הזבובים חוזרים – כיצד להילחם בבעיית הזבובים בבית

שלמו פחות ! קבלו יותר !

החורף כבר כמעט מאחורינו, הקיץ מתקרב ואנו נכנסים לתקופה שבה מזג האוויר נעים וכיף מאוד לשבת בחוץ. אבל מזג האוויר הנעים לא פעם מביא אתו זבובים, שיכולים להפוך למטרד אמיתי. הזבובים אולי לא עוקצים כמו יתושים (למרות שישנם זנים שכן), אבל הזמזום שלהם טורדני, הם נוחתים עלינו בלי להתבלבל בכל רגע נתון, הם מגיעים בהמוניהם וגם מרשים לעצמם להיכנס לנו לצלחת, עם כל החיידקים שהם אולי נושאים. והכי מטריד – שהם נכנסים אלינו לתוך הבית. אז אם גם לכם נמאס מהאורחים הבלתי קרואים, לפניכם כמה שיטות להרחקת זבובים טורדניים

פתרונות טבעיים 

אם אתם מחפשים אחר דרכים טבעיות להרחיק זבובים, יש המון פתרונות שאפשר להשתמש בהם כמו למשל צמחי תבלין. לצמחי תבלין מסוגים מסוימים יש ריחות שדוחים זבובים כמו גרניום או רוזמרין, מעבר לכך הם יכולים לשפר גם את המראה של הגינה שלכם. מלבד צמחי תבלין אפשר להשתמש גם בשמנים ארומטיים עם ריחות חזקים כמו למשל לבנדר, מנטה, לימונית ואקליפטוס, או לפזר בבית חצאי לימונים שבתוכם נשים ציפורן. בנוסף גם הריח של מחטי אורן ידוע כמרחיק זבובים. 

התקינו רשתות

עוד פתרון שיעזור לכם להתמודד עם זבובים, ובעיקר למנוע את כניסתם לבית, אלו רשתות. מדובר בפתרון טכני ומאוד קל יחסית שיכול לחסום כניסה של זבובים הביתה ולתת לכם קצת נחת. כמו כן אתם יכולים ליצור לעצמכם אזור מוגן גם מתחת לפרגולה בחלל החוץ של הגינה או המרפסת שלכם, כך שאם אתם מארחים תוכלו לאכול בלי הפרעות מיותרות, וליהנות מהזמן שלכם בחוץ. ככה לפחות אזור אחד יהיה מתוחם, והזבובים יוכלו לעוף להם בחוץ אך מבלי לקבל גישה אל המקום שבו אתם נמצאים. בתוך הבית עצמו, אפשר גם לשים כילה מעל המיטות, כך שאם כן נכנסו זבובים הביתה, הם לא יטרידו אף אחד מבני הבית בזמן השינה. 

השתמשו במלכודות זבובים

עוד פתרון שעומד לרשותכם הוא מלכודות זבובים. ישנם סוגים שונים של מלכודות, חלקן יותר ידידותיות וחלקן פחות, תלוי מה אתם מחפשים, כמו גם מהו היקף מטרד הזבובים בסביבת המגורים שלכם. אפשר להכין מלכודות ביתיות כמו למשל מלכודות בקבוק עם נוזל מתוק, ויש עוד המון רעיונות למלכודות ביתיות שאפשר לחפש ברשת. 

וכמובן שאפשר גם לקנות מלכודות, הפתרון הזה יהיה מאוד יעיל ויעזור לכם להתמודד בהצלחה עם מטרד הזבובים. יש כמה סוגים של מלכודות ייעודיים להתמודדות עם זבובים ביניהם:

  • מלכודות דבק – מלכודות דבק אלו לוחיות דביקות משני הצדדים, הן אינן כוללות חומרי הדברה או רעלים, אלא רק סוגים של פיתיונות שמושכים זבובים. מלכודות דבק עמידות בפני מזג אוויר, מפני קרני שמש ויש להם שכבת דבק עבה וחזקה. 
  • מלכודת זבובים – ישנם סוגים שונים של מלכודות זבובים, חלקן יותר מקצועיות אחרות פחות. בבסיסן, מלכודות אלו ניתן לתלות או להניח, הן כוללות קערה עם פיתיון, אליו הזבובים נמשכים, וקונוס כניסה רחב שממנו הזבובים נכנסים. הקערה נפרדת כך שהזבובים לא טובעים בפיתיון ונמנעים ריחות רעים. 
  • מלכודת חשמלית – סוג נוסף של מלכודות הן אלו החשמליות, אשר מיועדות להתמודד עם סוגים שונים של חרקים. מלכודות אלו כוללות מערכות משיכה משולבות שלוכדות את המעופפים ללא ריחות ורעשי צלייה, כאשר הדגמים השונים מאפשרים להתאים בין המלכודת לבין אופי השימוש. 

ולסיכום, יש המון פתרונות להרחקת זבובים, בין אם ביתיים ובין אם יותר מקצועיים. המלצה שלנו – השתמשו בכמה פתרונות במקביל, כך תוכלו להרחיק זבובים בצורה יעילה. ואם אף שיטה לא עובדת, כנראה שזה הזמן להזמין הדברה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!