צואה של חולדה – סימן מקדים לבעיה גדולה

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אם נתקלתם בחולדה מאיימת, יהיה לכם קשה להוציא את התמונה מהראש. אבל לרוב, לא תראו את החולדה בכלל וזאת בשל העובדה שהיא חייה מתוחכמת ונבונה במיוחד. היא לומדת את השטח, מסתגלת, מפתחת הישרדות גבוהה. בגלל חוזקה היחסי, למרות מיימדי גופה הקטנים, היא אינה מהססת להתעמת עם גדולים ממנה כמו חיות המחמד שלכם או תינוקות. לצערנו, גם אלו וגם אלו יסבלו אבל לא יוכלו לתאר את הבעיה.  לכן אחד הסיכויים הגדולים ביותר להבין כי אתם מתמודדים עם בעיית חולדות היא למצוא צואה של חולדה ולהבין את ההקשר.

איפה ניתן למצוא צואה של חולדה?

קודם כל צריך להבדיל בין צואה של חולדה לצואה של עכברים. גם עכברים הם בעיה שרצוי מאוד לטפל בה אבל הם בעיה קטנה בהרבה מחולדות. צואה של חולדה הינה הרבה יותר עבה וגדולה, בערך סנטימטר וחצי ובעלת צורת אליפסה. צבעה יהיה שחור אך ניתן למצוא גוונים גם בכך. לא הצלחתם לזהות בוודאות, קראו למדביר והוא יכול לעשות זאת בקלות. בכל מקרה, הצואה של החולדה לא רק מעידה על קיום בעיה אלא היא בעיה בפני עצמה, שכן היא יכולה לסייע בהעברת מחלות שונות.

צואה של חולדה ניתן למצוא במקומות רבים, בעיקר חשוכים. בארונות כלים, בארונות בהם מאוחסן אוכל, בארונות האמבטיה סמוך לצנרת, מאחורי המקרר ועוד. לצערנו, גם נימצא את הגללים בסמוך לפירות, ירקות ומזון אחר. בנוסף, בשל הצורך התמידי של החולדות לשייף את שיניהן כדי שיהיו יעילות יותר, הן מכרסמות חוטי חשמל, צנרות וכבלים. לכן, ניתן יהיה למצוא מרבצי צואה של חולדות גם בתוך ארונות חשמל, ארונות ומרכזיות תקשורת וסמוך לסיפונים וצנרת אינסטלציה. 

בכל מקרה, אם ראיתם גללים רבים, או עשרות מהם- סביר להניח ומדובר ביותר מחולדה אחת. אין זה מפתיע. החולדה היא חיה חברתית מול בני מינה, המעדיפה לחיות בחבורה. וחבורה גדולה של חולדות- זה כבר בעיה גדולה מאוד. בנוסף, החולדות יעדיפו לשוב לאותו מקום, שוב ושוב כדי להטיל את גלליהם. בנוסף לצואה של חולדה, היא גם מפרישה שתן עם ריח חזק וניתן ללמוד גם ממנו על הימצאותה בקרבת מקום.

סוגי עכברים

אז מה ניתן לעשות?

 ישנם מספר דרכים להדביר את החולדות ולמרות שיעילותן, באם עשיתם זאת באמצעות מדביר מקצועי- מובטחת, הן קשות ודורשות תחכום רב. ישנם כמה סוגים של מלכודות אותן ניתן להטמין. מלכודת הכלוב היא מלכודת הנסגרת על החולדה שנכנסה לתוכה, אך היא אינה הורגת את החולדה וניתן לשחררה, למשל בשדה מרוחק. מלכודת הקפיץ, לעומתה, מנחיתה על החולדה מכה קטלנית ומביאה למותה. מלכודת דבק אינה יעילה, שכן החולדה יודעת להתגבר עליה, למרות שבתהליך ההשתחררות היא פוצעת עצמה ומלכודות אחרות טרם הוכחות כיעילות מספיק. 

https://www.youtube.com/watch?v=fLAkRzxaIDk

שימוש ברעל הינו יעיל אך הוא דורש ידע ודיוק. הרעל עצמו מסוכן גם לבני אדם ולכן חובה לשים אותו בתיבות האכלה, המונעות מבעלי חיים אחרים או ילדים קטנים לגעת בו וכן פעולתו הסופית לוקחת זמן וכשהוא משפיע, החולדה יכולה להימצא במקום לא אידיאלי עבורנו, שבו לא נוכל לסלק את גופתה בקלות והיא תגרום לצחנה איומה.

ואל תשכחו כי הדבר החשוב ביותר הוא למנוע את הגעתן בכלל. רוקנו פחים ומצבורי לכלוך וזבל. רוקנו מים עומדים וסדרו ונקו את הגינה. איטמו פתחים, סדקים וחריצים בקרבת הביוב והבית כדי למנוע את חדירת החולדות.

'מרכז ההדברה', הינה חברת הדברה מהמובילות בישראל ובעלת התמחות בהדברת חולדות. אנו נעזור לכם לטפל בבעיה, במחיר מיוחד של החל מ-250 ₪.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

חצר
3 טיפים לטיפוח חצר נקייה ממזיקים

בית עם חצר מעניק חיים עם איכות גבוהה מאוד. ליתר דיוק, כשיש חצר יש פוטנציאל לבילויים כיפיים, לבד או עם חברים, אבל כדי לממש את הפוטנציאל חשוב להתנהל בחוכמה. במיוחד חובה לוודא שהחצר נקייה מחרקים שונים שעלולים לפגוע במידה ניכרת בהנאה שלכם. באופן דומה יש חרקים שפוגעים בצמחייה, וגם מהם חשוב להיפטר, ומהר. כאן בעמוד תמצאו 3 טיפים שימושיים שיעזרו לכם להרחיק את המזיקים ולמצות את השטח הפתוח.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!