הכנת מלכודת ביתית לעכברים – האם זה יעיל?

שלמו פחות ! קבלו יותר !

עכבר הוא בעל חיים קטן מאוד: הגוף שלו, ללא הזנב, הוא בערך באורך של אצבע של אדם בוגר. בנוסף דורות של ילדים גדלו כשהם מחבבים את מיקי ומיני מאוס, והיו עוד עכברים מצוירים חביבים להפליא. למרות זאת, רוב בני האדם חווים תחושות שליליות כשהם נתקלים בעכבר במציאות, ובפרט מרגישים גועל, רתיעה או חשש. בהתאם נדרש פתרון לבעיה, ולכן נשאלת השאלה שבכותרת: האם מלכודת ביתית יכולה להיות יעילה?

האינטליגנציה הגבוהה של העכברים

באופן עקרוני מלכודת ביתית עשויה להוביל לתפיסת העכבר ונטרול הבעיה. יחד עם זאת חשוב לדעת שעכברים הם בעלי חיים בעלי אינטליגנציה גבוהה, וכמו כן הם שרדנים מאוד. בהתאם ישנו סיכוי סביר שהם יבינו שמדובר במלכודת ופשוט יעקפו אותה בדרך למקומות אחרים בבית. במקרה כזה המלכודת החובבנית לא רק שלא תועיל אלא שהיא גם תזיק, משום שהעכבר יהיה עוד יותר זהיר מהרגיל, ולכידתו תהפוך לאתגר עוד יותר מורכב.

היתרונות של הצבת מלכודות בעזרת מומחה למכרסמים

היתרון המשמעותי ביותר של לכידת עכברים בעזרת מומחה בתחום הוא הפריסה המדויקת של המלכודות. איש מקצוע מנוסה מכיר היטב את העכברים ואת ההרגלים שלהם. כשמתגלה עכבר בבית (או במשרד, בחנות וכו'), לוכד מיומן יתחקה אחרי עקבותיו, יבין היכן הוא מתחבא, ימפה את נתיבי התנועה שלו בחללים השונים – ועל סמך כל המידע שייאסף יחליט כמה מלכודות נחוצות והיכן להציב אותן. פריסה מושכלת וכאמור מדויקת מאוד מגדילה באופן דרמטי את הסיכוי שהעכבר יתפתה להיכנס למלכודת, ותוך זמן קצר.

הסוגים השונים של מלכודות העכברים

יתרון נוסף של לכידה מקצועית על-פני ניסיון הכנת מלכודת ביתית לעכברים הוא היעילות – משום שמדובר במלכודות שכבר הוכיחו את עצמן אינספור פעמים. הכלל הנ"ל רלוונטי לכל סוגי המלכודות המקצועיות. סוג אחד הוא מלכודות קפיץ, שאופן הפעולה שלהן הוא חיסול העכבר באמצעות הטחת קפיץ בעוצמה גבוהה כך שהמכרסם הקטן מת מיד. סוג שני הוא מלכודות חשמליות, וגם הן הורגות את העכבר מיד עם כניסתו אליהן, וזאת באמצעות זרם חשמלי חזק. 

אופציה אחרת היא להשאיר את העכבר בחיים. לשם כך ייעשה שימוש במלכודות כלוב, ולאחר שהמכרסם הזעיר נכנס לכלוב, הלוכד חוזר אליכם ולוקח איתו את המלכודת – על-מנת לשחרר את בעל החיים בשטח פתוח שם יוכל פשוט לחיות את חייו בלי להפריע לבני אדם. ב- kesem-hadbarot.co.il תמצאו מידע רלוונטי נוסף על לכידת עכברים ומכרסמים אחרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

חצר
3 טיפים לטיפוח חצר נקייה ממזיקים

בית עם חצר מעניק חיים עם איכות גבוהה מאוד. ליתר דיוק, כשיש חצר יש פוטנציאל לבילויים כיפיים, לבד או עם חברים, אבל כדי לממש את הפוטנציאל חשוב להתנהל בחוכמה. במיוחד חובה לוודא שהחצר נקייה מחרקים שונים שעלולים לפגוע במידה ניכרת בהנאה שלכם. באופן דומה יש חרקים שפוגעים בצמחייה, וגם מהם חשוב להיפטר, ומהר. כאן בעמוד תמצאו 3 טיפים שימושיים שיעזרו לכם להרחיק את המזיקים ולמצות את השטח הפתוח.

מה קובע חוק ההדברה החדש שכל אחד חייב לדעת?

השיטות בהן נעשה שימוש והתקנות המסדירות את שירותי ההדברה יכולות להשפיע מאוד הן על נותני השירות והן על מבקשי השירות. עם כניסתו של חוק ההדברה החדש, חיוני שכולם יבינו את השלכותיו ואת השינויים שהוא מביא. מאמר זה נועד לשפוך אור על ההיבטים המרכזיים של החקיקה החדשה.

הדברת מבני מגורים

שירותי הדברה של מבני מגורים הוא שירות הדברה מקצועי המיועד לצרכי מניעה או הדברה של מזיקים ומכרסמים שונים. שירות זה מיושם בכל חלקי המבנה, לרבות, חדרי אשפה, חצרות וגינות משותפות, מקלטים ומחסנים משותפים, בורות ביוב, קווי צנרת, חדרי מדרגות, גגות מבנים, פירי מעליות, מרזבים, חניונים וכדומה.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!