הדברת נמלים במטבח

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים במטבחהדברת נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח? פרויקט לא פשוט, אבל בהחלט יהיה קל יותר להדביר נמלים בעזרת מדבירים. אם נתקלתם במטרד האיום הזה, שגם מסוגל לגרום נזק ברהיטים (טרמיטים), המידע הבא עבורכם. הנה מידע על הדברת נמלים במטבח. 

עבור אנשים מסוימים, המטבח הוא מקום שבו הם מבלים את רוב זמנם. זה המקום שבו הם מכינים את האוכל שלהם, מנקים את הכלים שלהם וצופים בתוכניות טלוויזיה. על מנת לשמור על המטבח במיטבו עבורם, חשוב שכולם יבינו כיצד להדביר נמלים נכון. מאמר זה יסקור את מה שאתה צריך לדעת על הדברת נמלים בבית שלכם, וכן כמה דרכים לעשות זאת מבלי לפגוע במטבח, בארונות המטבח, בציוד וכו'.

הדברת נמלים במטבח – ניקוי יסודי יעזור? 

נמלים הן אחד המזיקים הנפוצים ביותר שנמצאים במטבחים, מכיוון שהן יכולות להיכנס בקלות דרך פתחים קטנים סביב דלתות וחלונות. כאשר נמלים פולשות למטבח שלך, הן בדרך כלל נכנסות דרך הפתחים הללו ומוצאות מזון שנשאר על משטחי השיש. כמו כן, ליד כיורים או מכשירים כמו מיקרוגלים ותנורים. 

אתם יכולים להימנע מנמלים אלה על ידי ניקוי יסודי מאוד, אבל זה לא מה שיפתור את הבעיה בטווח הארוך. כדי להדביר נמלים במטבח, יש להשתמש בטכניקות של מדבירים מורשים עם חומרי הדברה נגד נמלים. בואו נדבר גם על זה: 

טכניקות הדברת נמלים במטבח:

  • פיתיונות של רעל נמלים

נמלים מוצאות את מקורות המזון הרעילים הללו שאין לעמוד בפניהן והן נוטות להישאר לידם זמן רב יותר ולהנות מהם, אך מאוחר יותר מתות מהרעל. הפיתיון הטוב ביותר הוא חומר הדברה של מדביר מורשה, מכיוון שהוא רעיל מאוד לנמלים וגם קל לשימוש (ע"י מדביר בלבד). ישנם שני סוגים של פיתיונות הדברת נמלים מהסוג הזה: חומר גרגירי, אותו ניתן לפזר על משטחים ליד המקום שבו רואים נמלים, או חומר נוזלי שמגיע בבקבוק ריסוס בד"כ.

  • חומרי הדברה 

ישנם סוגים רבים של חומרי הדברה שניתן להשתמש בהם נגד נמלים במטבח שלכם. עם זאת, לעתים קרובות יש לאלו השפעות מסוימות על בעלי חיים ועל אנשים, ככה שמוטב להיזהר עם החומרים האלו. לידיעתכם, על פי החוק, ישנם חומרי הדברה מסוימים שרק למדביר מותר להשתמש בהם. 

עוד מידע על הדברת נמלים במטבח 

הדברת נמלים במטבח היא בעיה נפוצה ממנה סובלים אנשים רבים. הדרך הנפוצה ביותר להיפטר מנמלים היא, להיעזר בחברת הדברה על מנת לבצע עבורכם את העבודה. אם אתה רוצה לעשות את זה בעצמך, יש הרבה שיטות שניתן למצוא באינטרנט. 

כמו כן, תוכלו פשוט לגשת לרשתות הקמעונאות ולהתעניין ברכישת חומרי הדברה ביתיים נגד נמלים. עבור שימוש בחומרי הדברה ייעודיים שנרכשים בחנות קמעונאית, אין צורך להחזיק ברישיון של מדביר מורשה. כל אחד יכול להשתמש בחומרים האלו. אבל חושב לקחת בחשבון, חומרי הדברה שנרכשים בחנויות לא תמיד יפתרו את הבעיה בטווח הארוך. 

מדוע חומרי הדברה ביתיים לא יעילים בטווח הארוך? 

חומרי הדברה ביתיים לא יעילים בטווח הארוך, מכיוון שאתם כנראה תדבירו את הנמלים שאתם רואים במטבח. אבל מה לגבי הקן של הנמלים? נמלים מבססות ובונות קולוניות שלמות במקומות נסתרים, וזה התפקיד של המדביר. 

מדביר יודע כיצד להגיע לכל אותם אזורים נסתרים שעשויים להכיל קן נמלים. ברגע שמדביר מגיע לקן של נמלים, הוא יודע כיצד להשתמש בחומרי ההדברה הכי נכונים אשר יהיו יעילים בטווח הארוך. ובמקרים מסוימים, חברת הדברה מוסמכת תשתמש בבורקס כדי להכחיד נמלים. בואו נבין ביחד, מה הקשר בין בורקס לבין הדברת נמלים במטבח? 

מה הקשר בין בורקס לבין הדברת נמלים במטבח?  

נמלים הן אחד המזיקים המטרידים ביותר. קשה להכחיד אותם. אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מנמלים היא באמצעות תערובת של "בורקס". כן, כן, אנחנו לא צוחקים, ואנחנו לא מתכוונים למאכל הנקרא "בורקס טורקי". ישנו חומר הדברת נמלים במטבח שנקרא בורקס, והוא מגיע ב-2 צורות עיקריות: גרגרים ובורקס נוזלי. 

כיום, מדבירי נמלים מעדיפים להשתמש בשיטות הדברה שונות ומגוונות, שהן הרבה יותר יעילות מהשיטות שהכרנו בעבר. עם זאת, מדביר מומלץ להדברת נמלים נוקט במשנה זהירות בעת שימוש בשיטות הדברה שונות, מכיוון שהן עלולות להזיק לילדים קטנים וחיות מחמד.

אז באילו שיטות נשתמש נגד נמלים במטבח? 

נמלים הן המזיק מספר אחת עבור אנשים רבים. הם נמצאים במטבחים ובחדרי רחצה, לכן חשוב לדעת באילו שיטות ניתן להשתמש כדי להיפטר מהם לתמיד. יש לכם כמה אופציות, כולל להשתמש במלכודות נמלים, וגם קוביות סוכר באזורים שבהם נמלים אוהבות למצוא מזון.

כמו כן, מבחינת פעולות מנע נגד נמלים במטבח, יהיה חשוב תמיד לנקות מזון ופירורים סביב כיורים, משטחים ורצפות, משולחן האוכל וכו'. שימו לב, אם אתם נוטים לנער את מפת השולחן בחלון, הפסיקו עם זה! פירורים מיקרוסקופיים מתפזרים בין מסילות החלונות, על הרצפה, באדן החלון ועוד. וזה מושך נמלים, כמובן. 

צריכים מדביר נמלים במטבח? צרו קשר וקבלו הצעת מחיר מנצחת! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!