כל מה שצריך לדעת על רשת יונים צפופה

שלמו פחות ! קבלו יותר !

רשת יונים הוא שם קוד לרשת פלסטיק המיועדת לחסום תנועה/ כניסה של ציפורים, לא רק יונים. במרבית המקרים, השימוש ברשת זו נובע ממפגעי יונים, המתרכזות בהיקפים גדולים במבנה ספציפי, אם כי תופעה זו יכולה להתקיים גם עם סוגים שונים של ציפורים. בהתאם לכך, פותחו מספר תצורות של רשתות יונים ובהם גם רשת יונים צפופה. מתי נשתמש ברשת צפופה והאם זה נכון שרשת צפופה היא תמיד עדיפה? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז להדברה.

לכידת יונה

מתי נשתמש ברשת יונים?

רשת יונים היא רשת, שעשויה בדרך כלל מפלסטיק, אותה אנו מניחים בפתחים של חרכים וכוכים קטנים, בכדי למנוע כניסה של ציפורים. כך למשל, אחד ממקומות המסתור האהובים ביותר על ציפורים בקרבת המרחב הביתי, הוא חרך ארגז התריס דרכו נכנסות הציפורים בכדי לבנות קינים על גבי גלגל התריס. ישנם כמובן כוכים וחרכים רבים נוספים בהם ניתן להשתמש ברשת יונים, חלקם נובעים מפגמים במעטפת המבנה וחלקם פשוט נמצאים שם כחלק מהמבנה. רשת היונים ניתנת לחיתוך בקלות על פי מידה ודחיסה אל תוך פתח הכוך, כך שלא ניתן לעבור דרכה.

ראו גם: הרחקת כיני יונים

צפיפות רשת יונים

מן הסתם, בכדי למנוע מעבר ציפורים בכלל ויונים בפרט, חשוב שהרשת אותה אנו מניחים, תהיה ברמת הצפיפות הנדרשת בכדי למנוע מעבר כזה. יונים הן יחסית ציפורים גדולות ולכן מרבית רשתות היונים הן בצפיפות נמוכה יחסית. יחד עם זאת, אם אנחנו רוצים למנוע למשל את הכניסה של דרורים אל ארגז התריס שלנו, נצטרך לעשות שימוש בדגם של רשת יונים צפופה יותר, שדרך החרירים שלה לא יכולה לעבור ציפור דרור.

האם לא עדיף תמיד להשתמש בדגם של רשת יונים צפופה?

ובכן, אחת הסיבות המרכזיות שבגינן אנשים נמנעים מלהשתמש ברשתות יונים כשזה לא לגמרי הכרחי, היא הבולטות של הרשת והפגיעה שלה באסתטיקה. בהיבט זה, רשת יונים שאינה צפופה, תבלוט הרבה פחות בשטח ואם בוחרים בדגם של רשת יונים בגוון אבן, ניתן לגמרי להסוות את הרשת מבלי שמרגישים בנוכחות שלה כלל. מן הצד השני, רשת יונים צפופה תבלוט יותר, מן הסתם, על פני השטח. אם כך, כל עוד לא ממש מטריד אתכם העניין האסתטי והמטרה החשובה ביותר מבחינתכם היא למנוע כניסה ומעבר של ציפורים ויונים, רשת יונים צפופה הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. בכל מקרה אחר, תוכלו לבחור רשתות ברמות צפיפות נמוכה יותר, אם כי רשתות אלה תסייענה לכם למנוע מעבר של יונים בלבד, ולא של דרורים וציפורי שיר קטנות.

ראו גם: איך להרחיק יונים?

מרכז ההדברה הישראלי מציע את כל סוגי האמצעים הנדרשים להרחקת יונים וציפורים, ובכלל זה שירותי הרחקת יונים וכמובן רשתות יונים במגוון דגמים, גדלים ורמות צפיפות, לרבות רשת יונים צפופה נגד דרורים וציפורי שיר קטנות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

רשתות יונים בחריש

מהי רשת יונים? רשתות יונים בחריש ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בעומר

מהי רשת יונים? רשתות יונים בעומר ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בתל-אביב

מהי רשת יונים? רשתות יונים בתל-אביב ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים ביפו

מהי רשת יונים? רשתות יונים ביפו ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!