רשת יונים מומלצת – הבחירה שמתאימה לכם!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

החיפוש אחר רשת יונים מומלצת הוא חיפוש לגיטימי, אבל יש מספר דברים שאתם חייבים להבין. סוג הרשת הנכון לכם הוא לאו דווקא תמיד יהיה המומלץ ביותר אלא בהתאם לתקציב שלכם ולמקום בו אתם רוצים להתקין את הרשת. רשת יונים מומלצת נקבעת על פי מדדים מסוימים, תקציב, חוסן והתקנה. בסופו של דבר, יש רשתות נגד יונים שנחשבות לטובות, אבל לא תמיד הן יתאימו למקום בו אתם צריכים את ההתקנה. אם תתקינו אותן תוכלו לקבל בלאי גבוה מאוד.

רשת יונים מומלצת

מחפשים רשת יונים מומלצת?

הכירו את האופציות:

רשת יונים שקופה – רשת יונים מומלצת מאוד בקרב מי שרוצה לשמור על האסתטיקה של הבית היא רשת יונים שקופה. מדובר על רשת אשר עשויה מחוטי ניילון, מזכיר ממש רשת דייגים. רשת זו מתאימה בעיקר למקומות בעלי חלל עמוק כמו חדרי שירות, מערכות מיזוג על גגות ועוד. היתרון של רשת יונים שקופה היא שמכיוון שמדובר על פתחים מאוד קטנים, היא מתאימה לכל סוגי המזיקים כמעט (בעלי כנף). החיסרון של רשת זאת היא שהיא לא תמיד חסינה בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים. המחיר של רשת יונים שקופה הינו כ-25  ש"ח למטר.

רשת צבע אבן – רשתות אלו יעילות גם נגד כל בעלי הכנף, מדובר על רשת שמכונת גם רשת פוליאתילן. הרשת מאוד עמידה בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, ההתקנה שלה דורשת מקצועיות רבה. החיסרון הוא שהיא אינה עמידה בפני אש. כמו כן, הרשת יכולה להשתלב וכמעט ולא להראות על המבנה שלכם אם זה הדבר ממנו אתם חוששים. המחיר של רשת זאת יהיה כ-30 ש"ח למטר. הרשת עמידה בפני קרני UV וניתן להשתמש בה בצורות שונות. מדובר על פיתרון חסכוני מאוד לטווח הארוך.

רשת מונופיל – היתרון של רשת מונופיל הוא שהיא מאוד חסינה. היא יכולה לשאת משקל של למעלה מ-22 ק"ג. היא עמידה בפני קרינת UV ופגעי מזג האוויר. הרשת הזאת מתאימה לבניינים ולחללים גדולים של מבני מגורים. כמו כן, הרשת הזאת חסינה בפני אש והיא מתאימה גם נגד יונים וגם נגד שאר בעלי כנף, גדולים וקטנים.

רשת פלסטיק – רשת פלסטיק הייתה בעבר הרשת הפופולרית ביותר לשימוש. אבל כאשר היום אנחנו מחפשים רשת יונים מומלצת, היא לאו דווקא תהיה בראש הרשימה. מדובר על רשת זולה מאוד, המחיר שלה למטר הינו 15 ש"ח. החיסרון של רשת פלסטיק הוא בעיקר העמידות שלה בפני תנאי מזג האוויר והבלאי הגובה שיש לה. רשת פלסטיק יכולה עם התקנה טובה להחזיק לכם למשך כעד שנה במקרים בהם מדובר על חלל סגור. כאשר מדובר על מרפסת או בניין, הבחירה ברשת פלסטיק אינה נכונה.

רשת מתכת – מדובר על רשת מאוד מסיבית, אך גם מאוד יעילה. אופן ההתקנה של רשת מתכת אינו פשוט ודורש מקצועיות רבה. היתרון הגדול של רשת מתכת הוא שמדובר על רשת חסינה בפני אש, עמידה מאוד ויכולה לשאת משקלים גדולים. החיסרון של רשת מתכת בא לידי ביטוי בנראות שלה ובזה שהיא עלולה להחליד כאשר היא חשופה למים.

מי מתקין רשת יונים?

כאשר אתם רוצים להתקין רשת יונים יש לכם בחירה, או להתקין באופן עצמאי או להיעזר בבעל מקצוע. יש מקרים בהם גם בעלי המקצוע בעצמם יגידו לכם שהדבר הנכון והמשתלם ביותר עבורכם הוא להתקין את הרשת באופן עצמאי. יש מקרים בהם בעלי המקצוע יגידו לכם שבשום פנים ואופן אסור לכם להתקין את הרשת. מקרים כאלה יהיו כאשר מדובר על עבודה בגובה.

עבודה בגובה נועדה למקרים בהם אנחנו רוצים להתקין רשתות כאלה ואחרות על מקומות גבוהים, בניינים, גגות וכן הלאה. בשביל לבצע עבודות בגובה אתם חייבים להחזיק ברישיון עבודה בגובה. עבודות בגובה מתבצעות בדרך כלל על ידי סנפלינג או במה. המחיר עבור עבודות בגובה מתייקר בכ-500 ש"ח ומעלה, יכול גם להגיע לתוספת של 3,000 ש"ח. בדרך כלל, כאשר מדובר על התקנה בבניין מדובר על התקנה משותפת בה כל דיירי הבניין משתתפים. במקרים כאלה, המחיר הכולל לא יעלה על 600 ש"ח לדייר. בכל מקרה, עדיף להשקיע עוד כמה מאות שקלים מאשר לקחת סיכון על החיים שלכם.

רשת יונים מומלצת

ראו גם: הרחקת יונים מפרגולה | איפה קונים רשת נגד יונים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
רשתות יונים בחריש

מהי רשת יונים? רשתות יונים בחריש ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בעומר

מהי רשת יונים? רשתות יונים בעומר ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בתל-אביב

מהי רשת יונים? רשתות יונים בתל-אביב ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים ביפו

מהי רשת יונים? רשתות יונים ביפו ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בקריות

מהי רשת יונים? רשתות יונים בקריות ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בשוהם

מהי רשת יונים? רשתות יונים בשוהם ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!