מהלכים שיש לבצע לגילוי נזילות מים

שלמו פחות ! קבלו יותר !

נזילת מים קל מאד לגלות דרך חשבון המים שלפתע מתנפח במאות אחוזים ומתפקע לסכומים שערורייתיים, בדרך כלל מדובר בגילוי מסעיר, לא נעים ומעיק כי ההתעסקות לביטול עלות העתק שנגררת כתוצאה מנזילה היא צרה מההפטרה.

גילוי נזילת מים שנעשה כשהכל כבר פורץ על פני השטח מתרחש כשכבר מאוחר מדי, כשהנזק כבר עצום ולעיתים בלתי הפיך והעלויות מזנקות כאמור לסכומים גבוהים במיוחד.

בין שלל המקרים שבהם חשוב לבצע באופן יזום גילוי נזילת מים ישנם כמה תרחישים מקובלים שכדאי להכירם ולהיערך אליהם בהתאם ומבעוד מועד על מנת לא להיתפס במבוכה ברגע האמת, כאלו הם במקרים של:

בית ישן- אם מדובר על מבנה ישן, בפרט כזה שלא עבר שיפוץ מזה זמן מה, חשוב יהיה לבצע בדיקה תקופתית שמטרתה גילוי נזילת מים, בפרט במצבים שבהם קיימת רטיבות בסביבה.

בית חדש- מבנה שרק הסתיים להבנות ואתם עתידים להיכנס אליו מחייב בבדיקה הנדסית מעמיקה. כמובן שחובת הבדיקה היא אינה מנדטורית, אבל לאור העובדה שהקבלן כן מחויב על פי חוק לספק תקופת אחריות, במהלכה אם יתגלו ליקויי בנייה תהיה זו אחריות של הקבלן לממן את תיקונם.

סביבה לקויה- מבנים תקינים שמצויים בסביבה לקויה מבחינת תשתיות נמצאים גם הם בקבוצת סיכון לסבול מנזילות והצפות על כן במצבים של שכונה או איזור שמצויים בתנאים בעתיים גילוי נזילת מים בזמן תחסוך נזק רב עתידי.

שיפוץ- שיפוץ של המבנה וסביבתו מהווה גם הוא הזדמנות נהדרת לביצוע מהלכים למטרת גילוי נזילת מים. מאחר ושיפוץ מצריך ביצוע שינויים מהותיים בבית, ביצוע בדיקת לגילוי נזילות מים וטיפול בה במידה ונמצאה כזו תהיה זניחה ביחס להתרחשות הכללית ולכן מצב זה מהווה תמיד הזדמנות פז להשחיל את המשימה הכה נחוצה הזאת.

ריסוס של הבית- בדומה לשיפוץ של הבית גם ריסוס שלו ושל סביבתו מצריכים התאמות מיוחדות שהן חריגות מההתאמות השגרתיות ולכן כדאי לנצל את ההזדמנות שהבית נערך בכל מקרה לימים שונים ולהשחיל מטלות נוספות כמו למשל איתור ואיטום נזילות של מים בבית ובסביבה שלו.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

חצר
3 טיפים לטיפוח חצר נקייה ממזיקים

בית עם חצר מעניק חיים עם איכות גבוהה מאוד. ליתר דיוק, כשיש חצר יש פוטנציאל לבילויים כיפיים, לבד או עם חברים, אבל כדי לממש את הפוטנציאל חשוב להתנהל בחוכמה. במיוחד חובה לוודא שהחצר נקייה מחרקים שונים שעלולים לפגוע במידה ניכרת בהנאה שלכם. באופן דומה יש חרקים שפוגעים בצמחייה, וגם מהם חשוב להיפטר, ומהר. כאן בעמוד תמצאו 3 טיפים שימושיים שיעזרו לכם להרחיק את המזיקים ולמצות את השטח הפתוח.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!