הדברת נמלים מעופפות

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים מעופפותהדברת נמלים מעופפות

נמלים מעופפות הן מזיק נפוץ בקיץ, שניתן למצוא בבתים ובמשרדים. אם יש לכם זיהום מהסוג הזה, יש כמה דברים שכדאי לדעת על הדברת נמלים מעופפות ומה לעשות כדי להיפטר מהן. הנה כל המידע לפניכם. 

כמה זמן לוקח להדברה של נמלים מעופפות להיות אפקטיבית? כמה עולה שירות הדברת נמלים מעופפות? באילו חומרי הדברה מדביר מוסמך ישתמש? אלו שאלות מצוינות, כאשר את כל התשובות תצטרכו לקבל לפני קריאה למדביר. אם ביתכם או משרדכם הותקף על ידי מזיקים אלו, בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל הטיפים והדגשים הכי חשובים. 

מה עושים כדי לסיים עם הבעיה זאת של נמלים מעופפות? 

נמלים מעופפות, תקופתן יכולה להימשך בין כמה ימים לכמה שבועות. הן יכולות להתבסס בבית או במשרד שלכם, כאשר דרכי הפתרון של הבעיה הם בעיקר שיטות הדברה מקצועיות. הם נמשכים לחום ושפע האוכל המוצע (רק תחשוב על איך היית מרגיש אילו היית זבוב). ולכן יהיה חשוב לסלק כל פריטי מזון, פירורים, שאריות אשפה ועוד. 

האם צריך כימיקלים עבור הדברת נמלים מעופפות? ובכן, לא חובה. ישנם גם חומרי הדברה ירוקים, הדברה אקולוגית לנמלים מעופפות, הדברה טבעית נמלים מעופפות ועוד. כמו כן, ניתן להשתמש בכימיקלים להדברת נמלים מעופפות, אבל הם לא תמיד יעילים.

האם אני יכול להשתמש בשואב האבק שלי?

שואבי אבק יכולים לעזור בחיסול נמלים מעופפות (אם הזבובים קטנים מספיק), אבל זה לא יהווה פתרון מספיק יעיל לטווח הרחוק. נמלים מעופפות הן מטרד שכולנו נשמח להימנע ממנו. ניתן למצוא אותם בבתים, במעונות ובמשרדים שלנו. 

למרבה המזל, ישנן דרכים רבות להיפטר מהחרקים המציקים הללו. אם שואב האבק לא עבד לכם (כנראה שלא), ריכזנו עבורכם כמה טיפים מועילים. להלן רשימה של חמש הדרכים המובילות להדברת נמלים מעופפות:

דרכים להיפטר מנמלים מעופפות

  • מלכודות נמלים 

מלכודות נמלים הן הדרך הטובה ביותר לתפוס נמלים מעופפות. המלכודות מגיעות בסוגים ובגדלים שונים וניתן למצוא אותן בכל חנות לחומרי בניין. אפ זה לא עבד, קראו לשירות חברת הדברה מומלצת נגד נמלים מעופפות. 

  • חומצה בורית ("בורקס") 

חומצת בורית היא תרכובת כימית המשחררת רעלן קטלני אם היא באה במגע עם חרקים כמו נמלים או מקקים. החומר פועל כקוטל חרקים גם לנמלים מעופפות, מכיוון שהוא הורג את החרקים על ידי ייבושם ועיכוב תהליך הגדילה שלהם. בחנויות הקמעונאות, חומצה בורית מכונה גם בתור "בורקס הדברת נמלים מעופפות". 

  • חומרי הדברה של מדביר מורשה להדברת נמלה מעופפת  

חברות הדברה מציעות שירותים כגון הרחקת מכרסמים, חרקים, טרמיטים ובעלי חיים אחרים. הם משתמשים בטכניקות שונות כמו מדבירים, פיתיונות, חומרי הדברה ומלכודות כדי למנוע הישנות נגיעות חדשות. חשוב לקבל את הסיוע המקצועי הזה! 

עוד טיפים ודגשים להדברת נמלים מעופפות 

נמלים מעופפות בדרך כלל פולשות ותופסות בתים, משרדים ומבנים אחרים. הם תוקפניים ויכולים לנשוך אנשים. כדי לשלוט בנמלים מעופפות, עליך להבין את ההרגלים שלהן ולדעת מהן השיטות הטובות ביותר להיפטר מהן.

הדברת נמלים מעופפות חשובה, מכיוון שהן עלולות לגרום לנזק חמור אם לא מכחידים אותן. הדרך הטובה ביותר להיפטר מנמלים מעופפות היא באמצעות הדברה מקצועית. אלא אם כן תרצו להשתמש בכימיקלים או חומרים רעילים אחרים, שעלולים חלילה להזיק לסביבה ולבני משפחתכם. וברור שלא תרצו, אז מדביר מורשה להדברת נמלים מעופפות יהיה הפתרון המומלץ ביותר. 

מציאת חברת הדברות נמלים מעופפות 

חברת הדברה היא עסק שירותי, המציע מניעה וטיפול במזיקים בנכס מסחרי או בבית. חברות הדברה יכולות לטפל ביתושים ובפשפשים בביתכם, בנמלים מעופפות, תיקנים, מכרסמים, לכידת נחשים, הרחקת לטאות ועוד.  

מציאת חברת הדברה נגד נמלים מעופפות יכולה להיות קשה. אבל אם אתה יודע את הדברים הנכונים על איך למצוא וליצור קשר, התהליך יהיה הרבה יותר קל. ישנם גורמים רבים ושונים שמקשים על מציאת חברת הדברה. הנה רשימה של טיפים שיעזרו לך למצוא אחד כזה:

10 טיפים לאיתור חברת הדברה נגד נמלה מעופפת 

  1. עיינו בביקורות ובדירוגים מקוונים ב- "גוגל עסקים", במדיות החברתיות, באינסטגרם, פייסבוק וכו'. זאת, כדי למצוא חברות עם מוניטין טוב. אתה יכול גם לשאול חברים או שכנים במי הם השתמשו בעבר. אם יש לחבריכם המלצות, נסו לקבל לפחות 2-3 כאלו. 
  2. שקול לבדוק אם לחברת ההדברה המועדפת עליך יש משרד קרוב למקום מגוריך. לפעמים חברות עם משרדים בקרבת מקום גובות פחות עבור השירותים שלהן.
  3. בצעו השוואת מחירים בין חברות הדברה מומלצות להדברת נמלים מעופפות. 
  4. קבלו לפחות 2-3 הצעות מחיר מחברות הדברה שמתמחות במזיקים שתקפו את ביתכם. 
  5. שוחחו טלפונית עם חברת ההדברה ובררו איזה סוג של שירות לקוחות יש לה. 
  6. בררו אם חברת ההדברה עובדת 7\24 לקריאות דחופות.
  7. בדקו באינטרנט מחירון הדברות מומלץ לצרכן. 
  8. בדקו אם חברת ההדברה רשומה ברשם החברות הישראלי (איגוד חברות).
  9. קבלו הצעת מחיר בכתב מחברת ההדברות. 
  10. ודאו שאתם מקבלים הצעת מחיר הכוללת אחריות על שירות ההדברה. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!