ריסוס נמלים אפקטיבי

שלמו פחות ! קבלו יותר !

כבר אמרו חכמים גדולים מאתנו: "לך אל הנמלה עצל, ראה דרכה וחכם". אז כנראה יש הרבה מה ללמוד מהנמלה החרוצה אבל מצד שני, מעטים מאוד ביננו, יחיו בשלום עם קבוצת נמלים שחדרה אל תוך הבית שלנו או נכנסה לאוכל שלנו. רובנו נבצע באופן מידי ריסוס נמלים.

על מושבה ומלכה

קודם כל נבדיל: כשאנו מדברים על ריסוס על נמלים איננו מתכוונים למרסס ספריי בבקבוק לחץ, המוציא נתז של חומר ההורג את הנמלים. הריסוס הזה עובד, אבל הוא עובד נקודתית. הוא הורג את הנמלים שרוססו ישירות ולא מעבר. 

דוגמאות עכבישים

רוב הנמלים נמצאות חיות במושבות והן בונות לכל מושבה קן. הקן יכול לעיתים להיות גם בעומק 5 מטרים מתחת לקרקע. לפעמים, נראה גם תלולית עפר מעל הקן, תלוי בעיקר בסוג הנמלה ויש כ-200 מינים אפשריים, רק בישראל, ביניהן הבנאית הישראלית, הנמלה המורית, נמלת הקציר ועוד.

אגב, אם חשבתם שקן הנמלים נמצא רק בקרקע-טעיתם. קן יכול להבנות גם בתוך הקיר, בין הרצפות והאריחים, בתוך שקעי חשמל, מאחורי ארונות, בתוך דפנות ארונות מעץ ובשל העובדה שהנמלים אוהבים חום ומים, נמצא רבות מהן גם ליד המקרר או בר המים. עוד טעות נפוצה היא החשיבה שנמלים יש רק בקומות קרקע. ובכן, רבים מאתנו יצטרכו ריסוס נמלים גם אם הם גרים בקומה 10. לנמלים יכולת טיפוס מרשימה כדי להשיג אוכל והן מסוגלות לעלות בעזרת צנרת הבניין עד כ-40 מטר.

תפקידן של רוב הנמלים הפועלות הוא להביא אוכל למלכה שבתוך הקן. קשה להאמין אבל יש להן תפריט משתנה לפי עונה. לעיתים הן יחפשו פחממות, לעיתים סוכרים ויתעלמו ממזונות אחרים. כאשר המלכה מקבלת את אספקת מזונה, הקן מתקיים. מלכה יכולה לחיות גם 30 שנה (פועלות רק עד 3 שנים) וכאשר היא מתה, הקן למעשה מסתיים. לכן, ריסוס נמלים יעיל- יופנה כלפי המלכה, הנמצאת בקן.

ריסוס נמלים אפקטיבי

ריסוס לבדו, בין אם הוא באמצעות חומר שקניתם בחנות ונעשה על ידכם עצמאית ובין אם הוא נעשה ע"י מדביר, יכול להיות יעיל, אך רק במידה. הריסוס מתבצע לאורך דפנות הבית בתוכו ומחוצה לו. רבות מהנמלים יפגעו אבל האפקט יכול להיות הפוך. המלכה חשה במצוקה ומתחילה להגביר את הטלת הביצים ובכך מאוששת את הקן. תהליך ריסוס נמלים יהיה חייב לכלול גם מעקב ואיתור הקן עצמו- כדי לפגוע במלכה.

לכן ריסוס אפקטיבי יהיה ריסוס משולב המתבצע ע"י מדביר מוסמך. למה דווקא מדביר מוסמך? קודם כל כי מדובר פה בחומרים כימיים (אין דבר כזה ריסוס אורגני. גם חומרים אלו מסונתסזים מחומרים כימיים). החומר מחייב ידע בשימוש ומחייב רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. שנית, מדביר מיומן יודע להתאים את סוג החומרים לסוגי הנמלים וכן לאתר קינים חבויים או להגיע באמצעות מכשור מיוחד לקינים פחות נגישים. בנוסף, המדביר ישתמש בטיפול משולב: ריסוס נמלים מתקדם, לצד שימוש בפיתיון גרגירי המונח בסמוך לקן וכן בפיתיון ג'ל, המכיל רעל חזק. 

זה גם בידיים שלכם

ריסוס נמלים זה הפתרון. אבל אפשר למנוע או לצמצם את תופעת הנמלים. הנמלים מחפשות מזון. והן מחפשות את הפתרון הקל והמהיר. מבחינתן 'קל' זה פרורים שלא ניקו מהרצפה, אוכל פתוח שלא הוכנס לכלים אטומים, סוכר שנפל על השיש כשרצינו להכין קפה וכד'. אז שמירה על ניקיון וכן אטימת חריצים, סדקים וחורים בקירות, המהווים את נתיב הכניסה של הנמלים לבית יכולה לעזור גם כן.

ריסוס נמלים מחיר

מחיר ריסוס והדברת נמלים נקבע ע"י גודל הבית וכמות האמצעים המושקעים. כאמור, מומלץ שלא לבצע ריסוס בלבד אלא טיפול משולב. טיפול ממוצע שכזה יהיה החל מ-400 ₪. זכרו לדרוש מבעל המקצוע רישיון מדביר תקף וכן תעודת אחריות להצלחת הטיפול.

'מרכז ההדברה' מתמחה בריסוס נמלים ובהדברת מזיקים. מאחורינו אלפי לקוחות מרוצים שסייענו להם בהצלחה במגוון בעיות הדברה. נשמח לסייע גם לכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת פשפש המיטה
כיצד הדברת פשפש יכולה לשפר את שנת הלילה שלך

הדברת פשפש המיטה היא פעולה פשוטה ואפקטיבית שיכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלך. בעזרת הדברת פשפשי המיטה, אפשר להרגיע את הרוח ולהכניס רוגע לערב לפני השינה. במאמר זה, נסקור את יתרונות הדברת פשפש, ונלמד כיצד להשתמש בה בצורה יעילה כדי ליהנות משנת לילה מרגיעה ומשדרגת.

אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!