ריסוס נגד נמלים – המדריך

שלמו פחות ! קבלו יותר !

ראיתם שיירה של נמלים צועדת בבטחה במטבח שלכם. בלי לחשוב פעמיים, הורדתם את הכפכף והתחלתם להכות בהן נמרצות או שלפתם מתחת לכיור את ה-K300 או כל ספריי אחר ונתתם שפריץ לכיוונן. ובכן. זו הייתה טעות. אומנם חיסלתם את המפגע שהיה מול עינכם אבל גרמתם ל-2 בעיות אחרות. מומחי 'מרכז ההדברה', מגישים לכם את המדריך הנכון לריסוס נגד נמלים.

הדברת חרקים

קצת על קן הנמלים

כדי להבין למה לא נכון להרוג את הנמלים הבודדות שאנו רואים בעין באותו הרגע, נסביר רגע על מושבת הנמלים, שכנראה התמקמה בקרבתכם. המושבה היא בעצם קהילה גדולה של נמלים בה אלפי עד עשרות אלפים נמלים להם תפקידים שונים. ישנם את הזכרים שהם, יש יאמרו כצפוי, בטלנים שאינם עושים כלום. ישנם את 'הפועלות', שתפקידן להגן ולבנות את הקן אבל בעיקר לצאת, לחפש ולהביא מזון למלכה שבקן. וכמובן, יש את המלכה עצמה, הכי חשובה והיחידה שיכולה להטיל ביצים ובכך להגדיל את הקן. 

אז מה הבעיה לחסל את הפועלות?

אין בעיה. אבל השאלה היא התזמון והצורה. כאשר אתה מחסל את העשרות שאתה רואה, אתה תחגוג את ניצחונך אבל בעצם אתה עושה טעות משולשת: קודם כל, פגעת בבודדות. בקן יש עוד אלפים והם ישובו ויחזרו שוב ושוב. בנוסף, למדנו שהדבר הכי חשוב בקן היא המלכה. הקן יחוסל, רק לאחר שהמלכה תחוסל והיא חיה פי 10 יותר מכל פועלת. לכן צריך להגיע אליה. 

אם אתה מחסל את מה שאתה רואה במטבח, אתה מחסל את הנתיב שלך לקן עצמו וכך יהיה קשה יותר לעקוב אחרי הנמלים לקן הגדול, לאתרו ולפגוע בו באופן ממוקד. בנוסף, כמנגנון הישרדותי, כאשר המלכה חשה שנפגעות רבות מן הפועלות שלה או כאשר זרם המזון אליה מצטמצם עקב הפגיעה בפועלות, היא מתחילה להטיל הרבה יותר. באופן אבסורדי, חיסלת מעט במטבח, דווקא הגדלת בהרבה את הקן. בגלל כל זה, את הריסוס נגד נמלים אתה צריך לעשות חכם.

ריסוס נגד נמלים חכם

אז כאמור, הדרך הכי נכונה וטובה להפטר מן הנמלים היא לעקוב אחריהן לקן שלהם. ברגע שהקן אותר, יש לבצע בו ריסוס או להניח לצידו פתיונות ג'ל. פתיונות הג'ל הן בעצם רעל הנדמה לנמלים כמזון והם נושאים אותו לתוך הקן ובעצם מרעילים את כולו.

ניתן להשיג בחנויות השונות גם חומרי ריסוס שונים וגם פתיונות בצורות שונות. לעיתים, זה יעבוד מהר, לעיתים לא יעבוד כלל. קודם כל חשוב להבין שחומרי הריסוס יכולים להיות מסוכנים. על פי חוק, מי שעובד איתם חייב להיות בעל רישיון הדברה. אבל מעבר לכך, יש חשיבות להתאמת סוג הריסוס או סוג הג'ל לסוג הנמלים ואפילו לעונות השנה, כדי שיהיה אפקטיבי. 

https://www.youtube.com/watch?v=DYWBf6s2rHA

ריסוס נגד נמלים ע"י מדביר

מדביר מקצועי ומיומן, ידע לעקוב בצורה מדויקת אחרי הנמלים וכן לאתר קינים שלא הייתם מודעים לקיומם. אנו נוטים לחשוב שקינים נמצאים רק בחצרות ובגינות אבל למעשה הם יכולים לשגשג גם בקירות, בשקעי חשמל ומאחורי הארונות או המקרר. המדביר גם ידע לזהות את סוגי הנמלה ולהתאים להם את סוג הריסוס, בהתאם לפרק הזמן והמזון אותו צורכות הנמלים בעונה. 

המדביר גם משתמש במרססים מקצועיים, היכולים להחדיר ריסוס נגד נמלים למקומות עמוקים או צרים. בנוסף, המדביר יבצע הדברה משולבת של חומר ריסוס, הן מחוץ לבית והן בתוך הבית וכן יניח פתיון גרגירי ופתיון ג'ל- שרק שילוב שלהם ייתן תוצאה אגרסיבית ואפקטיבית. 

ואולי הכי חשוב: מדביר מקצועי גם ייתן לכן תעודת אחריות, המחייבת אותו לשוב לטיפול נוסף, אם ההדברה לא הצליחה. מחיר ריסוס נגד נמלים, הכולל טיפול משולב ע"י מדביר מקצועי, בבית בגודל ממוצע, יהיה החל מ-400 ₪.

'מרכז ההדברה' הינה חברת הדברה מקצועית ומנוסה גם בתחום ריסוס נגד נמלים. פנה אלינו ותשיג את התוצאות הטובות ביותר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!