לוכד נחשים מחיר – איך משיגים מחיר הוגן

שלמו פחות ! קבלו יותר !

גם אם אתם אוהבים לטייל בטבע, וגם אם לא – אתם יכולים להיתקל בנחשים בכל מקום. נחש היא חיה שיכולה להיות מאוד מסוכנת, ויש לטפל בה בצורה נאותה שהיא בסביבת בני אדם. הריגת נחש שלא לצורך, או לא מהגנה עצמית היא עבירה פלילית. הפתרון הכי טוב היא להזמין איש מקצוע – לוכד נחשים. איך משיגים אצל לוכד נחשים מחיר טוב והגון?

הנחשים יכולים להופיע בהרבה מקומות במשך החיים שלכם – גם בבית וגם בחוץ. איפה אתם יכולים להיתקל בנחשים:

  • במידה ואתם גרים בבית פרטי עם גינה, לפעמים הנחשים יכולים למצוא דרכם לגינה שלכם, בייחוד אם אתם גרים ליד שטח טבעי כמו פארקים וגינות עירוניות, או שאתם גרים בשוליים של העיר ויש שטח טבעי של צמחיית בר ועצים לידכם. יכול להיות שאתם עם הילדים שלכם בגינה ופתאום נתקלים בנחש, או שפתאום אתם רואים את הכלב שלכם נובח על נחש, וזה יכול להיות מצב מלחיץ.
  • בבית פרטי גם סביר להניח שיש לכם מחסנים, או שיש לכם אולי גרוטאות שאין בהן שימוש. נחשים מאוד אוהבים להתחבא במקומות כאלו, ואפילו לקנן בהם.
  • אם אתם יוצאים לטיולים בטבע עם הילדים, או עם חברים, תוכלו להיתקל בנחשים גם במדבר, וגם במקומות של צמחיית בר, טבע, נחלים וכדומה.
  • גם בבנייני קומות גבוהים, או בניינים משותפים על עמודים, אפשר לראות נחשים בעשבים השוטים שעל הבניין, או שהם חדרו לצנרת איכשהו, ואפילו הגיעו לקומות העליונות של הבניין

בכל אחד מהמקרים האלו, רצוי שיבוא איש מקצוע שילכוד את הנחשים וימסור אותם לרשות להגנת הטבע. כשיגיע אליכם הוא ילכוד את הנחש, ויגבה לוכד נחשים מחיר הגון מכם.

לוכד נחשים מחיר

מי הוא לוכד הנחשים?

לוכד הנחשים הוא איש מקצוע, שלמד ועבר הכשרה של לוכד נחשים וקיבל תעודת הסמכה לעסוק במקצוע זה, מטעמה של רשות הטבע והגנים. רשות הטבע והגנים מתערבת במקרים אלו, מכיוון שהנחש היא חיית בר מוגנת, וכמו שנאמר מקודם אם פוגעים בנחש זו עבירה פלילית.

האם אפשר להשיג אצל לוכד נחשים מחיר הגון?

כשלוכד הנחשים יגיע אליכם, הוא יבחן את סוג הנחש, אלא אם כן צילמתם את הנחש עוד לפני כן ושלחתם לו. לאחר שיידע מה סוג הנחש, וכך יידע את הרגליו ומקומות המחבוא, שבהם הוא נוטה להסתתר בדרך כלל.

אצל לוכד נחשים מחיר ממוצע והגון נע בין 300 ₪ ל-600 ₪. זה במקרה של תפיסה קלה וידיעת מחבואו של הנחש.

ישנם גם מקרים שבהם אנחנו לא יודעים היכן הנחש מתחבא, וכך התפיסה והמציאה של הנחש נהיית מסובכת יותר, ולכן במקרה כזה יגבה לוכד נחשים מחיר יותר גבוה, שיהיה בין 400 ₪ ל-1000 ₪.

יכולים להיות גם מקרים שתקראו ללוכד נחשים באמצע הלילה – שכן לוכד נחשים זמין גם בשעות אלו ועובד 24 שעות ביממה. בשעות אלו הרי זה הגיוני שהמחיר יהיה יותר גבוה, והוא עשוי להגיע גם ל-1200 ₪. בשבתות וחגים המחיר סביר להניח שהמחיר יתייקר ל-150%.

בנוסף במידה והשטח שבו מחפשים את הנחש הוא שטח גדול, זמן החיפוש עלול להיות ארוך, ולכן במקרה זה יגבה לוכד נחשים מחיר גבוה יותר גם כן.

ישנם מצבים שלוכד הנחשים מגיע, הוא מחפש את הנחש בחיפושים נרחבים, ובסופו של דבר הנחש לא נמצא על ידי הלוכד. במקרה כזה, גם תצטרכו לשלם סכום כסף לפחות על הביקור והחיפוש, ויגבה לוכד נחשים מחיר של 350-450 ₪ בערך.

מחירים אלו אולי נשמעים קצת יקרים, אבל עבודת הלוכד לא מסתיימת אצלכם לאחר שהוא תפס את הנחש. הוא צריך לנסוע ולשחרר אותו בשטח פתוח כלשהו, או למסור אותו לרשות הטבע והגנים. לכן, אתם משלמים ללוכד הנחשים גם על העבודה שהוא עושה לאחר שהוא הולך מביתכם.

לוכד נחשים מחיר

מה לעשות לפני שאנחנו מזמינים את לוכד הנחשים?

ראיתם נחש, זיהיתם אותו וצילמתם אותו והזמנתם לוכד נחשים. עד שהלוכד יגיע, רצוי שתשמרו קשר עין עם הנחש, ותראו איפה הוא נמצא, כדי שהוא לא יתחבא וייעלם ותצטרכו לשלם ללוכד נחשים מחיר רק על החיפוש.

חשוב לזכור שנחשים לא מנסים בדרך כלל לתקוף אנשים, אלא אם כן הם מרגישים סכנה. נחש הוא לא חיה שיכולה בדרך כלל לבלוע ולאכול בן אדם, במיוחד לא אלו שבישראל. זה אולי נשמע קלישאתי, אבל באמת הנחשים פוחדים יותר מכם, משאתם פוחדים מהם. לכן, אל תנסו לתקוף את הנחש, וכך הוא לא יתקוף אתכם, כי פשוט לא תתנו לו סיבה לעשות את זה.

חשוב לזכור שנחשים לא מנסים בדרך כלל לתקוף אנשים, אלא אם כן הם מרגישים סכנה. נחש הוא לא חיה שיכולה בדרך כלל לבלוע ולאכול בן אדם, במיוחד לוכד נחשים מוסמך כבר מכיר את מקומות המחבוא האהובים על הנחשים, ובדרך כלל הוא יבצע לכידה מהירה, ללא יותר מידי חיפוש מיותר. ככה זה שאתם מזמינים מישהו שיש לו ניסיון רב שנים, ומכיר את רזי המקצוע ואת סוגי הנחשים הקיימים בישראל. ואם אכן החיפוש המתבצע הוא מהיר, יגבה לוכד נחשים מחיר נמוך יחסית.

למה לא לנסות לתפוס נחש לבד?

במידה וניסיתם להתעסק עם הנחש לבד, עלול להיות בזה סיכון רב. הוא עלול להרגיש מאוים ולתקוף אתכם, ואם מדובר בנחש ארסי, אז יש גם ארס בכל הסיפור הזה. אם זה קורה, אסור למצוץ את הארס או לשים חוסים עורקים. יש לשמור על קור רוחה ולהאט את תנועות הגוף והתזוזות שלכם, כדי להאט את מהירות התפשטות הארס עם הדם בגוף. כמובן יש מיד להתקשר לגורם רפואי ולצלם את הנחש אם מתאפשר, או לזכור תיאור מפורט שלו.

אפשר גם למנוע הגעת נחשים לביתכם

ישנה גם אפשרות למנוע הגעתם של נחשים לביתכם:

יש לשמור על דשא בגובה נורמלי ולכסח את הדשא במקרה הצורך. נחשים היא חיה שאוהבת להסתוות בצמחייה גבוהה, ליד עשבים שוטים, וצמחיית בר צפופה, לכן דשא שלא מכסחים אותו הוא מקום טוב לנחש להתחבא בו.

בנוסף, אם יש לכם בחצר גרוטאות או חפצים שאתם שומרים, או מחסן כלשהו, שיש בו פתחי כניסה, אלו גם מקומות שנחשים יכולים להתחבא בהם. לכן, הפתרון הטוב הוא לזרוק חפצים מיותרים, ולהפוך את המחסן או את המקום עם הגרוטאות לחשוף יותר. כך לא תצטרכו לשלם ללוכד נחשים מחיר כלשהו.

לסיכום כדאי שתתייחסו לכל נחש שאתם רואים כנחש ארסי. אין לכם ידע בנחשים, ולכן עדיף לא להתעסק עם הנחש, כי הנחש יכול להיות ארסי. לאחר שתראו את הנחש, קודם כל תזכרו לשמור ממנו מרחק של לפחות שלושה מטרים. לאחר מכן, ישר תתקשרו ללוכד הנחשים. שימו לב שהוא שואל אתכם שאלות מקצועיות, ותשאלו אותו אם יש לו את תעודת ההסמכה שלו מרשות הטבע והגנים, ותזכרו לשלוח ללוכד את תמונת הנחש במידה והצלחתם לצלם אותו.

חשוב שתוודאו עם הלוכד את זמן ההגעה שלו, שכן הנחש יכול להיעלם עד שהלוכד יגיע אליכם. הוא חייב להגיע מהר, ולוודא שהנחש לא מספיק לברוח. במידה והלוכד נמצא במרחק רב מכם, רצוי שתחפשו לוכד נחשים אחר, שיעזור לכם במקרה החירום.

ראו גם: מרחיק נחשים | מדביר עכברים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
לוכד נחשים בחריש

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים בעומר

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים בתל-אביב

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים ביפו

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים בקריות

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים בשוהם

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!