הרחקת יונים – כל השיטות להרחקת יונים בבית

שלמו פחות ! קבלו יותר !

מתעוררים בכל יום בארבע בבוקר? הכביסה מתלכלכת בדיוק אחרי חמש דקות מהרגע שתליתם אותה? נמאס לכם מהרעש והלכלוך שהיונים מביאות עמן! אתם צריכים מדביר יונים או חברה המתמחה בהרחקת יונים! כל הדרכים שיסייעו לכם להרחיק את היונים מביתכם אחת ולתמיד!

יונה לבנה היא סמל לשלום, זוג יונים הן סמל לרומנטיקה ויונים במרפסת הן סימן מובהק לצרות. הכירו את תור העיר – היונה העירונית המרעישה והמלכלכת שאיש מאיתנו לא רוצה לפגוש על אדן החלון או על גג הפרגולה. אז מה עושים כדי להיפטר ממנה אחת ולתמיד? והאם מדביר מסוגל לעזור?

מהם נזקי היונים?

היונים נחשבות לאחת החיות המזיקות ביותר בסביבת המגורים העירונית. הן אוהבות מאוד את חיי העיר ומוצאות בתוכה את כל הדרוש להן למחייה הטובה ביותר: שפע מזון, מקומות תצפית טובים וגם שלל אפשרויות קינון לגידול הדור הבא. על הדרך הן מלכלכות בלשלשת מזיקה וקורוזית את המכוניות ומרפסות השמש, הומות ברעש אינסופי כבר משעות הבוקר המוקדמות ומלאות בטפילים שונים ומסוכנים, שעלולים לעבור לאדם ולגרום למחלות זיהומיות, חיידקיות, נגיפיות ואלרגיות מסוגים רבים – כולן מסבות נזק חמור ואף מסוכן למדי, כאשר די בחשיפה מזערית ללשלשת, הנוצות או הטפילים עצמם. מכל הסיבות הללו, מסתמן הצורך להרחיק יונים מהבית כחשוב ואף כחיוני ביותר באופן קבוע.

freepik

אמצעי הרחקה נגד יונים

למרות הצרות הרבות עם היונים, צריך בכל זאת לתת להן קצת קרדיט – מדובר בחיות אינטליגנטיות למדי. היונים מתרחקות מסיכונים, מה שהופך אותן לקרובות אך בלתי נגישות לאדם הממוצע ללא סולם או חתול עירני מאוד בסביבה. הן משפחתיות מאוד ולכן גם הזכר מקנן כשהאם יוצאת לחפש מזון ואין להן בעיה להתמקם בסמוך לאזור כלשהו, אם הורחקו מנקודה מאוד ספציפית. לכן חשוב שאמצעי ההרחקה שאתם בוחרים יכסה את כל השטח היטב – ממרפסת השירות או משטח המזגן ועד המרזבים, הדודים או פתח הצנרת בהם יונים עשויות להתחבא או לקנן.

שיטות להרחקת יונים

דוקרנים ורשתות – שני האמצעים המוכרים ביותר, אותם מדביר היונים יתקין במטרה למנוע נחיתת ציפורים על משטח כלשהו. הרשת תמנע מהיונים להיכנס לכוך או לפתח מסוים, בעוד הדוקרן ימנע ממנה לרבוץ באזור הזה. שני האמצעים הללו מתאימים לכיסוי שטח קטן בלבד.

פסלים – עורבים או עופות דורסים הם אויבי היונים וככל שהם דומים יותר לדבר האמיתי, כך היונים יחששו להתקרב. פסל שנראה כמו פסל לא ייצור הרתעה מספקת ולכן כדי להרחיק יונים מהבית בשיטה זו, דרושה השקעה של כמה מאות שקלים בפסל מפואר שכזה.

שימוש בחיווטים – מדביר שנדרש לכסות שטח גדול, יוכל להציע שימוש בחוטי ניילון או חוטים עם זרם חשמלי. חוטי הניילון מרעישים ומרחוק עשויים להקרין פיגמנט מבהיל, מה שיבריח את היונים מהמקום. הזרם החשמלי כשמו כן הוא, מעביר חשמל עם נגיעת היונה בכבל. יונה שחטפה שוק (בעוצמה קטנה שאיננה מזיקה פיזית ליונים, יש לציין), לא תשוב עוד למקום.

אמצעי הרחקה אלקטרוניים – שיטות אלו כוללות גלים אולטראסוניים לאזני היונים בלבד ומדמות צלילים של ציפורי טרף במקום, מה שיבריח אותן מהשטח. אופציה נוספת היא מכשירי לייזר או יצירת תנודות קרקע, שמבהילים את היונים וגורמים להן להתעופף מהמקום.

הרחקת יונים לא מבזבזים זמן בוחרים בשיטה הטובה ביותר

אולי כבר ניסיתם כל מיני פתרונות כמו רשתות ודוקרנים אותם תיארנו לכם בפסקה הקודמת. שיטות אלה נחשבות יעילות אך בחלק גדול מהמקרים היונים יחזרו בשלב כזה או אחר. לכן, אם אתם מחפשים שיטה שתסלק את היונים מביתכם אחת ולתמיד, אנו ממליצים לכם לברר על סילוק יונים בשיטה אלקטרונית. היום יש כל מיני מערכות מאוד משוכללות שפועלות על בסיס   אמצעים אלקטרונים בשילוב אנרגיה סולארית. אין צורך יותר לפזר רעל, להתקין רשתות בכל מקום, להפוך את הגג שלכם למלכודת של דוקרנים מה גם שהשיטת הללו בהרבה מן המקרים נחשבות ללא הומניות ומצריכות מאתנו הרבה התעסקות, זמן וגם כסף.

 

הרחקת יונים באמצעים אלקטרונים היא שיטה המתאימה לכל מי שרוצה להיפטר מבעיית היונים לאורך זמן ובלי להתאמת בכלל. יש כל מיני מערכות ושיטות אותן ניתן להתקין על רוב הגגות או המרפסות שקיימים בישראל. יש שתי שיטות עיקריות להרחיק יונים בצורה אלקטרונית. השיטה הראשונה היא באמצעות מערכת אלקטרונית המשלבת פסי דריכה שקופים עשויים מחומר האלומיניום. הפסים הללו בעצם מוליכים מתח חשמלי מה שמונע מהיונים לקנן באותו אזור שבו הן הפריעו לנו עד כה. היונים יעזבו את האזור לתמיד וכך למעשה אין אנו פוגעים בהן וגם נהנים משקט ומניקיון לצמיתות. שיטה נוספת שתופסת עוד ועוד תאוצה כאן בישראל היא הרחקת יונים באמצעות מכשיר שיודע לייצר תדר אותו רק היונים בעצמן שומעות. אותו תדר מספר להן בשפה שהן שמאוד כדאי להן להתרחק מהאזור:) היונים נרתעות מלהגיע לאותו אזור, להשתקע בו ולקנן.

הרחקת יונים שווה להכיר

הדבר הכי חשוב לפני שאתם בוחרים אמצעי להרחקת יונים הוא לבחור במומחה להרחקת יונים. זו יכולה להיות חברה מקצועית שמתמחה בהדברה והרחקת יונים או בעל מקצוע שאתם סומכים עליו. אותו בעל מקצוע יגיע ישירות לביתכם, לחברה שבה אתם עובדים או למקום אחר בו היונים מקננות. הוא יסתכל על המקום, יבין מדוע היונים בוחרות להגיע דווקא לשם ויגדיר את הבעיה. בשלב הבא הוא ישאל אתכם מה המטרה שלכם, האם אתם מעונינים להרחיק את היונים בדרך הומנית או בדרך שאינה הומנית ואיזה פתרון אתם מחפשים. לאחר מכן בעל המקצוע ידע להתאים לכם את הפתרון המתאים ביותר עבור הבעיה אצלכם. דבר נוסף שמאוד חשוב לבדוק אותו לפני שאתם בוחרים חברה או בעל מקצוע המתמחים בהרחקת יונים הוא לוודא שיש להם אחריות על התהליך. הרבה פעמים חברות מספקות פתרון אבל בטווח הקצר או הארוך זה לא ממש מחזיק מעמד.

 

הרחקת יונים כמה זה עולה?

המחיר להרחקת יונים משתנה בהתאם לכל מיני קריטריונים כמו למשל סוג החברה שאתם בוחרים (לרוב ככל שהפתרון יותר יעיל והחברה יותר מקצועית, המחיר עולה בהתאמה). בנוסף, במידה ותבחרו אמצעי אלקטרוני להרחקת יונים, כנראה שתצטרכו לשלם יותר בהשוואה לפתרון כמו רשתות או דוקרנים וזאת משום שמדובר לפתרון קבוע וגם משוכלל יותר.

 

לסיכום, אין ספק כי היונים הן לא הדבר הכי ידידותי עבורנו בני האדם. הן גורמות ללכלוך רב, בלאגן, סירחון ורעש, מה גם שהן יכולות להעביר לנו מחלות כמו סלמונלה, כינמת וכדומה. לכן, מומלץ לטפל בבעיה מהיסוד, להזמין בעל מקצוע ולהנות משקט וניקיון כמו שהתרגלתם עד לפני שהיונים הגיעו לבקר אתכם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!