מדביר נמלים טבעי – השיטה הטבעית לטפל בבעיית הנמלים

שלמו פחות ! קבלו יותר !

נמלים הצובאים על שיש המטבח או משתרכים בטורים ארוכים על רצפת הבית, הוא מראה שיכול לעורר בילדים פליאה, אך אצלנו המבוגרים די ברור שמדובר במפגע תברואתי ופשוט מפגע ומטרד שלא אמור לקרות בתוך הבית שלנו. למרבה השמחה, ישנם היום אינספור פתרונות הדברה לנמלים, את כולם אפשר למצוא על מדפי הסופר במחיר לכל נפש. יחד עם זאת, ישנם אנשים שגם אם אין להם בעיה עם אובדן חייה של נמלה אחת, כשמדובר בנחיל שלם של נמלים, הם נעשים רגישים יותר. ישנם גם אנשים אחרים שמבקשים לתת מענה מקיף, יסודי ואפקטיבי יותר לבעיית הנמלים בביתם ובמקרים אלה נדרש מדביר נמלים טבעי. מהי הדברת נמלים טבעית? על כך נדבר ממש כאן בשורות הבאות.

מדביר נמלים טבעי

הדברה במובן ההומני והסביבתי שלה

הפירוש המילולי של המילה הדברה מתייחס לחיסול של תופעה מסוימת, אלא שעבור רובנו, הדברה נקשרת מייד למוות. די ברור לנו שמרבית משימות ההדברה הן משימות שבהן אנו הורגים את המזיק שפוגע באיכות חיינו, כשהמוכר ביותר ביניהם הוא המקק. יחד עם זאת, הדברה ניתנת לביצוע גם מבלי לגרום להרג ובמקרים רבים התוצאה אף טובה יותר, כפי שיוכל להסביר לכם כל מדביר נמלים טבעי. הדברה במובן ההומני שלה היא הדברה שמטרתה היא להרחיק את המזיק ולא להרוג אותו. סוג זה של הדברה שכיח במיוחד במקרים בהם מדובר במזיק גדול יחסית כמו עכבר, חולדה או יונים, בהחלט בעלי חיים שקיים קושי רגשי רב יותר להביא את חייהם אל קיצם. הדברה במובן הסביבתי היא הדברה שמבוססת על חומרים שאינם מזיקים לסביבה ובמילים אחרות, חומרים טבעיים ולא כימיים. לא בכל מקרה אפשר ליהנות מהלוקסוס הזה, אבל מדביר נמלים טבעי בהחלט ידע להתמודד עם כל מפגע נמלים באמצעות פתרונות טבעיים בלבד.

מדביר נמלים טבעי – מה זה אומר?

מדביר נמלים טבעי

הדברת נמלים טבעית היא הדברה המבוססת על שימוש בחומרים טבעיים בלבד ולכל היותר, חומרים שמכילים שיעור נמוך מאוד של רעל כימי. במקרה של הדברת נמלים, מייד תגלו שישנן דרכים רבות בהן אפשר פשוט להרחיק את הנמלים מבלי להרוג אפילו נמלה אחת ותוכלו גם לגלות, שאם עושים את זה נכון בסיוע מדביר נמלים טבעי מקצועי, אפשר לפתור כך בעיית נמלים ארוכת שנים שאף הדברה מסורתית קודמת לא הצליחה לפתור. אז מהם הפתרונות הטבעיים להדברת נמלים? ובכן, אלו הם:

ניקיון – שיטת ההדברה הטובה ביותר של נמלים היא ניקיון. נמלים לא מגיעות אל ביתכם לחינם. תוחלת החיים של נמלה היא בדרך כלל שנה אחת עד שלוש שנים, ולאורך כל חייה, העיסוק המרכזי שלה הוא איסוף מזון לטובת הקן אליו היא משתייכת. המשמעות היא, שבכל פעם שהנמלה יוצאת מן הקן היא עושה זאת למטרה אחת בלבד – למצוא מזון ומים. אם תשאירו כלים בכיור, כתמי מזון, פירורים ושיירי מזון על השיש, על השולחן או אפילו על הרצפה, אין שום סיבה שלא תהפכו ליעד עבור אותה נמלה. מרגע שאותה נמלה מצאה את מקור המזון בביתכם, היא "תזעיק" את כל יתר הנמלים ומייד יהפוך ביתכם למשימת העל של הקן כולו. הקפידו לנקות את הבית היטב, לא להשאיר כיור, רצפה ומטבח מלוכלך במהלך היום והלילה ובאמצעות פעולה פשוטה זו, תוכלו לגלות שבעיית הנמלים יכולה להיפתר מעצמה. ובכל זאת, ישנם גם פתרונות קצת יותר ייעודיים לעניין זה.

מקלות קינמון ועלי דפנה – כמו לכל ייצור חי, גם לנמלים ישנן נקודות תורפה ובהקשר של מדביר נמלים טבעי, הכוונה היא לריחות להם רגישות הנמלים. הניחוח של מקל קינמון למשל, יכול להיות מאוד אטרקטיבי לאף האנושי, אך דוחה ומרתיע עבור אפה של הנמלה. פיזור של מקלות קינמון באזור המטבח או באזור שמתאפיין ברגישות לחדירת נמלים, יכול להתגלות כפתרון יעיל מאוד בהרחקתן מביתכם. עלי דפנה ממלאים תפקיד זהה והם מתאימים למי שמעוניין להשיג את אותו אפקט מבלי למלא את הבית בריח קינמון.

חומץ – חומץ הוא חומר שאפילו האף האנושי נרתע ממנו מעט, אך בעוד בני אדם פשוט לא אוהבים את הריח, נמלים לא מסוגלות לשהות בקרבתו והן תמיד תעדפנה להתרחק מכל מרחב ממנו בוקע ריח של חומץ. כדי להדביר נמלים באמצעות חומץ, יש למהול מים עם חומץ ופשוט למרוח על השיש, הכיור, הקרמיקה וכן הלאה. שימו לב שחומץ יכול לגרום לכתמים על משטחי אלומיניום ולכן הימנעו ממריחת התערובת על משטחים כאלה. כמו כן, מומלץ לשפוך מעט חומץ לכל דלי מים לשטיפת הבית, מה שיאפשר לכם להגיע לפיזור נרחב של ניחוח החומץ בכל רחבי הבית ולהרחיק נמלים מכל אזורי הבית. ואם אתם מוטרדים מריח החומץ, כדאי שתדעו שבכמויות קטנות, אתם לא תריחו את הריח הזה, אבל הנמלים דווקא כן והוא מאוד ירתיע אותן.

קליפות של פירות הדר – קליפות של לימונים, תפוזים, אשכוליות, קלמנטינות, פומלות וכל פרי הדר, יכולים לשמש אתכם ככלי מצוין להדברת נמלים גם ללא סיוע של מדביר נמלים טבעי. גם במקרה זה תוכלו פשוט לפזר קליפות כאלה במיקומים אסטרטגיים ואם תרצו להגביר את האפקט, תוכלו להרתיח מספר קליפות בקומקום עם מים רותחים, לצנן את המים ולהכניס לשפריצר, באמצעותו תוכלו לרסס את המרקחת החדשה שלכם באזורים רגישים ברחבי הבית.

פלפל שחור ואבקת כביסה – הסנפה אחת של פלפל שחור יכולה לייצר סשן שלם של התעטשויות ודמעות אצל כל אדם. על הנמלים האפקט הוא אפילו משמעותי יותר. פיזור של פלפל שחור באזורים אסטרטגיים יסייע לכם מאוד בהדברת הנמלים וחיסול הבעיה אחת ולתמיד. אבקת כביסה יכולה להשיג את אותו האפקט, גם אם עבורנו מדובר באבקה בעלת ניחוח חיובי ומענג. עבור הנמלים מדובר בדיוק בהיפך.

אז למה אתם צריכים מדביר נמלים טבעי?

ובכן, כל הפתרונות שאותם פירטנו לעיל יכולים לעורר בכם מעט התרגשות לאור העובדה שכעת אתם יודעים איך להתמודד עם הבעיה, אבל בינינו, אתם כנראה לא תעשו עם זה שום דבר בעצמכם וגם אם כן, סביר להניח שלא תקפידו על כך לאורך זמן. מדביר נמלים טבעי יגיע אליכם עם תמציות טבעיות של כל החומרים האלה, תמציות שמכילות קצת מכל פתרון ויוצרות יחד חומת מגן הרמטית מפני נמלים. מדביר נמלים טבעי מקצועי, גם ידע בדיוק היכן לפזר את החומר על מנת להשיג את האימפקט המקסימלי. אז אם אתם מרגישים שאתם בעניין, אתם בהחלט יכולים לנסות תחילה בעצמכם ללא כל סיוע של גורם מקצועי חיצוני. יחד עם זאת, אם אתם לא מצליחים להקפיד על שגרת הדברה טבעית כזאת, פשוט הזמינו מדביר נמלים טבעי והוא יוכל לפתור עבורכם את הבעיה.

מדביר נמלים טבעי

הדברה בסיוע מדביר נמלים טבעי, מסייעת לכם לא רק להיפטר מבעיית הנמלים מבלי להרוג אותן ומבלי להזיק לסביבה, אלא יכולה גם לפתור עבורכם בעיה ארוכת שנים של נחילי נמלים בביתכם. כל זאת, בתנאי שאתם עושים את הדברים בצורה נכונה ואין כמו מדביר נמלים טבעי מקצועי, בכדי להבטיח שהדברים אכן יתבצעו בצורה הנכונה הזאת.

ראו גם: מדביר נמלים | מדביר עכברים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!