רשתות יונים בגבעת עדה

שלמו פחות ! קבלו יותר !

רבים פונים אלינו בדבר התקנת רשתות יונים בגבעת עדה ובסביבה ותוהים האם בכוחם לעצור את הרעש והלכלוך שהיונה מביאה איתה לכל מקום. ביקשנו מהמומחים שלנו ב'מרכז ההדברה' לעשות לכם סדר, שיאפשר לכם ניצחון מוחץ על היונים והרחקתם לעד.

מהי רשת יונים?

רשתות יונים בגבעת עדה ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי כנף אחרים למקומות שאיננו רוצים שיחיו או יתמקמו בהם.

היונים, נוטים להגיע למקומות בולטים ויצבים, אשר בהם הם גם יכולות להסתתר מאימת השמש ולבנות את קיניהם שם. נסיונות הגירוש הרגילים שלנו, אינם יעילים. היונים מתחילות ללכלך ולהשאיר את הצואה שלהם בכל מקום ומטרידות ומציקות לנו. לצערנו, אם לא נטפל בבעיה בצורה מקצועית, יהיה קשה להפטר ממנה. היונים נוהגות לשהות במקום בו הם נולדו ולא נודדות כמו עופות אחרים. יתרה מזו, הם מגדלות כ-10 צאצאים בשנה. כך שמהר מאוד נגלה מושבת יונים ענקית אצלנו במרפסת.

רשתות יונים בגבעת עדה, יאפשרו לנו למנוע את הגישה של היונים למקום עצמו. הם ינסו לחדור אותם כמה וכמה פעמים ולבסוף יתייאשו ויפנו למקום אחר. רשתות יונים בגבעת עדה עשויות מחומרים עמידים הן למזג האוויר והן לשמש ולקרני UV כך שהן עמידות לאורך שנים רבות ובעצם מהוות מענה אפקטיבי לתקופה ארוכה במיוחד.

רשתות יונים בגבעת עדה

 

מדוע רשת להרחקת יונים עדיפה על חלופות אחרות.

אביזרים אחרים בתחום הרחקת היונים, כגון דוקרנים, פסלי עורב וכד', גורמים סבל או מטרד ליונה ובכך אנו מצפים שהיא תתרחק. אלא שהיונה היא חיה עקשנית וסתגלנית. היא מחפשת משטח יציב ובמקרים רבים היא תמצא שאפשר לנחות בבטחה גם על דוקרן פלסטיק קשיח. רשת להרחקת יונים מונעת לחלוטין את הגישה ואת האפשרות ההגעה שלהם וכמה שלא ינסו- לא יצליחו. חשוב לדעת, כי רשת ניילון עדיפה על פני רשת פלסטיק או מתכת וזאת בשל הגמישות שלה המפריעה ליונה.

בנוסף, רשתות יונים בגבעת עדה מאפשרות לנו לסגור חללים גדולים במיוחד ואפילו עצומים (כן, יש רשתות של 10X100  מטר לדוגמא). הן יכולות לכסות על פתחי עלית גג, מסתורי כביסה, מרפסות שירות, מערכות מיזוג ועוד ועוד. לצורך מתיחתם, משתמשים באביזרים נלווים שהם כבלי פלדת אל-חלד, עליהם נמתחת הרשת וכן במחברים ייחודיים המעגנים אותה לקיר בצורה בטוחה ואסתטית.

רשתות יונים בגבעת עדה גם בשביל האסתטיקה.

בניגוד לפתרונות אחרים בתחום, רשתות יונים אינם מהווים מפגע אסתטי. ניתן להשיגם בצבע שקוף או בצבע אבן, התואם את הקירות החיצוניים של הבית אך גם אם נבחר בצבעים אחרים, הרשת מקנה תחושת אווריריות ולמען האמת, ממרחק של כ-10 מטרים, נתקשה לזהותה בגובה.

מחיר רשתות יונים בגבעת עדה.

המחיר לרשתות יונים נקבע על פי מספר פרמטרים. בראש ובראשונה הגודל של הרשת והמ"ר שהיא מכסה. שנית, יש חשיבות גדולה לחומר ממנו עשויה הרשת ולעמידות שלו. שלישית, יש חשיבות למידת צפיפות הרשת ולגודל העיניים בתוכה. יש לזכור, שרשת יעילה כנגד יונים, חייבת להיות עם עניים קטנות  מ50X50  ס"מ. רשת בגודל ממוצע של 3X3 מטר תעלה כ-90 ₪. כמובן, שסט, הכולל מלבד הרשת גם את הטבעות, הג'מבויים, הכבלים וכל הדברים שנזדקק להם כדי למתוח ולקבע את הרשת יעלה יקר יותר ויחל מ-200 ₪.

הדרך הטובה ביותר- על ידי המקצוענים

עד כאן תמחרנו רשתות יונים בגבעת עדה להתקנה עצמית. אולם, ההמלצה לרוב היא להתקין רשתות רק ע"י חברות מוסמכות. חשוב לזכור שמרבית העבודות האלו נעשות בגובה ולפיכך מסוכנות מאוד. חברות ייעודיות להדברה והרחקת יונים, מוסמכות ומנוסות בעבודה בגובה וקיים ברשותם ציוד המאפשר להם להגיע למקומות עם גישה בעיתית וכן לתת מענה לשטחים נרחבים יותר הדורשים כיסוי. מחיר התקנה באמצעות חברה, לפתח בגודל של 3X3 מטר יחל ב-700 ₪. 

מקווים שעזרנו לכם במענה בדרך לפתרון הרחקת היונים מביתכם. צוות המומחים של 'מרכז ההדברה' ישמח לענות לשאלות נוספות לגבי רשתות יונים בגבעת עדה או הרחקת יונים בשיטות אחרות וכן לבצע את השירות בביתכם לשביעות רצונכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
רשתות יונים בחריש

מהי רשת יונים? רשתות יונים בחריש ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בעומר

מהי רשת יונים? רשתות יונים בעומר ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בתל-אביב

מהי רשת יונים? רשתות יונים בתל-אביב ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים ביפו

מהי רשת יונים? רשתות יונים ביפו ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בקריות

מהי רשת יונים? רשתות יונים בקריות ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בשוהם

מהי רשת יונים? רשתות יונים בשוהם ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!