פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

לכן, אנחנו צריכים לעשות כל מה שנדרש בשביל לשמור עליו בכל אספקט אפשרי. אחד מהאספקטים הוא כל מה שקשור למבנה של העסק, לתכולה שלו, לציוד ולמלאי, ולהיבטים מקצועיים מסוימים, כאלה שקשורים לקשר עם הלקוחות או אפילו לקשר שלנו עם העובדים.

בדיוק לשם כך, נידרש לרכוש פוליסת ביטוח לעסק. זו פוליסה שמספקת לנו כיסויים שונים ומגוונים הקשורים לפעילות העסק במכלול רחב, בפרט בכל מה שקשור להיבטים של מבנה העסק והדברים שמכילים אותו. אלו היבטים חיוניים עבורנו, שכן, אם חס וחלילה קורה משהו, ההוצאות הכספיות שנידרש לכסות בעקבות כך, עלולות להיות משמעותיות ולהשפיע על היכולת שלנו להמשיך ולהפעיל את העסק.

מה זו פוליסת ביטוח עסק ולמה היא מתייחסת?

כפי שישנן פוליסות ביטוח רכב, דירה או פוליסות אחרות, כך ישנה גם פוליסת ביטוח לעסק שנועדה לכסות היבטים שונים הקשורים לדרך הפעלתו. כיסויים נועדו לאפשר לבעל העסק להפעיל אותו, בידיעה שאם חס וחלילה קורה משהו, חברת הביטוח תכסה את ההוצאות הצפויות.

ביטוח עסק מתייחס להיבטים שונים:

מבנה – הפוליסה מתייחסת למבנה של בית העסק. אם חס וחלילה נגרם נזק, אזי שחברת הביטוח תכסה זאת. הפוליסה גם אמורה להתייחס למצב בו נגרם נזק עקב בעיה בבית העסק, למבנה שכן או לגורם אחר בעת שהותו במבנה (ביטוח צד ג').

תכולה – מקרים של גניבה, שריפה, הצפה, חבלה או כל דבר אחר שעלול להיגרם למלאי של בית העסק, ציוד, מכשור וכל דבר אחר שנועד לשרת אותו.

אחריות מקצועית – חלק זה בפוליסה מתייחס למקרים בהם בעל עסק או בעל מקצוע נתבעים על ידי לקוחות שלהם עקב טענה לרשלנות. נניח אם בעל עסק סיפק שירות לא מקצועי לטענת הלקוח וגרם לו נזק, אזי ייתכן והוא יחליט לתבוע אותו. הפוליסה תכלול כיסויים הוצאות משפט ופיצויים, במידת הצורך.

חשוב להדגיש, ישנן פוליסות ביטוח עסק שמתייחסות גם להיבטים נוספים על פי הצרכים של בעל העסק או בעל המקצוע.

מדוע חשוב לעשות פוליסת ביטוח לעסק?

ההסבר לכך הוא פשוט, אם אנחנו לא נקפיד על רכישת פוליסת ביטוח לעסק כפי שאנחנו צריכים, אזי שכל הוצאה שתיווצר כתוצאה מהמקרים שציינו תיפול עלינו ואנחנו נידרש לשלם אותה מכיסנו. זה דבר שיכול לגרום נזקים משמעותיים לבית העסק ולנו באופן אישי. הפוליסה מספקת כיסויים המאפשרים לנו להתמודד עם הוצאות כספיות משמעותיות.

ביטוח לעסק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

חצר
3 טיפים לטיפוח חצר נקייה ממזיקים

בית עם חצר מעניק חיים עם איכות גבוהה מאוד. ליתר דיוק, כשיש חצר יש פוטנציאל לבילויים כיפיים, לבד או עם חברים, אבל כדי לממש את הפוטנציאל חשוב להתנהל בחוכמה. במיוחד חובה לוודא שהחצר נקייה מחרקים שונים שעלולים לפגוע במידה ניכרת בהנאה שלכם. באופן דומה יש חרקים שפוגעים בצמחייה, וגם מהם חשוב להיפטר, ומהר. כאן בעמוד תמצאו 3 טיפים שימושיים שיעזרו לכם להרחיק את המזיקים ולמצות את השטח הפתוח.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!