כל מה שצריך לדעת על פשפש המיטה – הטפיל המטריד

שלמו פחות ! קבלו יותר !

מעטים המזיקים המעצבנים והמטרידים כמו פשפש המיטה, אך גם מעטים המזיקים העקשניים כמותו. פשפש המיטה נשמע כמו משהו שיש בבתי סוהר וגורם לאסירים להתגרד בחוזקה. האמת, שהוא אכן נמצא פעמים רבות במקומות כליאה אך לצערנו, בשנים האחרונות הוא נמצא גם בבתים פרטיים רבים.

איור של הדברה

סודות מחדר המיטות

למעשה, המקור שלו היה תמיד במקומות מלוכלכים, הסובלים מתחזוקה והיגיינה רעה אך הוא מגיע גם לבתים נקיים ומסודרים כמו של כל אחד מאיתנו, בשל היותו טפיל, כך שהוא נכנס לבית עם החייל שלנו, כשאנחנו חוזרים מטיול שטח וכן, רבים מביאים אותו מבתי המלון…

פשפש המטה, כשמו, אוהב לשהות במיטה, במזרון, במצעים ומשם לפעול בלילה בעודנו שוכבים. אבל הוא גם מוצא מקומות מסתור בארונות בגדים, בין קפלי בגדים זרוקים ובסדקים בקירות ובעץ סמוך למיטה. הוא קטן ובעל צורה אובלית בצבע חום-אדמדם והוא מאוד יזכיר לכם גרעין של תפוח.
קשה לזהות פשפש המיטה, גם בגלל שהוא נע בלילה, ובעיקר משום שהוא יזכיר לנו עוד חרק סתמי. חוץ מהעקיצות על הגוף, נוכל לנסות לזהות אותו גם על פי כתמי דם על מצעים, שכן עם לוחצים עליו הוא מתפוצץ וכן קל יותר יהיה לזהות את הביצים שלו, שנראים כגרגירי אורז ונמצאים גם הם על המיטה והמזרון.
פשפש המיטה לא מעביר מחלות וזיהומים אבל הוא בהחלט גורם אי נחת מרובה, גורם לגירוי, אדמומיות וגרד חזק ובנוסף לכל, הוא פעיל כל השנה, בשל רצונו התמידי להיות ניזון מדם בני האדם.

מלכודת פשפש המיטה והדברה עצמית

ניתן לטפל באופן עצמאי בפשפש המיטה, אולם יש לקחת בחשבון שהמדובר בתהליך ארוך ודי מתיש. יש צורך לשאוב את המיטה והאזור הקרוב אליה (כ-6 מטר) באמצעות שואב אבק חזק. לאחר מכן חובה לכבס בהרתחה את כל המצעים והבגדים, כדי שגם הביצים יחוסלו ואז להציב מלכודת פשפש מיטה בכמה מקומות חשודים. זוהי מלכודת שטוחה עם דבק והיא לוכדת את הפפשים ומרתקת אותם למלכודת.

מלכודת פשפש המיטה יעילה ואכן תופסת את הפשפש אך היא מוגבלת בתפוקתה. בנוסף, מלכודת פשפש המיטה תעזור לנו לזהות שיש פשפשים, שכן היא תופסת ומציגה לראווה כל פשפש שהתפתה להיכנס למלכודת אבל היא לא פועלת אקטיבית להיעלמותם.

הטיפול המשולב

לכן, לטיפול יעיל, כדאי להזמין חברת הדברה מסודרת, שגם תציב מלכודת פשפש המיטה, גם תבצע ריסוס וגם תחסוך מכם את ההתעסקות הרבה בכביסות ושאיבות. המדביר, ישאב גם הוא בעוצמה ולאחר מכן יפעיל אדי קיטור בלחץ על האזורים השונים. לאחר זאת הוא ירסס בחומר מיוחד להדברה ולבסוף יציב את מלכודת פשפש המיטה. חשוב לדעת, שבהרבה מקרים, בגלל עקשנותם, אין די בטיפול אחד למגור סופי של פשפש המיטה.

מחיר מלכודת פשפש המיטה והדברה

ישנם הרבה סוגים ומותגים של מלכודת פשפש המיטה, כאשר המחיר הממוצע הוא כ-40 ₪ למלכודת. לעיתים ניתן לקנות חבילות עם מספר גדול יותר של מלכודות ולקבל מחיר זול יותר לכל מלכודת פשפש המיטה. מחיר הדברה משולבת יהיה כ-500 ₪ לחדר. בכל מקרה, אל תתפתו למדבירים המציעים מחירים נמוכים מאוד. כאמור, זהו תהליך ארוך ומורכב ומחיר זול במיוחד יעיד בהכרח על "קיצור הליכים".
'מרכז ההדברה', הינה חברת הדברה מקצועית, איכותית ומנוסה. ניתן להשיג אצלנו את מלכודת פשפש המיטה כמו גם הדברה משולבת ויעילה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!