ריסוס נגד יתושים ברמלה

שלמו פחות ! קבלו יותר !

 

ריסוס נגד יתושים ברמלה

זקוקים לריסוס נגד יתושים ברמלה? נמאס לכם להיעקץ פעם אחר פעם? הגעתם למקום הנכון! אין ספק שאחד הדברים המטרידים ביותר במרחב הביתי, בגינות הציבוריות בעיר, בים ובכל מקום שבו אנו הולכים בעונת הקיץ החמה אלו הם היתושים. היתושים עוקצים אותנו וגורמים לגירוד, לאדמומיות ואצל ילדים עקיצה כזו גם יכולה להזדהם במידה ומגרדים אותה. חשוב לדעת

 

חשוב לדעת כי היתושים מופיעים בעיקר בקרבתם של מאגרי מים, או בקרבת מים עומדים כך שאם יש לכם בית פרטי עם חצר ובריכה ברמלה או סתם עם יש לכם נזילה מאחד הברזים בבית, מזרקה באזור שבו אתם גרים או מים עומדים, כנראה שזו הסיבה שהיתושים מופיעים אצלכם. הופעה של יתושים בעיר רמלה מתגברת לקראת עונת האביב והקיץ לאורך כל רצועת החוף.  היתושים נחשבים למטרד, לעתים אף מביאים עימם מחלות ועוקצים אותנו מה שכמובן מגרד ומציק עד מאוד. לפני שנסביר לכם על תהליך ריסוס נגד יתושים ברמלה, הנה כמה עובדות שכדאי לכם לדעת עליהם:

  1. אלו לא היתושים שעוקצים, אלא היתושות – היתוש הזכר בכלל אינו מזיק לנו כלל וכלל. ממש כמו הפרפרים שניזונים מצוף הפרחים, כך היתושות ניזונות מהדם שלנו. בתוך הדם יש את החלבונים ואז הם מתרבות ויכולות ליצר כמות גדולה של ביצים.
  2. ליתושות יש חוש מיוחד- החוש שלה עוזר לה לאתר את האנשים שהיא מתכוונת לעקוץ. היא מצליחה לחוץ ריכוז של גז פחמן דו חמצני אותו בעלי החיים פולטים דרך הנשימה שלהם. לכן, היתושות מחפשות את המקומות שבהם ריכוזי הגז הם הגבוהים ביותר ושם היא עוקצת. היא גם שמה לב לחום הגוף שנפלט, היא מריחה כימיקלים שנפלטים מהגוף בזמן שאנחנו נושמים ואפילו מזיעים.
  3. אנינות טעם – ליתושות יש אפילו העדפות קולינריות והן מעדיפות חומצה לקטית שנמצאת אצל חלק מהאנשים. ממחקרים עולה כי הן מעדיפות אנשים עם סוג דם
  4. מזריקות לגוף חומרים – ליתושות יש חדק מציצה המכיל צינורות שמשמשים אותה להזריק חומרים שמונעים את קרישת הדם ואז היא יכולה למצוץ את הדם למשך זמן. החומרים האלה גורמים לתאים שבגוף לשחרר חומר המכונה היסטמין שגורם להרחבה של כלי הדם ואז בעצם באזור המציצה משתחררים נוזלים ונוצרת נפיחות.
  5. שתיה ולא אכילה – בניגוד למה שרבים מהאנשים חושבים, היתושות לא שותות את הדם, הן אוכלות אותו. היא יודעת לסנן את המים שבתוך הדם. יתושה אחת מסוגלת לשאוב 6 מילגרמים של דם.
  6. הפצת מחלות – יתושות מסוגלות במהלך החיים שלהן לעקוץ כמה אנשים. הן מפיצות מחלות כמו מלריה, קדחת צהובה, קדחת דנגי, קדחת הנילוס ועוד.
  7. התפתחות היתושה – מאותם ביצים שהיתושה מטילה מתפתחים זחלים שאוכלים עלים וכל מיני צמחים רקובים העומדים בתוך המים. גם הגלמים של היתושות חיים בתוך המים ומהם מתפתחים יתושים בוגרים. בלי שיהיו מים עומדים במקום מסוים היתושים לא יכולים להתרבות.

 

ריסוס נגד יתושים ברמלה איך זה מתבצע?

הריסוס נגד היתושים או כמו שכבר הבנתם היתושות נעשה כמובן אך ורק באמצעות מדביר מוסמך בעל רשיון הדברה מהמשרד להגנת הסביבה. יש חשיבות מאוד גבוהה לבחירת מדביר מוסמך שכן הדבר משפיע על איכות ההדברה וכמובן על החומרים שבהם המדביר משתמש. ישנם מספר דברים שעל המדביר לעשות במסגרת תהליך ההדברה. בשלב הראשון על המדביר לנטר את מקומות הדגירה של היתושות. רק לאחר שהמדביר הצליח לזהות את האזורים הללו הוא יוכל להדביר אותם באופן נקודתי. באופן כזה, המדביר מחסל את אזורי הדגירה של היתושות שם מתרבים עוד ועוד מהם במקום לזהם את הסביבה בהדברה שאין בה בכלל צורך. בשלבים הבאים יוכל המדביר לזהות איפה נמצאות נקודות שבהם חיים היתושים והבוגרים ו באמצעות חומרי הדברה ייעודיים לרסס גם אותם. חשוב להבין כי קיים הבדל בין חומרי הדברה שמתאימים לצמחיה מסויימת וישנם חומרי הדברה שמתאימים למאגרי מים עם דגים וכאלה שמתאימים לבריכות זאת בכדי למנוע ככל הניתן פגיעה בדגה ובבעלי חיים אחרים.

 

ריסוס נגד יתושים ברמלה – מכשירים נגד יתושים

ריסוס נגד יתושים ברמלה

יש היום בשוק מגוון עצום של פתרונות ומכשירים נוגדי יתושים החל מתכשירים וקרמים, דרך נרות מיוחדים שמדליקים בבית ודוחים יתושים ועד מכשירים שאנו יכולים לחבר לקירות. יחד עם זאת קיימים מספר מכשירים יותר מתקדמים שבאמצעותם נוכל להרחיק יתושים מהבית שלנו, זאת רק אחרי שזיהינו את נקודות הדגירה שלהם. חלק מאותם מכשירים שמרחיקים יתושים מכונים בשמות הטיגריס והפרופשיונלס. איך זה עובד אתם בטח שואלים את עצמכם? ובכן, המכשירים הללו למעשה יודעים לשחרר כל מיני חומרים שעבור היתושים מריחים ממש כמו ריח הגוף שלנו בני האדם. היתושים נמשכים לאותם מכשירים ולמעשה נשאבים פנימה לתוך המכשיר ובסופו של דבר מתים. המכשיר אינו מהווה סכנה כלל וכלל לחרקים אחרים כמו פרפרים או דבורים והוא גם לא מסוכן. בשום צורה לנו בני האדם.

 

ריסוס נגד יתושים ברמלה – שילוב בין שתי הטכניקות בתור פתרון נגד יתושים

חשוב להבין כי ריסוס נגד יתושים הוא יעיל אבל באופן חלקי שכן לאחר כמה שבועות ברוב הפעמים היתושים יחזרו. לכן מומלץ לשלב בין הריסוס שנחשב לבין אחד מהמכשירים שציינו קודם לכן או להתקין קטלן יתושים. חשוב גם לזכור שאת הריסוס עצמו אנחנו לא עושים בשום פנים באופן בתוך הבית אלא רק בחוץ, במקומות שבהם יש מים עומדים, במקומות ציבוריים וכדומה. לכן, השילוב בין שתי השיטות הוא היעיל ביותר.

 

ריסוס נגד יתושים ברמלה כמה זה עולה?

המחיר לריסוס נגד יתושים משתנה בהתאם לרמת המקצועיות של החברה והניסיון שלה, בהתאם למרחב כלומר כמה ריסוס נדרש. המחיר הממוצע לריסוס נגד יתושים ברמלה נע בין 600-1,000 ש“ח.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
ריסוס נגד יתושים בחריש

  זקוקים לריסוס נגד יתושים בחריש? נמאס לכם להיעקץ פעם אחר פעם? הגעתם למקום הנכון! אין ספק שאחד הדברים המטרידים ביותר במרחב הביתי, בגינות הציבוריות

ריסוס נגד יתושים בעומר

  זקוקים לריסוס נגד יתושים בעומר? נמאס לכם להיעקץ פעם אחר פעם? הגעתם למקום הנכון! אין ספק שאחד הדברים המטרידים ביותר במרחב הביתי, בגינות הציבוריות

ריסוס נגד יתושים בתל-אביב

  זקוקים לריסוס נגד יתושים בתל-אביב? נמאס לכם להיעקץ פעם אחר פעם? הגעתם למקום הנכון! אין ספק שאחד הדברים המטרידים ביותר במרחב הביתי, בגינות הציבוריות

ריסוס נגד יתושים ביפו

  זקוקים לריסוס נגד יתושים ביפו? נמאס לכם להיעקץ פעם אחר פעם? הגעתם למקום הנכון! אין ספק שאחד הדברים המטרידים ביותר במרחב הביתי, בגינות הציבוריות

ריסוס נגד יתושים בקריות

  זקוקים לריסוס נגד יתושים בקריות? נמאס לכם להיעקץ פעם אחר פעם? הגעתם למקום הנכון! אין ספק שאחד הדברים המטרידים ביותר במרחב הביתי, בגינות הציבוריות

ריסוס נגד יתושים בשוהם

  זקוקים לריסוס נגד יתושים בשוהם? נמאס לכם להיעקץ פעם אחר פעם? הגעתם למקום הנכון! אין ספק שאחד הדברים המטרידים ביותר במרחב הביתי, בגינות הציבוריות

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!