיטות אלה נעשה שימוש בחומרים טבעיים לחלוטין ואפילו אורגניים, שהשילוב שלהם יכול לגרום לדחייה ואף פגיעה בנמלים, אך ללא השפעה כלשהי על בני אדם. מגע עם חומרים אלה יכול להיות אמנם מעט דוחה, "לא טעים" ולא נעים, אבל לבטח אין בו שום מרכיב של סכנה לבריאות התינוק.

 

על מה מבוססת ההדברה הטבעית/ הירוקה?

הדברת נמלים בבית עם תינוק, המבוצעת באמצעות חומרים טבעיים כוללת שימוש בתמציות שמכילות תערובות של חומרים טבעיים דוחי נמלים. חומץ, עלי דפנה, מקלות קינמון ותמציות קליפות פרי הדר הן כמה מן הדוגמאות הבולטות לתמציות אלה. עליהן אפשר להוסיף תבלינים שונים ותרכובות טבעיות שונות שפותחו במיוחד למטרה זו. חומרים אלה, לא רק שהם אינם רעילים לבני אדם, אלא שהם משמשים כמקור מזון ומשולבים בהמון מוצרי מזון שאנו צורכים ביום יום. מן הסתם, מינונים גבוהים שלהם יכולים אמנם להרגיש לנו לא טעימים ואולי אפילו לגרום לכאבי בטן, ממש כמו מאכלים רגילים שאנו אוכלים מהם "יותר מדי", אבל ללא שום ספק, לא מדובר בסכנה לבריאות, גם לא של תינוקות.

מי מציע שירות הדברת נמלים בבית עם תינוק?

ככלל, כל מדביר שמציע שירותי הדברה ירוקה או טבעית יכול לבצע את המשימה וישנם גם מדבירים העובדים עם חומרים כימיים בלבד, שגם הם יודעים לבצע את המשימה, כאמור עם כל כללי הבטיחות שיהיה עליכם לשמור עליהם לאחר ביצוע ההדברה. הדבר החשוב הוא לוודא שהגורם המקצועי אותו אתם מזמינים מודע לכך שמדובר בבית עם תינוק ושהוא גם יודע להציג התייחסות מובחנת לסיטואציה ולא לפטור אותה באמרות שפר כמו "יהיה בסדר". מקרים של פגיעה בתינוקות וילדים קטנים לאחר חשיפה לחומרי הדברה, קרו כבר בעבר ועל אף שבמרבית המקרים מדובר ברשלנות בתחזוקה ושמירה על ריכוזי חומרי ההדברה, פגיעות כאלה יכולות להתרחש גם מחשיפה לחומר ההדברה לאחר פיזורו ואת הסכנה הזאת אתם בהחלט רוצים למנוע מתינוקכם בכל מחיר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!