רשת יונים – כך תחיו בשקט!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

מכל האפשרויות הקיימות, למה כדאי לבחור דווקא רשת יונים להרחקה שלהן? כל התשובות בהמשך מאמר זה!

 

הבעייתיות של היונים

למרות שכולנו אוהבים יונים, שהרי הן מהוות סמל של האהבה הכי גדולה שיש ושל שלום, הן יכולות גם להיות אחד המטרדים הגדולים יותר שתפגשו בכל חייכם. למה? מפני שכשיונים מחליטות לבנות את הקן שלהן מחוץ לחלון, הן לא מפסיקות לעשות רעש ולייצר לכלוך שמסתובב בכל רחבי הבית. כאילו לא די בכך, הן גם נושאות עליהן פשפשים וחיידקים שאיננו רוצים להיחשף אליהם. הדבר הנורא מכל במטרד הזה שנקרא יונים טמון בעובדה שברגע שהן בונות את הקן שלהן, הן מסרבות לעזוב אותו בכל מחיר.

 

אפשרויות מוכרות להרחקת יונים

אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי להרחיק יונים? ובכן, יש כל מיני אפשרויות, המתאימות לסיטואציות השונות. לדוגמה, ניתן לשים דוקרנים, שאינם מאפשרים ליונים לעמוד בסביבת הקן שלהן וכך הם גורמים להן לוותר על הטריטוריה שלהן. בדומה לכך, ניתן גם לשים חומר דביק, שלא מאפשר להן לעמוד וללכת בנוחות וכך גם הוא גורם להן להתרחק ולהעדיף לבנות קן חדש במקום אחר.

 

היתרונות הגדולים ביותר של רשת יונים

לבחירה באפשרות של רשת יונים על פני אפשרויות האחרות יש יתרונות רבים. אחד הבולטים ביותר שבהם הוא העובדה, שהרשת איננה גורמת לסבל מכל סוג שהוא ליונים וכך היא מאפשרת גם לכם וגם ליונים לחיות בשקט. פשוט, כשכל אחד חי את חייו במקום אחר. יתרון נוסף של רשת היונים הוא, שלמרות שהיא נפרשת, בדרך כלל, על פני קירות עם חלונות ואפילו על מרפסות וכדומה, היא איננה חוסמת את המעבר של אור ואוויר אל תוך הבית.

 

איך זה עובד?

הדרך שבה רשת יונים מגנה על הבית מפניהן היא על ידי כך שכאמור, היא פרושה במקומות שבהם היונים נוטות להתמקם כמו חלונות, גגות, מזגנים וכדומה. הצפיפות שלה היא ייעודית להרחקת היונים ולכן היא גם מאפשרת את החדירה של האור והאוויר.

 

אל תעשו זאת בעצמכם!

היות שישנן דרכים שונות להרחיק יונים מהבית, חשוב מאוד להתייעץ עם מרחיק יונים מקצועי לפני בחירת הדרך לעשות זאת ולהיעזר בידע המקצועי שלו כדי לבחור את הדרך הטובה והיעילה ביותר עבורכם. זאת, על מנת שהפתרון אכן יהיה יעיל וייתן לכם את השקט המיוחל לאורך זמן.

 

לסיכום

כשיונים בונות את הקן שלהן במקום כזה או אחר בבית, הן הופכות למטרד שיש לטפל בו בהקדם האפשרי. ישנן דרכים שונות לעשות זאת ואחת היעילות ביותר שבהן היא באמצעות רשת יונים, אשר יש לה יתרונות רבים מכל הבחינות. יחד עם זאת, כדי להגיע אל התוצאות הטובות ביותר יש להתייעץ עם איש מקצוע מיומן ומנוסה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

וטרינר
למה כדאי לכם ללמוד קורס אח וטרינרי?

אח וטרינרי מספק טיפול מקצועי מלא חמלה לחיות המחמד שלנו מדי יום על ידי שילוב ההבנה התיאורטית מדעית עם ניסיון מעשי. כל מי שמחפש מקצוע מספק שבו הוא יכול להשפיע באופן מוחשי על חייהם של בעלי חיים ימצא את התפקיד של עוזר וטרינר כאידיאלי עבורו.

קוטל יתושים חשמלי – איזה לבחור כדי שיעשה את העבודה?

ככל שהטמפרטורות עולות, מספר הזבובים, היתושים ושאר החרקים המעופפים עולה בהתאם, ואתם בוודאי מחפשים את הדרך היעילה ביותר להיפטר מהם ולהרחיק אותם מהחצר שלכם. אחת השיטות היעילות ביותר שעומדות לרשותכם, היא קוטל היתושים החשמלי.

חצר
3 טיפים לטיפוח חצר נקייה ממזיקים

בית עם חצר מעניק חיים עם איכות גבוהה מאוד. ליתר דיוק, כשיש חצר יש פוטנציאל לבילויים כיפיים, לבד או עם חברים, אבל כדי לממש את הפוטנציאל חשוב להתנהל בחוכמה. במיוחד חובה לוודא שהחצר נקייה מחרקים שונים שעלולים לפגוע במידה ניכרת בהנאה שלכם. באופן דומה יש חרקים שפוגעים בצמחייה, וגם מהם חשוב להיפטר, ומהר. כאן בעמוד תמצאו 3 טיפים שימושיים שיעזרו לכם להרחיק את המזיקים ולמצות את השטח הפתוח.

מה קובע חוק ההדברה החדש שכל אחד חייב לדעת?

השיטות בהן נעשה שימוש והתקנות המסדירות את שירותי ההדברה יכולות להשפיע מאוד הן על נותני השירות והן על מבקשי השירות. עם כניסתו של חוק ההדברה החדש, חיוני שכולם יבינו את השלכותיו ואת השינויים שהוא מביא. מאמר זה נועד לשפוך אור על ההיבטים המרכזיים של החקיקה החדשה.

הדברת מבני מגורים

שירותי הדברה של מבני מגורים הוא שירות הדברה מקצועי המיועד לצרכי מניעה או הדברה של מזיקים ומכרסמים שונים. שירות זה מיושם בכל חלקי המבנה, לרבות, חדרי אשפה, חצרות וגינות משותפות, מקלטים ומחסנים משותפים, בורות ביוב, קווי צנרת, חדרי מדרגות, גגות מבנים, פירי מעליות, מרזבים, חניונים וכדומה.

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!