רשת להרחקת יונים שקופה

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אחד השיקולים המרכזיים שבגינם נמנעים רבים מיישום רשת להרחקת יונים הוא השיקול האסתטי. לגבי יעילותה של הרשת בהרחקת יונים וציפורים בכלל, אין שום ספק, ואם בכל זאת מתקבלת ההחלטה להימנע מיישומה, הרי שהחלטה זו מבוססת בדרך כלל על אי ההסכמה לגבי הפגיעה האסתטית של הרשת בחזית המבנה. אם גם עבורכם מדובר בשיקול שנכון לעכשיו מונע מכם ליישם את הפתרון של רשת נגד יונים, כדאי שתכירו את הפתרון החדש של רשת להרחקת יונים שקופה. עד כמה היא יעילה ולאלו יישומים היא מתאימה? על כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז להרחקת יונים.

האם רשת שקופה היא חזקה דיה?

ובכן, לגבי הקונספט של רשת להרחקת יונים שקופה אין מה להסביר הרבה. המדובר על רשת נגד יונים שמיוצרת מחומר פלסטי שקוף, שמאפשר להסוות את הרשת מבלי שתבלוט כלפי חוץ. שקיפות זו יכולה לפתור את הבעיה לרבים שנמנעים מפרישת רשת נגד יונים מתוך שיקולים אסתטיים. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שרשת שקופה אינה מתאימה לכל יישום של הרחקת יונים. כך למשל, אם אתם מעוניינים ליישם רשת נגד יונים בכדי להרחיק מטרדי יונים מנישת מסתורי הכביסה של הבניין, הפתרון הטוב והעמיד ביותר עבורכם הוא רשת מתכת המעוגנת על עוגני מתכת וכבלי מתכת אל קירות הבניין. בצורה זו יכולה הרשת להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות ולספק לכם את הערך הנדרש מבלי לאפשר לציפורים לחדור לנישה הרגישה. רשת להרחקת יונים שקופה, לעומת זאת, לא תוכל לספק לכם את אותו חוזק מבני ועל אף שתוכלו ליישם אותה גם למטרה זו, יהיה עליכם לקחת בחשבון שמעת לעת יהיה עליכם לחדש את הרשת שצפויה להיקרע ולהישחק כתוצאה מחשיפה ארוכה לפגעי מזג האוויר ובראשם קרינת שמש ישירה ורוחות חזקות.

ראו גם: פתרונות להרחקת יונים

אז למה כן מתאימה הרשת השקופה?

ובכן, רשת להרחקת יונים שקופה מתאימה במיוחד לאיטום נקודתי של חרכים וכוכים כנגד כניסה ומעבר של יונים וציפורים בכלל. כך למשל, אם אתם רוצים למנוע כניסה של ציפורים אל חרך התריס החיצוני או אל כוכים קטנים הפזורים ברחבי הבניין, תוכלו לאטום אותם באמצעות רשת להרחקת יונים שקופה, אותה תוכלו לחתוך במידה הנדרשת ולדחוס אותה אל פתח החרך או הכוך, ללא צורך בעיגון כלל. במקרים אלה, מאפשרת לכם הרשת השקופה להשאיר אותה במקומה לאורך זמן מבלי לחשוש מהפגיעה האסתטית שלה בחזית הבניין.

המרכז להדברה מציע את כל סוגי השירותים והאמצעים להרחקת יונים וציפורים בכלל, ובכלל זה מציע גם רשת להרחקת יונים שקופה ליישום בחרכים וכוכים נקודתיים ועל פי דרישת הלקוח, גם לפרישה רחבה, למשל להגנה על נישות כל מסתורי כביסה. עובדי המרכז יספקו לכם את הייעוץ הנדרש ויסייעו לכם לבחור את סוגי הרשת המתאימה, לרבות האופציה השקופה היכן שניתן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
אילוף כלב
תפקיד העקביות באילוף כלבים: עקרונות מפתח לתוצאות שנמשכות לזמן רב

עקביות נחשבת לרוב כאחת מאבני היסוד של תהליך אילוף כלבים מוצלח. זו לא רק הצעה אלא עיקרון בסיסי שעומד בבסיס כל תהליך עיצוב ההתנהגות של הכלב. בין אם אתם מלמדים פקודות ציות בסיסיות, מנסים לתקן התנהגויות לא רצויות או לעבוד על פקודות ותרגילים מתקדמים, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות עם הכלב לטווח רחוק.

ביטוח לעסק
פוליסות ביטוח לעסק – מה היא כוללת ולמה זה חשוב?

אנחנו משקיעים לא זמן בתכנון, בנייה ופיתוח של העסק שלנו. לא משנה במה אנחנו מתעסקים ולמה משנה כמה גדול או קטן הוא, מי קהל היעד שלנו ומה המטרות שלנו, בסופו של דבר העסק שלנו הוא הגורם העיקרי אם לא היחידי שמייצר לנו פרנסה ומאפשר לנו לייצר הכנסות. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספנו בשביל לפתח אותו, בשביל שיכול לייצר עבורנו ביטחון כלכלי באופן עקבי.

רשתות יונים בחריש

מהי רשת יונים? רשתות יונים בחריש ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בעומר

מהי רשת יונים? רשתות יונים בעומר ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בתל-אביב

מהי רשת יונים? רשתות יונים בתל-אביב ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!