הדברת נמלים לבד

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים לבדהדברת נמלים לבד

מאמר זה מדבר על מה צריך לעשות אם נמלים חודרות לבית, אולי אפילו גורמות נזק לרהיטים שלכם (במקרה של טרמיטים למשל). הדברת נמלים לבד היא לא כל כך קשה. יש כמה שלבים פשוטים שאתה יכול לבצע כדי להיפטר מהם, אבל לא תמיד הפתרון יהיה מוצלח בטווח הארוך.

אם תשאלו חברת הדברה מומלצת נגד נמלים, היא תגיד לכם שכל יום היא מופגזת בהודעות כיצד להפחית את מספר הנמלים בבתים ובעסקים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי ביצוע הטיפים הבאים שריכזנו עבורכם. אם אתם לא מצליחים לבצע הדברת נמלים לבד כמו שצריך, ריכזנו עבורכם גם מס' טיפים למציאת חברת הדברה מומלצת להדברת נמלים בבית ובעסק. הנה מידע חשוב לפניכם: 

כדאי להשתמש בתכשירים שאינם ייעודיים להדברת נמלים? 

השאלה היא: איך להיפטר מנמלים אחת ולתמיד? יש כמה דרכים לעשות את זה – ניקוי המטבח, שימוש בחומרי הדברה והתקשרות למדביר. כמו כן, אפשר להשתמש בכל מיני תכשירים ביתיים שאפשר לרקוח בעצמכם. חומץ, לימון, אקונומיקה למשל, הם תכשירים שיש בכל בית וניתן להשתמש בהם. 

אבל שימו לב, אקונומיקה וחומץ הם תכשירים שיכולים לגרום לנזק ברהיטים, פרקטים, ארונות מטבח, משטחי שיש ועוד. אם הדברת נמלים לבד מסבת אתכם, יהיה כדאי להתקשר לשירות של מדביר מומלץ להדברת נמלים. 

מה עושים במקרה של נמלים שלא מגיעות מבחוץ? 

במקרה של נמלים שלא מגיעות מבחוץ, הדרך הטובה ביותר להיפטר מהן היא בדרך כלל על ידי שטיפת הכלים וכלי הבישול במים חמים. כמו כן, יהיה חשוב לבצע ניקיון יסודי בכל הבית, כולל ארונות המטבח וכל אותן פינות אפילות שנמלים אוהבות. 

שימו לב, ניקיון יסודי בבית בדרך כלל לא יהווה פתרון מוצלח בטווח הארוך. כדי לסיים עם בעית הנמלים אחת ולתמיד, יהיה חשוב להשתמש בחומרי הדברה ייעודיים נגד נמלים. ניתן לרכוש כאלו בכל חנויות הקמעונאות לבית.

נמלים שכדאי ונמלים שלא כדאי להדביר

בסופו של דבר, נמלים הן חלק חשוב מהמערכת האקולוגית של העולם. מינים מסוימים יכולים למלא תפקידים חשובים בשמירה על בתי גידול. לדוגמה, נמלים יכולות לסייע בפירוק צמחייה מתפוררת ולמחזר חומרים מזינים בחזרה לאדמה. 

אם כך, חשוב מאוד לדעת אילו נמלים מומלץ להדביר ואילו נמלים פחות. מאחר שישנם סוגים של נמלים שאינם מתרבים בקצב של מיליונים בכל קן וקולוניה, למעשה יהיו נמלים שיהיה דווקא מומלץ לשמר בגינה שלכם. כגון, נמלים שמסייעות בחילוף הצמחייה בגינה. במובן מסוים, הדברת נמלים חיונית להתקדמות אקולוגית, כמו גם לבריאות האדם ולרווחתו.

מה עוד חשוב לדעת על הדברת נמלים לבד? 

נמלים הן לא רק חרקים זעירים שאתה רואה על השיש במטבח שלך. הם למעשה אורגניזם חברתי שיכול לחיות במושבות עם תפקידים ותפקודים שונים. משימות אלו כוללות טיפול בזחלים, טיפול והכחדה של חרקים אחרים, חפירת מנהרות ליצירת בתים חדשים ולחימה עם מושבות נמלים אחרות בתחרויות הנקראות "פשיטות". 

למעשה, זו חיה די מרתקת. אבל יחד עם זאת, ישנם סוגים של נמלים שנחשבים מסוכנים במיוחד. למשל, טרמיטים. טרמיטים פוגעים בריהוט, מכרסמים תריסים, יהרסו ציוד עץ ועוד. במקרים אלו, הדברת נמלים לבד לא תהיה פתרון מאוד מוצלח. לא בטווח הקצר ולא בטווח הארוך יותר. 

דרכים להתמודד עם בעיית נמלים 

ישנן דרכים רבות להתמודד עם מכת נמלים. יש אנשים שמשתמשים בחומרי הדברה כימית, בעוד שאחרים בוחרים בפתרונות טבעיים כמו הדברה ירוקה טבעית נגד נמלים. הצעד הראשון להיפטר מנמלים הוא זיהוי סוג הנמלה שיש לכם בבית או בעסק.

נמלים יכולות להגיע בצורות ובגדלים שונים, אבל כולן משרתות את אותה מטרה – הן מחפשות מזון שהן יכולות לאכול ולהתרבות בעצמן. כמו כן, הן מעוניינות תמיד להוביל את המזון חזרה לקן שלהם. למעשה זה חלק ניכר מהעבודה שלהם, ואולי כל מהות חייהם. אם כך, מדביר מוסמך יידע כיצד לנצל זאת. בואו נבין ביחד כיצד מדביר מורשה להדברת נמלים יעשה זאת נכון. 

כיצד מדביר ינצל את תפקידה של הנמלה? 

כמו שאמרנו, התפקיד של הנמלה הוא להוביל מזון חזרה לקן, הקולוניה של הנמלים. מה שיעשה המדביר זה כזה דבר: הוא יפזר קוביות רעל שעשויות ג'ל ברחבי הבית והגינה, או העסק. הקוביות האלו נראות כמו מזון לכל דבר עבור נמלים, מה שהן ישמחו במיוחד לקחת איתן חזרה לקן. כמובן, לא לפני שהן יטעמו את קוביות הג'ל כדי לאשר שזה אכן מזון ששווה לקחת לקן. 

ברגע שהנמלה טועמת את קוביות הג'ל, היא באותו רגע לוקה בנגיף (לא קורונה, אל תדאגו). היא באותם רגעים עדיין לא מודעת לכך שהיא נושאת נגיף, אז היא ממשיכה בדרכה להוביל את ה"מזון" (קוביות הג'ל) חזרה לקולוניה שלה. ברגעים האלו, כל הקולוניה נדבקת ומושמדת. 

צריכים מידע נוסף? צרו קשר כעת כדי לקבל את כל המידע על הדברת נמלים לבד ובאמצעות מדביר מורשה. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!