הדברת נמלים ירוקה

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים ירוקההדברת נמלים ירוקה

בעידן המודרני בו אנו חיים, הדברה של חרקים ומזיקים מבוצעת בעיקר באמצעות חומרים כימיים רעילים, שרובם אינם רעילים לאדם במינונים המיושמים, אך יכולים בהחלט להשפיע על בריאותנו בחשיפה חריגה ובמיוחד על תינוקות, ילדים קטנים ובעלי חיים. בנוסף לכך, רבים מאיתנו מבינים את ההשלכות הסביבתיות בשימוש כל כך תכוף בחומרים כימיים לצרכי הדברה ומעדיפים לבצע הדברה המבוססת על חומרים טבעיים ואורגניים. הדברת נמלים ירוקה היא בדיוק ההדברה הזאת.

 

מה זה אומר הדברת נמלים ירוקה?

ובכן, המושג "ירוק" הוצמד בשנים האחרונות לכל מה שקשור להגנת הסביבה. בהתאם לכך, גם הדברת נמלים ירוקה היא הדברה המבוצעת באופן כזה שאינו פוגע בסביבה. הדברה שאינה פוגעת בסביבה לא יכולה להתבסס על שימוש בחומרים כימיים חריפים ורעילים ולכן מבוצעת ההדברה באמצעות חומרים אורגניים טבעיים ולעיתים גם באמצעות אמצעים ביולוגיים. אמצעים ביולוגיים מערבים בדרך כלל פיזור של גורם חי שמהווה "אויב" של הנמלה ודואג למעשה להרחקת הנמלים מביתכם. יחד עם זאת, הדברה זו אינה מיושמת באופן נרחב והשפעותיה לטווח הרחוק אינן ידועות, שכן בהדברה מסוג זה אנו עלולים להעניק לגורם הביולוגי המדביר, כוח רב מדי להתפשט במרחב, מה שייצור עבורנו בעיה חדשה, שתטריד אותנו באותה מידה ואולי אף יותר.

מהסיבות האלה, הדברת נמלים ירוקה נשענת כיום על שני אלמנטים בסיסיים: שימוש בחומרים טבעיים בהתנהלות השגרתית שלכם בביתכם מחד וביצוע הדברה תקופתית באמצעות חומרים טבעיים ייעודיים. חומרים טבעיים אלה מבוססים בדרך כלל על תערובות, שהרכבן נשמר בסוד אך כוללות סוגים שונים של תבלינים, צמחים ותכשירים שונים שהוכנו כולם מחומרים טבעיים. בין החומרים הטבעיים היעילים ביותר להרחקת נמלים אפשר למנות את החומץ, מקלות הקינמון, עלי דפנה, קליפות פרי הדר ועוד. כל אלה עוברים תהליך של מיצוי ליצירת תערובת יעילה במיוחד בהדברת נמלים באופן טבעי לחלוטין ומבלי לגרום נזק לסביבה.

 

היכן ניתן להזמין הדברת נמלים ירוקה?

ככלל, מרבית המדבירים הפועלים בארץ מבססים את פעילותם על הדברה כימית. זוהי ההדברה הזולה ביותר, המהירה ביותר ובמקרים רבים גם היעילה ביותר. יחד עם זאת, ממש כפי שאתם רוצים להגן על הסביבה ורוצים להימנע מפגיעה בה לצורך הדברת נמלים, ישנם גם מדבירים רבים שמוטרדים מהבעיה באותה מידה או פשוט מעוניינים להציע שירות מותאם אישית לאנשים כמוכם ולכן מציעים שירותים של הדברת נמלים ירוקה. בהזמנת השירות, עליכם לקחת בחשבון שההדברה עשויה לעלות משמעותית יותר יקר מהדברה כימית, אבל אם בחרתם את איש המקצוע הנכון, היעילות שלה יכולה להיות גבוהה מאוד ולמעשה לנטרל את בעיית הנמלים בביתכם לאורך זמן.

אימוץ שגרת מניעה נכונה

אחרי שאמרנו את כל זה, הדברת נמלים ירוקה חייבת לכלול בתוכה גם מרכיב של מניעה. למעשה, הדרך הירוקה ביותר להרחיק נמלים ומזיקים אחרים מביתנו היא באמצעות מניעת כניסתם לאזור המחייה שלנו מלכתחילה. מניעה זו מבוססת על שלושה מרכיבים מרכזיים:

  • איטום המבנה – כדי לחדור לביתכם, חייבות הנמלים למצוא נתיבי כניסה נוחים ועל אף שהן קטנות ויכולות לחדור דרך כל חרך קטן, איטום נכון של המבנה ואיטום של סדקים וחריצים בשכבת הגמר הפנימית של הבית יכולים לעשות פלאים בהתמודדות עם הבעיה.
  • ניקיון – אם לא יהיה לנמלים מה לחפש בביתכם, הן לא תחפשנה בו דבר ולא תגענה אליו. הקפידו מאוד על ניקיון הרצפה וחדר המטבח במיוחד והימנעו ממצבים של פירורי מזון, או אפילו זבובים מתים על הרצפה. כמו כן, הקפידו לנקות את המטבח בכל עת, שמרו על כיור נקי, שולחן ושיש נקיים ובכך תוכלו להפחית מאוד את ההסתברות להגעת נמלים לביתכם.
  • שימוש בחומרים טבעיים – אותם חומרים טבעיים המשמשים אנשי מקצוע במתן שירותי הדברת נמלים ירוקה, יכולים לשרת גם אתכם באופן עצמאי. הכינו למשל תמצית של קליפות פרי הדר, שלבו קצת חומץ ועלי דפנה ומרחו את התערובת על אדני החלונות, בכניסה לבית, על השיש, על שולחן האוכל ואפילו פקק קטן בתוך דלי שטיפת הרצפה בבית.

כל אלה יסייעו לכם למנוע מלכתחילה את הופעת הנמלים ואם הן בכל זאת הצליחו להגיע אל ביתכם ולהפר את מנוחתכם, תוכלו להזמין איש מקצוע המציע את השירות של הדברת נמלים ירוקה ללא שימוש בחומרים כימיים כלל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!