כמה עולה הדברת נמלים

שלמו פחות ! קבלו יותר !

כמה עולה הדברת נמליםכמה עולה הדברת נמלים

לפני שנדבר על כמה עולה הדברת נמלים בבית או בעסק, חשוב להבין מה היא הנמלה בכלל. מזיק נפוץ בישראל הוא הנמלה, וחשוב להבין שישנם סוגים שונים של נמלים כמו טרמיטים, נמלי אש, נמלים מעופפות, קטנות, גדולות ועוד. מחיר הדברת נמלים משתנה בהתאם למס' פקטורים ופרמטרים, בהם נדון בכתבה הבאה. 

עלות הדברת נמלים מחושבת על ידי הערכת כמות הזמן, האנרגיה וכמות חומרי ההדברה שהמדביר יצטרך לקחת בחשבון. עלויות הדברת נמלים משתנות בהתאם למס' פרמטרים, כמו למשל גודל הדירה. כמו כן, סוג הנמלה משפיע על סוג ההדברה והמחיר שלה. פרמטר נוסף הוא, הוותק של הנמלים בנכס שלכם. אם הם ותיקות בנכס והספיקו לקנן תעלות תת קרקעיות של קילומטרים, יהיה יותר בעייתי ויותר יקר להיפטר מהם. 

מה לדעת על הדברת נמלים? 

הדברת נמלים מצריכה בדרך כלל שימוש בקוטלי חרקים ובמוצרי פיתיון, כדי להרעיל את המושבה ולהרוג את כל הנמלים תוך מספר ימים. באשר לשאלה של כמה עולה הדברת נמלים בבית, ביקור מדביר נמלים יעלה לכם כ-150 – 350 ₪ בממוצע. 

לאחר ביקור מדביר נמלים מורשה, פעולת ההדברה תעלה לכם כ-180 – 300 ₪ לדירה קטנה. אם אתם צריכים להדביר דירה גדולה של כ-60 מ"ר ומעלה, הדברת נמלים תעלה לכם בין 200 ₪ ל-400 ₪ בממוצע. 

צריכים הדברת נמלים בדירת שני חדרים? מדביר מוסמך להדברת נמלים בדירת 2 חדרים יגבה ממכם בין 150 ₪ ל-250 ₪ בממוצע. כמו כן, הדברת דירת 3 חדרים תעלה לכם בין 200 ₪ ל-320 ₪. אם תצטרכו הדברת נמלים בדירת 4 חדרים, מחיר הדברת נמלים יהיה 250 ₪ – 450 ₪ בממוצע. אם יש לכם בית עם חמישה חדרים, הדברת נמלים בדירת 5 חדרים תעלה לכם בין 250 ₪ ל-450 ₪ בממוצע. 

כמה עולה הדברת נמלים בחדר המדרגות ונמלי אש? 

צריכים הדברת נמלים בחדר המדרגות? מדביר מומלץ לחדר המדרגות יעלה לכם כ-100 ₪ עבור כל קומה. כמו כן, ניתן גם להשתמש בחומרי הדברה אקולוגיים וירוקים, שבדרך כלל מצריכים תוספת של כ-15% – 30% במחיר. 

אם אתם צריכים הדברת נמלים אש, הדברת נמלי אש תעלה לכם בערך 10 ₪ למ"ר. מאידך, ריסוס נגד נמלים קטנות יעלה לכם בערך 325 ₪ – 650 ₪, תלוי בגודל של הדירה ובסוג הנמלים שמצריכות הדברה. 

כמה עולה פיזור חומצה בורית נגד נמלים? 

אם אתם צריכים מהמדביר שיפזר עבורכם חומצה בורית של גרגרים, העלות תהיה בערך 150 ₪ – 350 ₪ בממוצע. צריכים ריסוס של בור ביוב נגד נמלים? תצטרכו לשלם תוספת של בערך 50 ₪ לשירות ההדברה. 

אם אתם צריכים הדברת נמלים בבית פרטי, מחיר מומלץ לצרכן הוא בערך 250 ₪ – 600 ₪. צריכים הדברת נמלים במטבח? תצטרכו לשלם בממוצע 200 – 350 ₪. הדברת נמלים במשרד תעלה לכם בין 200 ₪ ל-450 ₪, תלוי במיקום של המשרד והגודל שלו, סוג הנמלים וכו'. 

15 טיפים למציאת חברת הדברות!

יש יותר מעשרות של חברות הדברה בארץ, ואין ספק שהמשימה של מציאת חברת הדברה יכולה להיות מעט מורכבת. אז אם אתם לקראת איתור של מדבירים מומלצים להדברת נמלים, הנה הטיפים שחשוב לזכור:

  1. בררו באילו ערים יש הכי הרבה חברות הדברה מומלצות.
  2. חפשו 'חברת הדברות' בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר לבחירתכם, וראו היכן החברה נמצאת.
  3. התבוננו בסביבת מקום העבודה; אם מדובר בחלל נקי, מסודר ומאורגן עם הרבה אנשים מחייכים מסביב, אז סביר להניח שזה המקום הנכון עבורכם! 
  4. אם אין ביכולתכם להגיע למשרדי חברת ההדברות כדי להתרשם ממנה, נסו להתרשם מאתר האינטרנט של החברה. 
  5. חשוב להבין איזה סוג חברה אתם מחפשים, כדי למצוא את חברת ההדברה המושלמת עבורכם.
  6. חשוב להבין עם אילו סוגי נמלים אתם נאלצים להתמודד. 
  7. בדקו מה האפשרויות שלכם מבחינת חומרי ההדברה שניתן להשתמש בהם. 
  8. תבדקו באינטרנט מחירון הדברות מומלץ לצרכן. 
  9. בצעו השוואת מחירים בין חברות הדברה נגד נמלים. 
  10. קבלו הפניות מחברים ובני משפחה על חברות הדברה מומלצות. 
  11. בקשו מחברת ההדברה את רשימת הלקוחות הממליצים שלה. 
  12. קבלו הצעת מחיר בכתב מחברת ההדברה. 
  13. תוודאו שהצעת המחיר כוללת אחריות על פעולת ההדברה. 
  14. בדקו באינטרנט ביקורות שניתנות על ידי גולשים (למשל ב-"גוגל מיי ביזנס"). 
  15. בדקו ביקורות שניתנות על ידי גולשים במדיות החברתיות כמו פייסבוק.

פנו אלינו לקבלת סיוע במיידי נגד נמלים 

כשזה מגיע למציאת חברת הדברה, כמו שאנחנו רואים – יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית יהיה מיקומה של החברה. שנית, עליכם לשקול את מי אתם שוכרים ואיזה סוג של מומחיות החברה מציעה. דבר אחרון שעליו לחשוב עליו כאשר שוקלים הדברת נמלים הוא, מחיר שירותי הדברה. 

בין אם אתם צריכים סיוע בהדברת נמלים או מזיקים מסוגים אחרים, פנו אלינו כעת וקבלו הצעת מחיר מנצחת של הדברת מזיקים מכל הסוגים. אנחנו נוודא שלא תצטרכו להתמודד שוב עם הבעיה של מזיקים שתוקפים את הבית. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!