לוכד נחשים מחיר

שלמו פחות ! קבלו יותר !

לוכד נחשים מחירלוכד נחשים מחיר

בין כל מפגשי האימה האפשריים בינינו ובין מזיקים וחרקים בבית, מפגש עם נחש הוא ללא ספק המפגש המפחיד והמטריד ביותר. אם תשאלו לוכד נחשים מקצועי, הוא יאמר לכם שברוב המקרים אין לכם ממה לחשוש, אבל אולי בגלל זה הוא לוכד נחשים. אתם מבחינתכם יכולים לאבד את השקט הנפשי למשך חודש שלם, רק מעצם המראה של נחש מסתובב לכם בבית או בגינה. אז במקום להילחם בפחד הזה ולבטח במקום להילחם בנחש עצמו, הזמינו לוכד נחשים מקצועי, שיוכל גם לוודא שלא נותר עוד אף נחש נוסף בבית (עכשיו זה אפילו מפחיד יותר, נכון?). בשורות הבאות נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על לוכד נחשים מחיר, שירות מסביב לשעון, זמני הגעה ובאילו מקרים באמת צריך אותו.

 

נחשים – האם באמת כל כך מסוכנים?

ובכן, ישנם מינים של נחשים כמו צפע, אפעה, עכן, צפעון וקוברה שלגבי הסכנה שלהם לבני אדם אין כל ויכוח. הכשה אחת מאחד מהנחשים האלה יכולה לגרום לנזק משמעותי לרקמות ולחייב טיפול מיידי באמצעות נסיוב בכדי לשמור על חיי אדם. מן הצד השני, לא כל מיני הנחשים הם ארסיים ולא בכל מפגש עם נחש, מתרחשת הכשה. אז האם אפשר להגדיר את הנחשים כבעל חיים מסוכן? התשובה היא בהחלט כן ולו בגלל שמרביתנו לא יודעים להבחין בין נחש ארסי לנחש "ידידותי" ואף אחד מאיתנו לא יכול לדעת איך ייראה המפגש עם הנחש ועד כמה הוא ייבהל וירגיש צורך להכיש. מהסיבות האלה, הכי נכון להתייחס לכל מפגש עם נחש כאל מפגש מסוכן וכך גם צריך להתמודד עימו.

אז מה באמת עליכם לעשות במפגש עם נחש?

ובכן, זה קורה לנו בעיקר אחרי שאנחנו רואים כתבה על הכשת נחש או אחרי צפייה בסרט טבע – פתאום עולה בנו המחשבה מה היינו עושים לו היינו נתקלים אנחנו בנחש בתוך הבית או בחצר. האם זה נכון שאסור לברוח? לא בדיוק. נחשבים בהחלט רגישים מאוד לתנועות חדות וכל תנועה חדה שלנו יכולה להבהיל אותם ולהגיב במהירות רבה באמצעות הכשה. אם אתם במרחק גדול מספיק מהנחש, כדאי בהחלט להתפנות מהאזור ועד כמה שניתן גם לסגור אותו ולבודד את הנחש, כך שניתן יהיה למצוא אותו לאחר מכן. האם אפשר לצעוק? התשובה היא בהחלט כן. נחשים אמנם רואים הכל ורגישים מאוד לתנועות חדות, אבל הם אינם שומעים דבר. אתם יכולים לצעוק עד כמה שאתם רוצים ולקרוא לעזרה ללא חשש שצעקותיכם יבהילו את הנחש, רק הקפידו לעשות זאת מבלי לעשות תנועות חדות ומבלי להיכנס לפאניקה.

אבל בסופו של דבר, התוצאה היחידה והבלתי נמנעת של כל מפגש עם נחש, ארסי או לא, היא הזמנה של לוכד נחשים. אז נכון, בהזמנת לוכד נחשים מחיר הוא פרמטר שצריך לקחת בחשבון, אבל האם יש בכלל מחיר לשקט הנפשי שיכול לוכד נחשים להעניק לכם בלכידת הנחש ובווידוא שהבית שלכם נקי כעת לחלוטין מנחשים? האם יש מחיר לכך שאינכם צריכים לקחת את הסיכון בהתמודדות עם הנחש בעצמכם? על כך שלשני אלה אין שום מחיר, אין גם שום ויכוח ולכן, בכל מפגש שלכם עם נחש, הימנעו מכל ניסיון להבריח אותו או להתמודד עימו בעצמכם, התרחקו מהמקום, נסו לבודד את הנחש במקום סגור והזעיקו לוכד נחשים.

 

האם אפשר להרוג את הנחש?

ובכן, אם אתם מתלבטים לגבי האפשרות להרוג נחש, זה אומר שלא הפנמתם את מה שצריך לעשות – להזעיק לוכד נחשים. אבל אחרי שאמרנו את זה, נחש הוא בעל חיים מוגן וככזה חל איסור בחוק להרוג אותו. זה לא אומר, שלא תוכלו להרוג נחש במקרה של הגנה עצמית, אבל זה בהחלט אומר שבמקרים בהם אתם יכולים להימנע מהסכנה ומהצורך בהגנה עצמית, עליכם גם להימנע מלהרוג את הנחש. לנחש יש ערך רב מאוד בשרשרת המזון בטבע ולכן חשוב מאוד שלא נהרוג כל נחש הנקרה בדרכנו. מה שאנחנו צריכים לעשות הוא ללכוד את הנחש ולהרחיק אותו מסביבת המגורים שלנו ולכך בדיוק נועד לוכד נחשים.

 

כמה עולה שירות של לוכד נחשים?

ובכן, כל מקרה לגופו והמחירים יכולים להשתנות מאוד בין מקרה למקרה בהתאם לשורה של פרמטרים כמו האזור אליו מוזעק הלוכד, השעה והיום בהם הוא נדרש להגיע (לוכדי נחשים זמינים בדרך כלל מסביב לשעון וניתן להזעיק אותם בכל עת), המקום המדויק בו נמצא הנחש (בשטח פתוח או סגור) ולבסוף גם מורכבות השירות בדיעבד. כך למשל, במקרים מסוימים הלוכד מגיע אל בית הלקוח, לוכד את הנחש, אוסף את שכרו וסוגר אחריו את הדלת. במקרים אחרים, עלול הלוכד לזהות כי במקום ישנם מספר נחשים המסתתרים במקומות שונים. לעיתים קל מאוד להגיע אליהם ולעיתים נדרשת עבודת "שכנוע" אינטנסיבית. כל אלה משפיעים מאוד על מורכבות השירות הכולל בדיעבד ובהתאם לכך, בהזמנת לוכד נחשים מחיר השירות יכול להשתנות בהתאם. אחרי שאמרנו את זה, עלות שירות לכידת נחשים עומדת בדרך כלל בטווח של מספר בודד של מאות שקלים, עד כ-500 שקלים, סכום שממנו תחרוג עלות השירות רק במקרים חריגים של נסיעה ארוכה עד בית הלקוח, שעות לא שגרתיות או רמת מורכבות גבוהה של תהליך הלכידה.

הכי טוב להימנע מלכתחילה

אבל כל הנושא של לוכד נחשים מחיר, שעות ומורכבות לכידה הוא נושא שאתם יכולים להימנע ממנו מלכתחילה, אם רק תקפידו לנהוג בצורה נכונה בביתכם ובמיוחד אם אתם מתגוררים בשטח בו מסתובבים נחשים (למשל אזור כפרי, מיוער או מדברי). כדי למנוע את האופציה של מפגש עם נחש מלכתחילה, חשוב מאוד לשמור על הבית סגור בכל עת. התקינו רשתות על מפתחי החלונות והדלתות והקפידו תמיד שהרשתות סגורות בכל עת ועד הסוף. ישנם נחשי "מקרוני" דקיקים שיכולים לחדור גם דרך חריצים קטנים ולכן חשוב לוודא שהרשת סגורה עד הסוף ולא מאפשרת כניסה גם של נחשים אלה. ישנם היום גם אמצעים אלקטרוניים המשדרים גלי קול שמרתיעים נחשים ואלו בהחלט יכולים לסייע בבתים החשופים לסכנת נחשים במידה מוגברת. חתולים הם פתרון טוב, אפילו לצורך מתן התראה על נוכחות של נחש בבית, אבל קחו בחשבון שלא תמיד החתול מנצח וישנם מקרים שבהם יכול החתול שלכם לאבד את חייו לנחש.

בשורה התחתונה, אם לצערכם אתם נאלצים להתמודד עם מפגש מול נחש, הקפידו תמיד להתרחק כמה שיותר וכמה שיותר מהר ולהזעיק לוכד נחשים, שידאג לכל השאר. ואם אתם רוצים למנוע את המפגש הזה מלכתחילה, הקפידו לשמור על כללי התנהלות נכונים בבית והקפידו להטמיע אותם גם בקרב כל יתר בני המשפחה. כל הנושא של לוכד נחשים מחיר, שירות ושעות שירות הוא נושא שאתם יכולים בהחלט להימנע ממנו, אם רק תקפידו על התנהלות נכונה. ואם שום דבר לא עבד והנחש בסוף הגיע, השאירו תמיד את הטיפול בו ללוכד נחשים המספק שירות באזור מגוריכם. לוכד נחשים מקצועי ניתן למצוא בחיפוש באינטרנט ואם אתם מתגוררים בישוב מוכה נחשים, כדאי להחזיק בכל עת פרטי התקשרות זמינים של לוכד נחשים מומלץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
לוכד נחשים בחריש

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים בעומר

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים בתל-אביב

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים ביפו

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

לוכד נחשים בקריות

לפגוש נחש בבית שלנו, בחצר ביתינו או בסביבה הביתית שלנו הוא אירוע לא נעים כלל וכלל. בישראל חיים מגוון רב של זני נחשים כאשר חלקים

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!