הדברת נמלים קטנות

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים קטנותהדברת נמלים קטנות

שיטות הדברה מומלצות ואמצעי זהירות נגד נמלים, משתנות בהתאם לסוג הנמלים. הדברת נמלים קטנות מצריכה לא רק את חומרי ההדברה הנכונים, אלא גם א הידע והניסיון של מדבירים מורשים ומוסמכים. הנה כל המידע שצריך בנושא הדברות נמלים. 

נמלים עשויות להיות גדולות מאוד, כך שקשה לזהות אותן לעיתים, אבל לעיתים קטנות מכדי להרוג אותן בעזרת ריסוס בלבד. לעתים קרובות הן מקננות באדמה ויוצרות תעלות תת קרקעיות של מטרים רבים, עד עשרות ומאות מטרים. ולכן חשוב לדעת איך למנוע את כניסתם מלכתחילה! אם הן כבר תקפו את הנכס וביססו קולוניה שלמה, יהיה קשה יותר לבצע הדברת נמלים קטנות בהצלחה. הנה כל מה שרציתם לדעת על הדברות נמלים קטנות: 

צעדים ראשוניים בטיפול נגד נמלים 

הצעד הראשון הוא לטפל בחלק החיצוני של הבית שלך, על ידי הצבת מחסום שירחיק נמלים. בשביל זה, אתה יכול להשתמש בדברים כמו שמן מנטה או מיץ לימון מדולל במים או חומץ. פשוט שפכו על האדמה את החומרים האלו, מה שיעזור לכם "לגדר" את השטח שלכם נגד נמלים. 

שימו לב, חלק מהחומרים האלו יכולים להרוס את איכות האדמה ולפגוע בצמחים. אם אינכם בטוחים מה אתם עושים, יהיה חשוב לקרוא לשירותי חברת הדברת נמלים קטנות. היא מגיעה עם חומרי ההדברה המדויקים ביותר בהתאם לסוג הנמלה. 

האם ניקיון יסודי יעזור נגד נמלים קטנות? 

אתה צריך גם לשמור על חדר האמבטיה שלך נקי ומסודר על ידי קרצוף משטחים יומיומי, ולוודא שהכיור שלך מתנקז בחופשיות לתוך דלי. זה יעזור למנוע ממושבות נמלים לשגשג ולצמוח סביב בסיס הבית שלך. זאת, מכיוון שהם מעדיפים מקומות לחים כמו חדרי אמבטיה ומטבחים שבהם הם יכולים למצוא מזון זמין. 

אם תקפידו על ניקיון יסודי, בטווח הרחוק זה יעזור לכם למנוע את הכניסה של הנמלים לביתכם. אבל יחד עם זאת, ניקיון יסודי לא תמיד יהווה פתרון יעיל. אם הניקיון לא עזר, תצטרכו חברת הדברות מורשית להדברת נמלים קטנות. 

מיתוסים על נמלים – מה נכון? 

יש הרבה מיתוסים על נמלים, הרגלים שלהן ומה לעשות אם תמצא כאלו בבית שלך. נמלים נמשכות למאכלים מתוקים, אז אנשים שמים סוכר מחוץ לביתם כדי לעזור להרחיק אותם. אבל זה לא תמיד יעיל וסוכר יכול ממש למשוך נמלים. במילים אחרות, זה יוביל לתוצאה ההפוכה – אתם תמשכו נמלים קטנות אליכם הביתה. 

כמו כן, נמלים לא מגיעות רק מחוץ לבית, אלא יכולות להגיע גם ממזון שנסגר בצורה לא נכונה או מאוחסן במטבחים, במזווה או ליד מקורות מים. אם אתה יודע מאיפה הנמלים שלך מגיעות, אז אתה יכול לנקוט באמצעים מתאימים כדי לחסל אותן. העניין הוא, שמאוד קשה לזהות את מקור הקולוניה של הנמלים. כיצד נזהה מהיכן הנמלים מגיעות? בואו נדבר גם על זה בשורות הבאות של הכתבה. 

כיצד נזהה מהיכן מגיעות הנמלים הקטנות? 

זה בעצם התפקיד של מדביר מוסמך להדברת נמלים קטנות – לאתר את קן הנמלים בהצלחה. אם הוא יאתר את קן הנמלים, הוא יוכל לטפל בבעיה במקור שלה, כלומר אחת ולתמיד. ובסופו של דבר, זה מה שכולנו רוצים כאשר ביתנו מותקף על ידי מזיקים – להיפטר מהבעיה לצמיתות. 

ידוע שנמלים הן אחד החרקים הנפוצים ביותר שנמצאים בבתים. המזיק הזה הוא לא רק מטרד, אלא הם גם נשאים של מחלות מזיקות. אמצעי זהירות של נמלים שיכולים לעזור לך להימנע ממזיקים לא רצויים אלה כוללים שמירה על ניקיון המזון והמים שלהם, אבל לא רק. כמו כן, יש צורך בסילוק כל פריטי מזון שנפלו על הרצפה ושימוש בקוטלי חרקים כגון פיתיונות או תרסיסים.

מה לעשות כדי להיפטר מנמלים קטנות בבית או בעסק? 

כדי להיפטר מנמלים, חשוב לדעת קודם כל מה הסוג שלהן. ישנם שני סוגים שכדאי להיזהר מהם: נמלי-נגרים (טרמיטים) ונמלים אש. אם אתם מוצאים בביתכם נמלים אש, אל תהססו להתקשר לאנשי מקצוע. מדובר בסוג של נמלים אשר עוקץ ונושך בני אדם ובעלי חיים, ככה שיהיה חשוב לקבל סיוע של מדביר מורשה בהקדם. 

טיפים להדברת נמלים קטנות 

טיפים להדברת נמלים מתחילים בבדיקה יסודית של ביתכם לאיתור נקודות מסתור של נמלים. אם תמצאו כאלה, אז הגיע הזמן לתוכנית "עשה זאת בעצמך" להדברת נמלים. ראשית, הסר מקורות מזון כמו סוכר, לחם ופסטה מאזורי הקינון שלהם.

שנית, ריסוס חומר הדברה או פיתיון נמלים באזורים שבהם רואים נמלים יהיה רעיון מוצלח. שלישית, השתמשו באבקת "חומצת בורית" באזורים שבהם רואים נמלים או בקינים שלהן. רביעית, מניחים מלכודת עם פיתיונות ליד נקודות הכניסה של הקן. חמישית, אם כל זה לא עזר, צלצלו אל שירותי הדברה מקצועיים נגד נמלים קטנות. 

צריכים סיוע בהדברת נמלים קטנות בבית או בעסק? אנחנו כאן עבורכם, צרו עמנו קשר ונוכל לסייע לכם עם פתרון לצמיתות של בעיית המזיקים. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!