ניקיון ופוליש – לפני או אחרי שמדבירים את הבית?

שלמו פחות ! קבלו יותר !

לא פעם אנו נבקש להדביר את הבית שלנו מפני מגוון של אורחים לא רצויים, לעיתים אלו יכולים להיות תיקנים גרמנים או חולדות ועכברים המסתתרים באזורים חמים בביתנו או שיוצאים מאזורים מוצפים. עם זאת גם בחודשי הקיץ אנו עולים להיתקל במגוון של מזיקים שונים, על כן בזמנים בהם נבקש לבצע הדברה בבית, נשאלת השאלה מתי מומלץ לבצע ניקיון ופוליש יסודי של חברת ניקיון? שאלה זו עולה לא מעט פעמים בעיקר בתקופות מעבר והקיץ המביאות עימן לא מעט אורחים, לכן חשוב לדעת כי ניקיון פוליש לפני הדברה יכול להוות הכנה מעולה לפעולת הדברה.

הדברה בבית שלנו – למה זה כל כך חשוב?

הדברה עלולה להיות יעילה במיוחד כנגד מגוון רחב של מזיקים שונים, בין אם מדובר בקרציות, פשפשים, תיקנים ואפילו נמלי אש ועוד אורחים אחרים. הדברות אלו נעשות בעזרת חומרים המותרים על פי המשרד לאיכות הסביבה, כך מובטח שימוש בחומרים רעילים ברמה די נמוכה אשר יוכלו גם למגר את המזיקים השונים וגם להיות די בטוחים עבור שאר יושבי הבית. אך שאלת הניקיון במיגור מזיקים אלו איננה נשענת רק על ניקיון שלפני או אחרי הדברה, אלא גם על רמת אסתטיקה וניקיון יומיות אשר יוכלו למנוע הזמנות של מזיקים אלו. מאידך עקב רמת הרעילות הנמוכה של חומרי הדברה המאושרים בחוק, לא נצטרך לבצע ניקיון יסודי לאחר ההדברה מחשש לרעילות שונה אלא לדבוק בזמני השהייה שנאמרו מראש.

להכין את הבית עם חברת ניקיון מקצועית

על מנת להפוך את הדברת הבית לאפקטיבית במיוחד, אחת ההמלצות תהיה השכרה של חברת ניקיון מקצועית אשר תוכל להעניק לבית לא רק מראה נקי וחדש, אלא תעקור בצורה יעילה אזורים פוטנציאלים עבור חרקים ומזיקים. אבל הרבה לפני השוואה בין מחיר חברת ניקיון אחת אל אחרת ובקבלת המלצות שונות, חשוב לדעת כי בבחירה זו נוכל להבטיח ניקיון גם עבור אזורים מלוכלכים במיוחד. אזורים אלו עלולים לכלול כתמים שומניים או כמה שכבות אבק, שהיווה בעתיד הזמנה עבור המזיקים השונים. מאידך חברת ניקיון מקצועית תדע להגיע גם אל אזורים העלולים להשכין חרקים כמו כוכים הנוצרים דרך קילוף צבע בקירות גבס או אזורים בהם הייתה נזילה. כך נוכל למחות גם כמויות אדירות של אבק, גם ניקיון של המסילות של החלונות ועד אל פינות אחרות בצורה מקצועית ונקייה.

בטיחות אחרי הדברה וכמובן הניקיון

לאחר פעולת ההדברה ישנם כמה כללים על מנת לשמור על הבריאות שלנו שחושב מאוד להקפיד עליהם. הראשון הוא בהשארת חלונות פתוחים, כך נוכל לא רק לאוורר את הבית בצורה מעולה אלא גם לדאוג כי חומרי ההדברה יוכלו להתייבש מהר יותר. אך כאשר מדובר בהדברה של קרציות ופרעושים מומלץ שלא לשטוף את הרצפה למשך עשרה ימים, ובהדברה של תיקנים מומלץ שלא לשטוף את הרצפה למשך שלושה ימים. אל כללים אלו מצטרפת השהייה מחוץ לבית, שכן שאלה זו תלויה בסוג החומר בו יעשה שימוש המדביר בעיקר כי בביתנו עלולים להימצא בני בית בעלי סיכון גבוהה כמו תינוקות, חיות מחמד, קשישים וגם נשים בהריון. אם בכל זאת נבקש לשטוף לאחר הדברת תיקנים, מומלץ לעשות זאת לאחר ארבעים ושמונה שעות ובעזרת מטלית לחה, כמובן שלא לכלול את אזורי הריסוס כמו הפינות הבית למשל או אזורים בהם נדרש זמן ייבוש גבוהה יורת עבור הריסוס. לצד ניקיון זה מומלץ לעבור עם מטלית גם באזורים רגישים כמו משטחי עבודה, ארונות מטבח שולחנות וכו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!