הדברת פשפש המיטה – האם ניתן להיפטר ממנו?

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אחד היצורים הזעירים והפחות מוכרים לאנשים הוא פשפש המיטה שנחשב לאחד המזיקים הכי לא נעימים שקיימים. פשפש המיטה הוא נוסע סמוי שמגיע אלינו למיטה ממקומות מעופשים ששהינו בהם. זה יכול להיות צימר או בית מלון שלא מנקים אותו כמו שצריך או אפילו סתם מזרון שישבתם עליו בטבע בזמן טיול. יש הרבה בעיות שפשפש המיטה עשוי לגרום להן, אך הבעיה הגדולה ביותר היא להיפטר ממנו. במאמר הבא נסביר איך כן ניתן להיפטר מהיצור הזעיר.

 

למה פשפש המיטה בעייתי עבורנו?

פשפש המיטה הוא יצור זעיר שניזון מדם אדם. הוא שוהה במקומות שאנשים שוהים בהם כל הזמן ולכן הוא יימצא על תיקים, בדים, וילונות ובעיקר מזרונים. במהלך היום הוא מסתתר בשיפולי הבד ובלילה, כאשר אתם שוכבים לישון, הוא יוצא מהמסתור כדי לעקוץ אתכם ובעצם לאכול את הדם שלכם. ככל שנקבת הפשפש אוכלת יותר דם אדם, היא גדלה ומתרבה. אדם שיש לו פשפשים במיטה יחווה עקיצות בכל לילה בכל חלקי הגוף. הדברת פשפש המיטה באופן מקצועי תוכל לפתור את הבעיה הזו.

למה קשה מאוד להדביר את פשפש המיטה?

יש מספר סיבות שבגללן קשה מאוד להדביר את פשפש המיטה. הסיבה הראשונה היא בגלל גודלו הזעיר שכמעט אינו נראה לעין. לרוב זיהוי הפשפש על המיטה יהיה עקב סימני דם שנמרחו על המזרון מפשפשים שמתו כאשר שכבנו עליהם בזמן שינה או עקב עקיצות פשפשים בכל הגוף שהולכות ומתרבות. כמו כן, פשפשי המיטה מתרבים בקצב היסטרי. נקבת הפשפש מטילה בכל הטלה כמות עצומה של ביצים שנדבקות אל המזרון עד בקיעתן והן לא נראות לעין. הדברה נגד פשפש המיטה חייבת להתבצע באופן מקצועי, אחרת יהיה לכם קשה מאוד להיפטר ממנו.

מהי הדרך הנכונה להדברת פשפש המיטה?

הדרך הנכונה ביותר עבור הדברת פשפשי מיטה היא באמצעות מספר שלבים שיש לבצע באופן ממוקד, יסודי ומקצועי. תחילה, יש להתקשר למדביר מוסמך שיגיע אליכם הביתה ויאבחן שאכן מדובר בפשפשי המיטה. לאחר האבחון, תקבלו מהמדביר הדרכה מדויקת על מספר פעולות שעליכם לבצע טרם ההדברה.

המדביר יבקש מכם להסיר את כל המצעים, להוציא את הבגדים, הווילונות, התיקים וכל דבר שקיים בחדר ואפשרי לכבס. הוא ינחה אתכם לכבס בחום של 60 מעלות שהורג את הפשפשים החיים וגם את הביצים שלהם. משחקים שלא ניתן לכבס וכל פריט אחר, הוא יבקש מכם להוציא מחוץ לבית לשהייה של 72 שעות בשמש.

לאחר שלבים אלו, יכנס המדביר עם מכונה מיוחדת הפועלת באמצעות קיטור ומגיעה ל-200 מעלות. באמצעות המכונה הוא יבצע הדברה בכל אזורי החדר ובדגש על מזרון המיטה. במידה ומזרון המיטה שלכם קרוע או עם חורים, יסביר המדביר שלא ניתן לבצע בו הדברה ויש להיפטר ממנו ולרכוש חדש.

המאמר באדיבות חברה סטופ פשפש – מומחה להדברת פשפשי מיטה
מוזמנים לקרוא מידע בבלוג שלנו

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!